اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000612541117374

 جشنواره پاییزی دیکارت به مناسبت نزدیک شدن به فصل پاییز برگزارمی‌شود

تخفیف‌ ۲۰ درصدی ثبت باشگاه مشتریان از ۱۵ شهریور

کد: 14000612541117374

https://bit.ly/3yNV3yD

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره پاییزی دیکارت به مناسبت نزدیک شدن به فصل پاییز از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

تخفیف‌ ۲۰ درصدی ثبت باشگاه مشتریان از ۱۵ شهریور
تخفیف‌ ۲۰ درصدی ثبت باشگاه مشتریان از ۱۵ شهریور

به گزارش روابط عمومی دیکارت، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره پاییزی دیکارت به مناسبت نزدیک شدن به فصل پاییز و در دوره زمانی سه ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند باشگاه مشتریان خود را از طریق ورود به وبسایت dkart و با ۲۰ تخفیف تهیه کنند.

حمید تقوی زنوز مدیر دیکارت؛ حمایت از کسب و کارها را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات این پلتفرم فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در حال حاضر صاحبان کسب و کارها می توانند تنها با پرداخت دو میلیون تومان به صورت سالانه، با ثبت باشگاه مشتریان در دیکارت، فروش خدمات و محصولات خود را افزایش دهند. ما به بهانه حمایت از کسب و کارها جشنواره ای تنظیم کرده ایم تا بتوانیم با کاهش هزینه ها، گام موثری در راستای رشد و ارتقای کسب و کارها برداریم.

وی همچنان افزود: صاحبان محترم کسب و کارهای مختلف در کشور عزیزمان ایران،‌ می توانند با ورود به ثبت باشگاه مشتریان،‌ سفارش خود را اعلام نمایند. تا همکاران ما در اولین فرصت برای هماهنگی های بعدی با آنها در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حراج و تخفیف