اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960407253040005

برگزاری رویداد هفتگی همفکر به میزبانی اخبار رسمی

کد: 13960407253040005

https://goo.gl/czXs6t

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد هفتگی همفکر که هدف آن گفتگوی سازنده و آشنایی بیشتر کارآفرینان، برنامه‌نویسان، طراحان و سرمایه‌گذاران است این هفته به میزبانی اخبار رسمی برگزار شد.

رویداد هفتگی همفکر

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، این رویداد که در تاریخ 7 تیرماه و از ساعت 18 الی 20 در دفتر این شرکت برگزار شد، رویدادی است هفتگی که رویداد تهران آن (همفکر تهران) تا به حال 119 بار برگزار شده و صدها تیم کارآفرینی کوچک و بزرگ از دل این رویداد و شبکه‌سازی در آن شکل گرفته‌اند.

هر هفته در این رویداد که به میزبانی یک شرکت حامی برگزار می‌شود، ده‌ها نفر از کارآفرینان، برنامه نویسان و سرمایه‌گذاران گردهم می‌آیند تا در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این رویداد برنامه خاصی برای سخنرانی و آموزش مد نظر نیست و صرفا حضار در یک محیط ساده و دوستانه به اشتراک گذاری تجربیات خود می‌پردازند و تلاش می‌کنند تا برای راه‌اندازی ایده‌های خود تیم‌سازی کنند.

مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی در زمینه دلایل میزبانی از این رویداد گفت: «تلاش برای یافتن تیم متخصص از دغدغه‌های هر شرکت و کسب و کار نوپایی است و همفکر مکانی برای  آشنایی با سایر فعالان حوزه IT کشور و جذب همراه و هم تیمی است. از آنجا که شکل گیری بخشی از تیم اخبار رسمی هم در چنین رویدادهایی شکل گرفت، حمایت از آن را وظیفه خود دانستیم.»

در رویداد همفکر این هفته بیش از 50 نفر از کارآفرینان و نمایندگان شتاب دهنده های کارآفرینی حضور داشتند و بحث و تبادل نظرها در مورد ایده‌های کارآفرینی و سایر مسائل و چالش‌های این حوزه با شور و شوقی همچون سایر رویدادهای همفکر جریان داشت.

علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر رویدادهای همفکر در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌توانند به سایت همفکر به آدرس http://hamfekr.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]