اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267837397

9 عادتی که انگیزه شما را از بین می‌برد

کد: 13960820267837397

https://goo.gl/xQmgK5

، (اخبار رسمی): همه ما می‌دانیم که داشتن انگیزه شرطی ضروری برای انجام موفقیت‌آمیز هر کاری است و برای حفظ آن باید از عواملی که انگیزه و اشتیاق ما را از بین می‌برند اجتناب کنیم.

9 عادتی که انگیزه شما را از بین می‌برد
اخبار و اطلاعات عمومی دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) - www.Zabangu.com

آیا انگیزه خود را از دست داده‌اید؟ شاید دلیل آن برخی از عادت‌های خود شما باشد. آگاهی از عادت‌هایی که انگیزه را از بین می‌برند، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

به گزارش سایت خبری دو زبانه زبانگو به نقل از سایت Lifehack، اینها 9 عادتی است که انگیزه شما را از بین می‌برد.

1- شما آرزو دارید کامل باشید

به دنبال کمال بودن سریع‌ترین راه برای کُشتن انگیزه شما است. انجام دادن یک کار، بهتر از هرگز تمام نکردن هیچ کاری است.

2- شما خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید

دائماً مقایسه کردن خودتان با دیگران یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای از دست دادن انگیزه است. نه تنها شما دست از کار خواهید کشید بلکه وقت زیادی را نیز تلف خواهید کرد. به جای مقایسه کردن خودتان با دیگران، کشف کنید چه چیزی باعث می‌شود آنها انقدر در کارشان خوب باشند.

3- شما به خودتان ایمان ندارید

اگر شما به خودتان ایمان نداشته باشید، چه کسی خواهد داشت؟ از تلف کردن وقت و انرژی با تخریب کردن خودتان دست بردارید.

4- شما چند کار را به صورت همزمان انجام می‌دهید

بهترین راه برای انگیزه پیدا کردن تمرکز روی کارهایی است که می‌خواهید به انجام برسانید. اگر شما همزمان 100 پروژه در دست داشته باشید، هیچ کاری را انجام نخواهید داد. بنابراین روی آنچه می‌خواهید به اتمام برسانید تمرکز کنید و دست به کار شوید.

5- شما هیچ هدفی ندارید

اگر شما هدف نداشته باشید، باانگیزه نخواهید بود چرا که نمی‌دانید دارید به کجا می‌روید. شما باید متوجه شوید به کجا می‌خواهید بروید و سپس اهداف‌تان شما را به آنجا خواهند برد. هدف نداشتن مثل تلاش برای پیدا کردن یک رستوران جدید بدون داشتن آدرس است.

6- شما خودتان را تشویق نمی‌کنید

با پیدا کردن راهی برای تشویق کردن خودتان، باانگیزه‌تر خواهید شد. با خودتان همانطور رفتار کنید که انتظار دارید دیگران با شما رفتار کنند.

7- شما فراموش می‌کنید استراحت کنید

خواب را فراموش نکنید! شما باید برای تجدید قوا وقت بگذارید تا بتوانید سرِکار انرژی داشته باشید.

8- شما در پیدا کردن ایده‌های جدید مشکل دارید

شما باید انگیزه‌تان را با ایده‌های جدید افزایش دهید. اگر انگیزه بنزین باشد، ایده‌های جدید، پمپ بنزین است. با مطالعه کردن، تفکر کردن و صحبت کردن با دیگران، ایده‌های جدیدی را کشف خواهید کرد.

9- شما تمرکزتان را از دست می‌دهید

روشی عالی برای تمرکز کردن، برنامه‌ریزی وقت‌تان است. اگر باید روی یک پروژه کار کنید، هر روز زمانی را برای کار کردن روی آن اختصاص دهید.

این مطلب و سایر اخبار و مطالب متنوع و آموزنده را به صورت دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) در سایت و اپلیکیشن زبانگو مطالعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]