اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991002482887374

با «مای آپت» به چشم بیایید

«مای‌ آپت» محلی برای دیده شدن و رشد کسب‌وکارهای دیجیتال

کد: 13991002482887374

https://bit.ly/2L9GC4L

، تهران , (اخبار رسمی): مای آپت سامانه‌ای است که ارتباط مخاطبان فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین را آسان می‌کند. این سامانه به صاحبان کسب‌وکارهای دیجیتالی که در بستر اینستاگرام و یا در قالب وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار خود را به راحتی به هزاران کاربر معرفی کنند.

مای‌ آپت محلی برای دیده شدن و رشد کسب‌وکارهای دیجیتال است
«مای‌ آپت» محلی برای دیده شدن و رشد کسب‌وکارهای دیجیتال

مای آپت به صاحبان کسب وکار کمک می‌کند تا با کمترین هزینه خدمات خود را به مخاطبان فضای مجازی معرفی کنند.

مای آپت سامانه‌ای است که ارتباط مخاطبان فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین را آسان می‌کند. این سامانه به صاحبان کسب‌وکارهای دیجیتالی که در بستر اینستاگرام و یا در قالب وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار خود را به راحتی به هزاران کاربر معرفی کنند. بنیانگذار این استارتاپ هدف از راه‌اندازی مای آپت را ایجاد یک مرجع تخصصی و کامل برای رفع تمام نیازهای مخاطبان در زمینه بررسی و انتخاب خدمات و محصولات کسب‌وکارها اعلام می‌کند.

حمید تقوی زنو، بنیانگذار استارتاپ مای آپت، معتقد است این استارتاپ پلتفرمی برای ارائه خدمات در زمینه تبلیغات هدفمند به کسب‌وکارهای آنلاین و مخاطبان آنان است.

وی در باره اهمیت تبلیغ درست برای کسب‌وکارها می‌گوید: «همان طور که می‌دانید تبلیغات یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب‌وکار است که در برخی مواقع به دلیل هزینه‌های سرسام آور و ضعف در اجرا، با شکست مواجه می‌شود. برای نمونه برای تبلیغ در یک‌وبسایت با شاخصه‌های مناسب حداقل ۳۰۰ هزار تومان و برای بک‌لینک و سئو حداقل ۴۰ هزار تومان باید هزینه پرداخت کرد. این درحالی است که به دلیل محدودیت‌های نظیر کوچک بودن بنرهای تبلیغاتی و جایگاه‌های نامناسب بازده مورد انتظار دریافت نخواهد شد. برای رفع این مشکلات در مای آپت، یک صفحه اختصاصی طراحی شده تا کامل ترین اطلاعات کسب‌وکارها به صورت نوشتاری و تصویری برای انتخاب درست مخاطبان نمایش داده شود.»

تقوی زنوز در رابطه با خدمات تبلیغات هدفمند مای آپت این استارتاپ توضیح می‌دهد: «ما برای تحقق این امر از یک سو صفحه اختصاصی برای هر کسب و کار و هر نوع رسانه‌ای نظیر صفحات اینستاگرام وب‌سایت، اپلیکیشن و بازی موبایلی طراحی کرده‌ایم که صاحبان کسب وکار با تهیه این صفحه می‌توانند ارتباطات موثر و مفیدی با مخاطبان خود داشته باشند. از سوی دیگر با توسعه محتوایی در زمینه‌ها و موضوعات گوناگون اطلاعات کامل‌تری به مخاطبان خود برای انتخاب درست ارائه می‌کنیم.»

صفحه اختصاصی معرفی اینستاگرام

با ثبت صفحه اینستاگرام در «مای آپت» مخاطبان با محصولات و خدمات کسب و کار افراد آشنا می‌شوند. درصورت تمایل صفحه اینستاگرام افراد را دنبال می‌کنند که این امر باعث افزایش فالوور هدفمند و واقعی و افزایش تعامل کاربران با صفحه کسب و کار می‌شود.

صفحه اختصاصی معرفی وب‌سایت

با ثبت وب‎سایت‌های کسب‌وکارها در «مای آپت» مخاطبان با خدمات و محصولات کسب‌‌وکارها آشنا می‌شوند و درصورت تمایل وبسایت را مشاهده می‌کنند. این موضوع باعث افزایش بازدید، مخاطب و فروش و همچنین بهبود رنک الکسا و سئوی وبسایت می‌شود.

صفحه اختصاصی معرفی اپلیکیشن و بازی موبایلی

با ثبت بازی و اپلیکیشن‌های موبایلی، مخاطبان، آن‌ها را بررسی می‌کنند و درصورت تمایل اقدام به دانلود و نصب می‌کنند که سبب افزایش نرخ نصب، افزایش فروش و کابران آن بازی و اپلیکیشن می‌شود.

۱۳۱ هزار بازدید در ماه اتفاقی نیست

حمید تقوی زنوز در رابطه با چگونگی استقبال کاربران این استارتاپ می‌گوید: «خوشبختانه پس از گذشت چند هفته از رونمایی سامانه «مای آپت« این سامانه در ماه بیش از ۶۹ هزار بازدیدکننده و به طور کلی ۱۳۱ هزار به خود اختصاص داده است. همان طور که می‌دانید رتبه الکسا مقیاسی برای رتبه‌سنجی وب‌سایت‌ها و اعتماد برای تبلیغ دهنده‌ها است، رنک الکسای مای آپت، کمی بیش از 2000 است که رنک خیلی خوبی است. در حال حاضر حدود ۵۰ رسانه دیجیتالی را در پلتفرم تبلیغات هدفمند مای آپت معرفی شده و قدم به قدم نقاط ضعف مای آپت را بررسی و برطرف کردیم. ما آماده جذب کسب‌وکارهای آنلاین هستیم تا بتوانیم کسب و کارها را معرفی کنیم و به هزاران مخاطب مای آپت نمایش دهیم.»

بنیانگذار این پلتفرم تبلیغات هدفمند «مای آپت» تجمیع خدمات تبلیغی در یک پلتفرم را به عنوان مزیت رقابتی مای آپت معرفی می‌کند و می‌گوید: «سامانه مای آپت اولین و بزرگترین مرجع معرفی رسانه‌های دیجیتال در کشور است و در بازار به صورت تخصصی رقیبی نداریم. کسب‌وکارهایی هستند که به فروش فالوور می‌پردازند، همچنین وب‌سایت ‌های تبلیغاتی‌ای هستند که صفحات وبسایتی را معرفی می‌کنند و برخی دیگر هم به صورت جداگانه نرم‌افزارها و بازی‌ها را معرفی می‌کنند. ولی به صورت تجمیعی سامانه‌ای برای ارائه این خدمات مشابه مای آپت وجود ندارد.»

وی در پایان اشاره می کند که «ارزان بودن قیمت خدمات مای آپت مزیت رقابتی دیگر استارتاپ ماست. »
گفتنی است که علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://zaya.io/w0ib0 مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها