اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990826475427374

مای آپت | انتخاب درست؛ انتخاب من

رونمایی از سایت مای آپت با هدف معرفی آسان صفحات مفید اینستاگرام

کد: 13990826475427374

https://bit.ly/36HFIUf

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف معرفی صفحات مفید اینستاگرام و دسترسی آسان به محتوا و خدمات گوناگون، از سایت مای آپت رونمایی شد.

رونمایی از سایت مای آپت با هدف معرفی آسان صفحات مفید اینستاگرام
رونمایی از سایت مای آپت با هدف معرفی آسان صفحات مفید اینستاگرام

مای آپت با شعار انتخاب درست؛ انتخاب من، می کوشد تا صفحات اینستاگرام صاحبان کسب و کار و ارائه دهندگان محتوا و خدمات در کشور عزیزمان ایران را به مخاطبان فضای مجازی معرفی کند.

به گزارش مای آپت، سایت myopt.ir که یک سامانه معرفی کسب و کار ها و خدمات گوناگون است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی صفحات مفید اینستاگرام و دسترسی به محتوا و خدمات گوناگون را تسهیل کند.

حمید تقوی زنوز، مدیر مسئول مای آپت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «مای آپت با شعار انتخاب درست؛ انتخاب من، می کوشد تا صفحات اینستاگرام صاحبان کسب و کار و ارائه دهندگان محتوا و خدمات در کشور عزیزمان ایران را به مخاطبان فضای مجازی معرفی کند تا پل ارتباطی موثری بین آنها و مخاطبان بوجود آید.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « مای آپت اولین شبیه سازی صفحه اینستاگرام در فضای مجازی می باشد. همچنین این مرجع تخصصی با بازدید ماهانه بالای خود، راه موثری برای افزایش فالوور های هدفمند و مفید و افزایش تعامل مخاطبان خواهد بود.»

گفتنی است مای آپت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فراخوان جهت ثبت صفحات اینستاگرامی در این سامانه کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مای آپت به آدرس myopt.ir  و همچنین برای ثبت صفحه اینستاگرامی خود به آدرس myopt.ir/order مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]