اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265537397

10 روش برای درخشیدن در مصاحبه شغلی رویایی‌تان

کد: 13960803265537397

https://goo.gl/xn77bL

، (اخبار رسمی): مصاحبه‌ی شغلی یکی از اولین گام‌ها برای به دست آوردن یک شغل رویایی است؛ اما بسیاری از افراد با اصول بسیار ساده‌ای که می‌تواند موفقیت آنها را در مصاحبه دو چندان کند، آشنایی ندارند.

10 روش برای درخشیدن در مصاحبه شغلی رویایی‌تان
اخبار و اطلاعات عمومی دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) - www.Zabangu.com

آیا شما از جمله افرادی هستید که نمی‌دانند چطور برای مصاحبه شغلی آماده شوند؟ این نکات رو مطالعه کنید تا یک گام به سوی به دست آوردن شغل مورد علاقه خود نزدیک‌تر شوید.

به گزارش سایت خبری دو زبانه زبانگو به نقل از سایت Lifehack، لیست زیر 10 اقدامی است که شما می‌توانید انجام دهید تا یک مصاحبه فوق‌العاده عالی را تجربه کنید.

 

 

1- سوال‌های احتمالی را قبل از مصاحبه تمرین کنید

اینترنت پر است از سوال‌های احتمالی از مصاحبه‌های شغلی، از متداول‌ترین سوال‌های مصاحبه شغلی گرفته تا غیرعادی‌ترین‌ها. کمی وقت بگذارید تا این سوال‌ها را به صورت کتبی و با صدای بلند پاسخ دهید.

 

2- وقت‌شناس، آراسته و بسیار منظم باشید

فرآیند مصاحبه فقط مربوط به این نیست که شما چطور به سوال‌ها پاسخ می‌دهید. این فرآیند به مصاحبه‌کننده این فرصت را می‌دهد تا نحوه‌ی ارائه‌ی شما از خودتان را بررسی کند.

بنابراین، سر وقت رسیدن مهم است! برای مصاحبه به طرز مناسبی لباس بپوشید و نشان دهید که اهمیت مصاحبه را درک می‌کنید.

 

3- داستان جالبی برای تعریف کردن داشته باشید

بهترین مصاحبه شونده کسی است که می‌تواند خودش را به خوبی و به شیوه‌های متنوعی توصیف کند و توصیف مهارت‌هایش را در داستان و مثال بگنجاند. مصاحبه‌کننده‌ها نمی‌خواهند با داده‌ها و ارقام بمباران شوند.

 

4- آن صنعت را خوب بررسی کنید

سعی کنید تا جایی که می‌توانید در مورد کارفرمای احتمالی خود و اهداف استراتژیک، پروژه‌های خاص و پیشرفت‌های جدید آنها اطلاعات جمع‌آوری کنید.

سپس اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید را با خودتان به مصاحبه شغلی بیاورید (ترجیحاً در یک پوشه زیبا) و مصاحبه‌کننده را با آمادگی خود شگفت‌زده کنید.

 

5- بدانید که چطور می‌توانید کمک کنید

مهم است که با ایده و ارزیابی مناسبی در مورد اینکه چطور قصد دارید به این شرکت کمک کنید به مصاحبه بروید.

 

6- حضور آنلاین حرفه‌ای داشته باشید

امروزه، حضور آنلاین مهم‌تر از همیشه است! اکانت‌های فعلی شبکه‌های اجتماعی خود را مرتب کنید و تغییراتی جزئی در تنظیمات حریم خصوصی ایجاد کنید تا وجهه آنلاین خود را به درستی مدیریت کنید.

 

7- صادق باشید

در مورد اینکه چطور شرایط کاری گذشته را مدیریت کرد‌ه‌اید، مشکلات شخصی در محل کار، اینکه چرا اخراج شدید و هر چیز دیگری که ممکن است مصاحبه‌کننده بپرسد، صادق باشید.

 

8- نقاط قوت و نقاط ضعف خود را بشناسید

نه تنها با دانستن نقاط قوت و نقاط ضعف خود بلکه با داشتن برنامه‌ای برای بهتر شدن در تمامی این زمینه‌ها، در مصاحبه شغلی رویایی خود بدرخشید.

 

9- سوال‌های مناسب بپرسید

سوال پرسیدن در آغاز مصاحبه این امکان را به شما می‌دهد که تغییرات جزئی‌ای در پاسخ‌های آینده خود ایجاد کنید و عبارات کلیدی‌ای را اضافه کنید که نشان می‌دهد شما تمام ویژگی‌هایی که این سِمَت می‌طلبد را دارید.

 

10- یادداشت تشکر بنویسید

با یک یادداشت تشکر نه تنها قدردانی صادقانه خودتان را به خاطر فرصت مصاحبه برای شغل رویایی‌تان ابراز می‌کنید بلکه همچنین به مصاحبه‌شونده یادآوری می‌کنید که چه کسی هستید. 

 

این مطلب و سایر اخبار و مطالب متنوع و آموزنده را به صورت دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) در سایت و اپلیکیشن زبانگو مطالعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]