اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254047397

در سایت و اپلیکیشن زبانگو ارائه شده است:

مطالعه اخبار و اطلاعات عمومی هم‌زمان به فارسی و انگلیسی

کد: 13960420254047397

https://goo.gl/M3agUc

، (اخبار رسمی): «زبانگو» نخستین سایت خبری در ایران که مهم‌ترین اخبار و اطلاعات مربوط به ایران و جهان را هم‌زمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی منتشر می‌کند راه‌اندازی شد.

سایت خبری دو زبانه زبانگو - Zabangu.com

در سایت و اپلیکیشن زبانگو، جدیدترین اخبار و اطلاعات ایران و جهان را هم‌زمان به فارسی و انگلیسی بخوانید و هم‌چنین اطلاعات عمومی خود را در زمینه‌های مختلف از جمله موفقیت و کسب و کار، افزایش دهید.

به گزارس سایت «زبانگو»، این وب‌سایت که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف ارتقای سطح دانش جامعه در حوزه‌های مختلف و هم‌چنین حمایت از کسب و کارهای نوپا، فعالیت خود را آغاز کرد.

اپلیکیشن زبانگو نیز هم‌اکنون از سایت زبانگو به آدرس www.zabangu.com قابل دریافت است.

تمامی افرادی که علاقه‌مند به پی‌گیری اخبار و تقویت اطلاعات عمومی خود هستند، اصحاب رسانه، دانشجویان رشته‌های مختلف به ویژه آموزش و ترجمه زبان انگلیسی، علاقه‌مندان به حوزه مطبوعات و هم‌چنین کارآفرینان و صاحبان ایده از جمله مخاطبان این سایت هستند. افرادی که تمایل به یادگیری زبان فارسی دارند نیز می‌توانند از مطالب متنوع این سایت استفاده کنند.

علاوه بر ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه‌های مختلف از منابع معتبر، زبانگو بستری را برای افراد و کسب و کارها به ویژه استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا دستاوردهای‌شان را نه تنها با افراد فارسی‌‌زبان بلکه با دنیای انگلیسی‌زبان نیز به اشتراک بگذارند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت به آدرس zabangu.com مراجعه و یا برای استفاده از آن، اپلیکیشن زبانگو را از لینک zabangu.com/app دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]