اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254237159

چگونه از صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کنیم؟

کد: 13960420254237159

https://goo.gl/2EdbyG

، تهران , (اخبار رسمی): تامین مالی صندوق توسعه ملی فرآیند زمان‌بری است که با بررسی اطلاعات روز صندوق می‌توان زمان تامین مالی پروژه را کاهش داد.

مراحل دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی-سپینود شرق

تامین مالی صندوق توسعه ملی فرآیند زمانبری است که با بررسی اطلاعات روز صندوق می‌توان زمان تامین مالی پروژه را کاهش داد.

فرآیند ارزیابی و بررسی طرح‌های توجیهی فنی اقتصادی و اهلیت متقاضی، عملاً از طریق بانک عامل انجام می‌شود و متقاضی هیچ‌گونه ارتباط مستقیمی با صندوق توسعه ملی نخواهد داشت.

فرآیند تأمین مالی ارزی از صندوق توسعه ملی

پذیرش طرح اولیه از مذاکره با بانک عامل شروع می‌شود و پس از پذیرش طرح توسط بانک عامل و بررسی اهلیت متقاضی و طرح توجیهی فنی و اقتصادی خواهد بود.
بانک عامل طرح توجیهی فنی اقتصادی متقاضی را از سه بعد بازار، فنی، مالی بررسی و ارزیابی می‌کند. در این فرآیند اهلیت متقاضی بر اساس شاخص‌های مورد نظر بانک اعتبارسنجی می‌شود و وثایق مورد نظر بانک برای تامین مالی طرح، مشخص می‌شود. در این مرحله بانک مصوبه اولیه‌ای صادر می‌کند که در آن مبلغ تسهیلات، سهم آورده متقاضی، وثایق و...مشخص و این مصوبه به متقاضی ابلاغ می‌شود. در صورت تائید مصوبه توسط متقاضی، شناسنامه اعتباری صندوق (فرمت‌های موردنیاز صندوق) در رابطه با طرح در سایت صندوق توسعه ملی، بر اساس اطلاعات طرح توجیهی و گزارش حساب‌رسی و اظهارنامه مالیاتی، توسط بانک ثبت می‌شود.

پس از ثبت اطلاعات در سایت صندوق توسعه ملی، صندوق طرح را در چارچوب قرارداد بین بانک و صندوق بررسی و طرح را تایید یا رد می‌کند. بعد از تایید طرح توسط صندوق بانک عامل و متقاضی باید قرارداد لازم را امضا، مراحل اداری لازم را طی کنند و هزینه ارزیابی طرح (Commitment Fee) به صندوق توسعه ملی پرداخت شود. مرحله بعد این فرآیند اعلام مسدودی مبلغ مورد درخواست به بانک مرکزی است. در ادامه فرآیند بانک مرکزی مسدودی برای بانک عامل و صندوق توسعه را صادر می‌کند و تسهیلات توسط بانک عامل قابل پرداخت خواهد بود.
 

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر راجع  مراحل دریافت تسهیلات ریالی از صندوق توسعه ملی  اینجا کلیک کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپینود شرق

سپینود شرق یک موسسه بخش خصوصی است که در سال 1385 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران تاسیس گردید.ارائه ایده های سرمایه گذاری، مطالعه و استراتژی بازار، تدوین طرح توجیهی (امکان سنجی)، مشاوره جهت اخذ تسهیلات، تامین ماشین آلات و اجرای پروژه های صنعتی از جمله فعالیتهایی است که در سپینود شرق انجام می شوند. در واقع سپینود شرق تلاش کرده است تا در همه مراحل مختلف فرآیند سرمایه گذاری ازایده تا اجرا درکنار سرمایه گذاران و کارآفرینان و پشتیبان آنان باشد. حضور در مجامع علمی و تخصصی، اخذ گواهینامه های معتبر علمی و جهانی و انجام پروژه های متنوع در زمینه های مشاوره ای و اجرایی نشان دهنده شایستگی های سپینود شرق است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه