اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960611259937397

5 توصیه برای رها شدن از اعتیاد به گوشی

کد: 13960611259937397

https://goo.gl/pWNy42

، (اخبار رسمی): اعتیاد به کار کردن با تلفن همراه مسئله‌ای است که این روزها گریبان‌گیر بسیاری از افراد به ویژه نسل جوان شده است و مضرات بسیاری را به همراه دارد.

5 توصیه برای رها شدن از اعتیاد به گوشی
اخبار و اطلاعات عمومی دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) www.Zabangu.com

با رعایت چند نکته ساده، شما می‌توانید استفاده خود از تلفن همراه را در طول روز به حد متعادلی برسانید و سلامتی خود را حفظ کنید.

به گزارش سایت خبری دو زبانه زبانگو به نقل از Lifehack.com، اینها پنج توصیه برای مدیریت کردن اعتیاد شما به گوشی است: 

 

30 دقیقه اول روز  

اگر می‌بینید که صبح بیدار می‌شوید و قبل از اینکه حتی از رختخواب خارج شوید، دستتان را دراز می‌کنید تا گوشی‌تان را چک کنید، این یک مشکل جدی است.

 30 دقیقه اول روز بعد از بیدار شدن باید به ایجاد یک شروع خوب برای روزتان اختصاص یابد. این به معنی خارج شدن از رختخواب، دست و صورت خود را شستن و 5 دقیقه وقت گذاشتن برای مراقبه و انجام حرکات کششی و آماده کردن یک صبحانه سالم است.

 

یک محدوده زمانی بدون گوشی را ایجاد کنید

حقیقت امر این است که کنار دست داشتن تلفن همراه در سرِکار متداول و گاهی اوقات حتی لازم است. اما اگر دائماً حواس شما با زنگ زدن گوشی‌تان پرت می‌شود، روی کاری که مقابل شماست متمرکز نخواهید ماند که بهره‌وری را کاهش می‌دهد.

ایجاد یک محدوده زمانی بدون گوشی یعنی اینکه برای حداقل دو ساعت از روز (زمانی که بیشترین کار مفید شما اتفاق می‌افتد)، گوشی‌تان را خارج از دسترس قرار دهید و به کاری که مقابل شماست، کاملاً متعهد بمانید.

 

زمانی که داخل خودرو می‌شوید، گوشی خود را خاموش کنید

اگر ذهن و چشمان شما متوجه گوشی‌تان هست، متوجه جاده نیست. هنگام رانندگی، گوشی‌تان را خارج از دسترس قرار دهید تا حتی وسوسه هم نشوید که به آن نگاه کنید. زندگی شما و زندگی دیگران در خطر است.

 

واقع‌بین باشید

این واقعاً یک بیماری است که ما آنقدر معتاد به گوشی‌هایمان هستیم که به افرادی که با آنها هستیم بی‌اعتنایی می‌کنیم تا وقتمان را با آدم‌های مجازی در فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر بگذرانیم.

آن آدم‌های واقعی در زندگی پرمشغله خود، وقت‌ گذاشتند تا شما را ببینند و زمان واقعی را با شما سپری کنند. با توجه نکردن به آنها، در واقع دارید می‌گویید که آن پیام مجازی مهم‌تر از آنهاست.

 

خواب را بر خودتان حرام نکنید

اگر می‌بینید که شبها دیروقت دارید با گوشی‌تان ور می‌روید، چه بازی ویدیویی باشد، چه فیس‌بوک یا پیام دادن، شما دارید به خاطر اعتیادتان، خواب گرانبها را بر خودتان حرام می‌کنید.

گوشی خودتان را یک ساعت قبل از وقت خواب خاموش کنید تا مطمئن شوید که ساعت آخر روز شما به طرز مفیدی سپری می‌شود و به موقع به رختخواب می‌روید تا روز بعد را از نو شروع کنید.

این مطلب و سایر اخبار و مطالب متنوع و آموزنده را به صورت دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) در سایت و اپلیکیشن زبانگو مطالعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح