اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990921480167374

 جشنواره یلدا به مناسبت طولانی ترین شب سال برگزارمی‌شود

تخفیف‌ ۲۰ درصدی ثبت رسانه های دیجیتال در مای آپت

کد: 13990921480167374

https://bit.ly/3oOg8Er

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره یلدا به مناسبت طولانی ترین شب سال از ۲۲ آذر ۱۳۹۹ آغاز وتا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ادامه دارد.

تخفیف‌ ۲۰ درصدی ثبت رسانه های دیجیتال در مای آپت از ۲۲ آذر ۱۳۹۹
تخفیف‌ ۲۰ درصدی ثبت رسانه های دیجیتال در مای آپت

صاحبان کسب و کار در مدت جشنواره می‌توانند هر نوع از رسانه های دیجیتال خود را اعم از صفحات اینستاگرام، وبسایت ها، نرم افزار و بازی های موبایلی را با ۲۰ تخفیف در سامانه جامع مای آپت ثبت نمایند.

به گزارش روابط عمومی مای آپت، جشنواره تخفیف‌های ویژه به منظور ثبت رسانه های دیجیتال در رسانه مای آپت، با عنوان جشنواره یلدا به مناسبت طولانی ترین شب سال و در دوره زمانی ۱۰ روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، صاحبان کسب و کار در مدت این جشنواره می‌توانند هر نوع از رسانه های دیجیتال خود را اعم از صفحات اینستاگرام، وبسایت های ایرانی، نرم افزار و بازی های موبایلی را با ۲۰ تخفیف در سامانه جامع مای آپت ثبت نمایند.

حمید تقوی زنوز مدیرمسئول مای آپت، حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه صاحبان کسب و کار با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات این سامانه فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: سامانه مای آپت به عنوان اولین و پربازدیدترین سامانه معرفی چندرسانه ای رسانه های دیجیتال، با شعار انتخاب درست؛ انتخاب من، در حال حاضر دارای رنک الکسا ۲۳۸۰ و بیش از ۶۹ هزار بازدیدکننده ماهانه است.

وی در مورد پلن های ثبت رسانه های دیجیتال افزود: صاحبان کسب و کار می توانند با مراجعه به صفحه ثبت رسانه های دیجیتال، اطلاعاتی کامل در این زمینه اخذ و رسانه های خود را به راحتی ثبت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]