اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960427254817397

توسط سایت خبری دو زبانه زبانگو فراهم شد

فرصت معرفی استارتاپ‌‌ شما هم‌زمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی

کد: 13960427254817397

https://goo.gl/RuiWQP

، (اخبار رسمی): به منظور حمایت از کارآفرینان ایرانی، ‌سایت خبری دو زبانه «زبانگو» این فرصت را برای استارتاپ‌ها فراهم کرده است تا کسب و کار خود را هم‌زمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دیگران معرفی کنند.

در سایت زبانگو، داستان استارتاپ خود را با دنیا به اشتراک بگذارید!

علاوه بر انتشار مطالب آموزنده در حوزه کارآفرینی، زبانگو بستری را برای استارتاپ‌ها فراهم آورده است تا دستاوردهای‌شان را نه تنها با افراد فارسی‌زبان بلکه با دنیای‌ ‌انگلیسی‌زبان نیز به اشتراک بگذارند.

به گزارش سایت زبانگو، کارآفرینان و صاحبان ایده همچنین می‌توانند از مطالب آموزنده متنوعی که به صورت دو زبانه در سایت و اپلیکیشن زبانگو در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، فناوری، مدیریت و کارآفرینی منتشر می‌شود برای مدیریت بهتر یا راه‌اندازی کسب و کار خود استفاده کنند.  

سایت زبانگو که دارای مجوز از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است از آدرس zabangu.com قابل مشاهده است.

اپلیکیشن زبانگو نیز از لینک zabangu.com/app قابل دریافت است.

اگر مایل هستید اطلاعات اصلی استارتاپ شما به رایگان در قسمت «استارتاپ‌ها»ی وب‌سایت زبانگو منتشر شود، لطفاً نام وب‌سایت و/یا اپلیکیشن خود، آدرس سایت و شرح مختصری از کسب و کارتان را به زبان فارسی یا انگلیسی به [email protected] بفرستید.

شما همچنین می‌توانید درخواست کنید که گزارشی اختصاصی در مورد کسب و کار شما تهیه و در سایت زبانگو منتشر شود که در صفحه اصلی سایت و شبکه‌های اجتماعی زبانگو نمایش داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به سایت zabangu.com مراجعه بفرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]