اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960403252815059

محصول تازه ایران تندر رونمایی شد

دسترسی سریع به بازار مناقصات، مزایدات و استعلامات با اپلیکیشن تِندر

کد: 13960403252815059

https://goo.gl/KmrJtm

، تهران , (اخبار رسمی): با رونمایی از محصول تازه ایران تِندر با نام اپلیکیشن «تِندر اپ» ورژن 10 در ابتدای تیرماه امسال، دسترسی به بازار مناقصات و مزایدات کشور برای مدیران ساده‌تر از گذشته شده است.

اپلیکیشن مناقصات

اپلیکیشن تندر اپ دارای مزایای همچون سادگی، هزینه پایین و دسترسی جامع و به‌روز به آگهی‌ها است و می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت مدیران و جلوگیری از عدم حضور در مناقصات شود.

به گزارش روابط عمومی سایت ایران تندر، 3 تیر ماه از اپلیکیشن تندر اپ، رونمایی شد. این اپلیکیشن که در حوزه اطلاع رسانی مناقصات، مزایدات، استعلامات فعال است، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارسال نوتیفیکیشن به روز رسانی آگهی، جستجوی تخصصی آگهی مناقصات و پیگیری برخط اسناد مناقصات را عرضه کند تا این خدمت تازه، موفقیت در مناقصات را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

اپلیکیشن تندر اپ دارای مزایای همچون سادگی، هزینه پایین و دسترسی جامع و به‌روز به آگهی‌ها است و می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت مدیران و جلوگیری از عدم حضور در مناقصات شود.

میرکمالی مدیرعامل ایران تندر تولید این محصول را نتیجه شش ماه  کار در این مجموعه دانست و گفت: «برنامه ریزی برای تولید این محصول از آذر ماه 95 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 3 تیر 96 اعلام و ادامه داد: «علاقه‌مندان به دریافت اپلیکیشن مناقصات، مزایدات و استعلامات تندر اپ می توانند به سایت www.tenderapp.ir و آن را دانلود کنند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]