اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980210364537159

موسسه سپینود شرق با همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌کند

کارگاه دو روزه آموزش تخصصی امکان‌سنجی و طرح توجیهی با نرم افزار کامفار

کد: 13980210364537159

http://bit.ly/2IPO9mZ

، تهران , (اخبار رسمی): «کارگاه دو روزه آموزش تخصصی امکان‌سنجی و طرح توجیهی با نرم افزار کامفار Comfar» در سازمان مدیریت صنعتی در تاریخ  14و15 اردیبهشت 1398، برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع کارگاه دو روزه آموزش تخصصی امکان‌سنجی و طرح توجیهی با نرم افزار کامفار از این فرصت بهره ببرند.

کارگاه آموزش دو روزه آموزش تخصصی امکانسنجی و طرح توجیهی با نرم افزار کامفار
کارگاه دو روزه آموزش تخصصی امکان‌سنجی و طرح توجیهی با نرم افزار کامفار

گزارش طرح توجیهی یا Feasibility Study Report گزارشی است که توجیه‌ پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد

به گزارش روابط عمومی موسسه سپینود شرق، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره می‌توان گفت: هدف این دوره آشنایی با نحوه تهیه و تدوین طرح امکان سنجی (جهت تامین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد بانکی) با توجه به استاندارها و رویکردهای صندوق توسعه ملی و سیستم بانکی است.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: گزارش طرح توجیهی یا Feasibility Study Report گزارشی است که توجیه‌ پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد.

جهت ارزیابی مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری نرم‌افزار کامفار، یکی از کاربردی‌ترین نرم افزارهاست. با کمک این نرم‌افزار، می‌‌توان هر یک از پارامترهای مؤثر بر فرایند مالی را بررسی کرد و در نهایت، در مورد پذیرش یا عدم پذیرش ورود به پروژه، تصمیم‌گیری کرد. این نرم‌افزار، همچنین برای مطالعات اقتصاد مهندسی و تحلیل فرایندهای مالی نیز کاربردهای فراوانی دارد.

شایان ذکر است به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی در تاریخ 14و15 اردیبهشت 1397 طی دو روز از ساعت 9صبح الی 17  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر، می‌توانند به سایت موسسه سپینود شرق مراجعه و یا با شماره 02122779800 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپینود شرق

سپینود شرق یک موسسه بخش خصوصی است که در سال 1385 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران تاسیس گردید.ارائه ایده های سرمایه گذاری، مطالعه و استراتژی بازار، تدوین طرح توجیهی (امکان سنجی)، مشاوره جهت اخذ تسهیلات، تامین ماشین آلات و اجرای پروژه های صنعتی از جمله فعالیتهایی است که در سپینود شرق انجام می شوند. در واقع سپینود شرق تلاش کرده است تا در همه مراحل مختلف فرآیند سرمایه گذاری ازایده تا اجرا درکنار سرمایه گذاران و کارآفرینان و پشتیبان آنان باشد. حضور در مجامع علمی و تخصصی، اخذ گواهینامه های معتبر علمی و جهانی و انجام پروژه های متنوع در زمینه های مشاوره ای و اجرایی نشان دهنده شایستگی های سپینود شرق است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش