اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000602539557374

افزایش فروش تنها با چند قدم ساده

رونمایی از سایت دیکارت با هدف توسعه کسب و کار ها

کد: 14000602539557374

https://bit.ly/3mxajO8

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف توسعه کسب و کار ها و افزایش فروش محصولات و خدمات آنها، از سایت دیکارت به آدرس dkart.ir در ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ رونمایی شد.

رونمایی از سایت دیکارت با هدف توسعه کسب و کار ها
رونمایی از سایت دیکارت با هدف توسعه کسب و کار ها

به گزارش دیکارت، سایت dkart.ir که یک سایت معرفی کسب و کارها و باشگاه مشتریان است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد توسعه کسب و کار ها و افزایش فروش محصولات و خدمات آنها را تسهیل کند.

حمید تقوی زنوز، مدیر دیکارت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «در شرایط کنونی با توجه به افزایش قیمت طراحی و پیاده سازی وبسایت و همچنین تبلیغات، کوشیده ایم پلتفرمی کاربر پسند در راستای جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان کسب و کارها طراحی و پیاده سازی کنیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « باشگاه مشتریان دیکارت، بر خلاف تمامی باشگاه های مشتری، به صورت چندرسانه ای می باشد. و این امکان صاحبان کسب و کار را برای نمایش محصولات و خدمات خود به صورت نوشتاری، تصویری، صوتی و ویدیویی یاری خواهد کرد. از دیگر ویژگی های بارز این باشگاه، امکان ایجاد رویدادهای مختلف، شامل جشنواره های تخفیف، مسابقات و… می باشد. در این باشگاه سعی شده است تا با شبیه سازی طراحی پلتفرم اینستاگرام، رابط کاربری آشنا و راحتی برای کاربران و صاحبان کسب و کار ایجاد گردد.»

گفتنی است دیکارت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش ویژه با پیشنهاد های شگفت انگیز کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دیکارت به آدرس dkart.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]