اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970728322927159

نگاه علمی به روش انتخاب، تجزیه و تحلیل، مدل مشارکت و سناریونگاری

همایش از احصاء فرصت تا تدوین و ارائه بسته سرمایه گذاری-3آبان 1397

کد: 13970728322927159

https://goo.gl/VVumhT

، تهران , (اخبار رسمی): بسته‌های سرمایه‌گذاری به وسیله سازمان‌های متولی جذب سرمایه‌گذار تهیه می‌شود تا سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یک بخش جغرافیایی (استان-منطقه آزاد-منطقه ویژه-شهرداری) یا یک بخش اقتصادی (پتروشیمی-نفت و گاز- گردشگری- مواد غذایی-کشاورزی و...) آشنا کند.

همایش از احصاء فرصت تا تدوین و ارائه بسته سرمایه گذاری-3آبان 1397
همایش از احصاء فرصت تا تدوین و ارائه بسته سرمایه گذاری-3آبان 1397

بسته‌های سرمایه‌گذاری به وسیله سازمان‌های متولی جذب سرمایه‌گذار تهیه می‌شود تا سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یک بخش جغرافیایی یا یک بخش اقتصادی آشنا کند.

موسسه سپینود شرق برگزار می کند :


"ازاحصاء فرصت تا تدوین و ارائه بسته سرمایه‌گذاری"

(نگاه علمی به روش انتخاب، تجزیه و تحلیل، مدل مشارکت و سناریو نگاری فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار)

عناوین مورد بررسی در همایش


الف - تجزیه و تحلیل فرصت های سرمایه گذاری و انتخاب فرصت

بررسی مزیت‌های جغرافیایی منطقه‌ای
بررسی آمار و اطلاعات گذشته واردات و صادرات، عرضه و تقاضا
بررسی صنایع و خوشه‌های صنعتی
بررسی مزیت‌ها، پتانسیل‌ها، محدودیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذار (بالقوه)


ب- اولویت‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تهیه لیست کوتاه و انتخاب با استفاده از روش‌های علمی تصمیم‌گیری

روش‌های تصمیم‌گیری جبرانی و حذفی
اولویت‌بندی براساس مزیت‌ها،پتانسیل‌ها و معیار‌های سرمایه‌گذار (بالقوه)


ج- تهیه بسته سرمایه‌گذاری

امکانسنجی مقدماتی
چهارچوب و مدل مشارکت و تسهیم دستاوردها
طراحی ساختار حمایت‌ها و مشوق‌ها


د- سناریو نگاری در بسته سرمایه‌گذاری

زمان : 3 آبان 1397
مکان :سالن ابن سینا، مرکز همایش های بین المللی کیش ساعت 12 تا 13:30


 تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری یکی از خدمات موسسه سپینود شرق می باشد.

بسته‌های سرمایه‌گذاری به وسیله سازمان‌های متولی جذب سرمایه‌گذار تهیه می‌شود تا سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یک بخش جغرافیایی (استان-منطقه آزاد-منطقه ویژه-شهرداری) یا یک بخش اقتصادی (پتروشیمی-نفت و گاز- گردشگری- مواد غذایی-کشاورزی و...) آشنا کند. در این بسته‌ها ابتدا فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش مورد نظر با توجه به اهداف کلان‌، سیاست‌های بالادستی‌، زیر‌ساخت‌ها، قابلیت‌ها و محدودیت‌های بخش‌، احصاء شده و اولویت‌بندی می‌شوند. پس از آن بر اساس منابع و سیاست‌های کلان سازمان برای تعدادی از عنوان‌های اولویت‌دار طرح‌های امکان‌سنجی مقدماتی Pre-FS و برای تعدادی طرح‌های امکان‌سنجی کامل FS تهیه می‌شود.
موسسه سپینود شرق با توجه به بیش از ده سال تجربه د‌ر حوزه مشاوره سرمایه‌گذاری و عضویت در مجامع تخصصی و علمی‌، بسته‌های سرمایه گذاری را یکی از راه‌های موثر جذب سرمایه‌گذار (داخلی یا خارجی) می‌داند و در این راستا آمادگی خود را جهت تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای وزارت‌خانه‌ها‌، استانداری‌ها‌، شهرداری‌ها، سازمان‌ها، مناطق آزاد و مناطق ویژه اعلام می‌نماید.

از جمله کارهای انجام شده در این حوزه تهیه بسته سرمایه گذاری استان لرستان به درخواست استانداری استان لرستان شامل 19 طرح توجیهی مقدماتی در زمینه های صنعتی و کشاورزی می باشد. همچنین یک بسته سرمایه گذاری برای شورای عالی مناطق آزاد تدوین شده که 35 طرح توجیهی مقدماتی در زمینه های گردشگری و صنعتی را در بر می گیرد.بسته سرمایه گذاری دیگری نیز برای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شامل 9 طرح توجیهی مقدماتی  تهیه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپینود شرق

سپینود شرق یک موسسه بخش خصوصی است که در سال 1385 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران تاسیس گردید.ارائه ایده های سرمایه گذاری، مطالعه و استراتژی بازار، تدوین طرح توجیهی (امکان سنجی)، مشاوره جهت اخذ تسهیلات، تامین ماشین آلات و اجرای پروژه های صنعتی از جمله فعالیتهایی است که در سپینود شرق انجام می شوند. در واقع سپینود شرق تلاش کرده است تا در همه مراحل مختلف فرآیند سرمایه گذاری ازایده تا اجرا درکنار سرمایه گذاران و کارآفرینان و پشتیبان آنان باشد. حضور در مجامع علمی و تخصصی، اخذ گواهینامه های معتبر علمی و جهانی و انجام پروژه های متنوع در زمینه های مشاوره ای و اجرایی نشان دهنده شایستگی های سپینود شرق است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار