اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960429255017374

اولین محصول موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید رونمایی شد

«مای آپت» سامانه بومی و سالم در حوزه رسانه‌های دیجیتال

کد: 13960429255017374

https://goo.gl/TUJjbE

، تهران , (اخبار رسمی): اولین محصول موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید با نام مای آپت رونمایی و در اختیار مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته شد.

مای آپت سامانه بومی و سالم در حوزه رسانه های دیجیتال

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید، اولین محصول موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید با نام «مای آپت» رونمایی و در اختیار مخاطبان فضای مجازی قرار گرفت.

این محصول که در حوزه رسانه‌های دیجیتال ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه ای نظیر معرفی و رتبه بندی چند رسانه ای اشخاص، خدمات، محصولات و مراکز ایرانی را ارائه کند تا این خدمت جامع و رایگان برای مصرف کنندگان ایرانی فراهم شود.

مای آپت اولین سامانه جامع معرفی و رتبه بندی اشخاص، محصولات، خدمات و مراکز در فضای مجازی است. در این سامانه اطلاعاتی کامل در قالب‌های صوتی، تصویری و نوشتاری در مورد هر یک از محتوا در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. مای آپت علاوه بر ایجاد فضایی رقابتی با امکان رتبه بندی مردمی محتواها، سعی بر ارائه محتوایی مطمئن و موثق از طریق تایید توسط دارندگان آنها را دارد.

حمید تقوی زنوز مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید تولید این محصول را نتیجه شش ماه فعالیت در این مجموعه دانست و گفت: ایده پردازی، برنامه نویسی و تحقیق و توسعه محتوا برای تولید این محصول از ۲۸ اردیبهشت ۹۵ آغاز و اکنون آماده بهره بردای شد.

علاقه‌مندان برای استفاده رایگان از این سامانه می‌توانند به سایت «مای اپت» به آدرس myopt.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]