اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990904476747374

مای آپت با هدف معرفی چندرسانه ای رسانه های دیجیتال، بروزرسانی شد

ارتقا و بهینه سازی سایت مای آپت 

کد: 13990904476747374

https://bit.ly/2UVPZHe

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مای آپت از  یک آذر ماه هزاروسیصد و نود و نه بروزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه ادامه داد.

ارتقا و بهینه سازی سایت مای آپت 
ارتقا و بهینه سازی سایت مای آپت 

مای آپت با شعار "انتخاب درست؛ انتخاب من" و با معرفی چندرسانه ای رسانه های دیجیتال، سعی بر ارائه درست ترین انتخاب ها به مخاطبان فضای مجازی را دارد.

به گزارش روابط عمومی مای آپت، وبسایت این سامانه فعال در نشر بر خط دیجیتال از تاریخ یک آذر ماه هزاروسیصد و نود و نه بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.myopt.ir در دسترس مخاطبان و علاقه مندان فضای مجازی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در بروزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های معرفی صفحات اینستاگرام، وبسایت های ایرانی، نرم افزار و بازی های موبایلی به فهرست وبسایت اضافه و مشاهده اطلاعات کامل این رسانه ها به صورت چندرسانه ای برای مخاطبان میسر شده است.
حمید تقوی زنوز مدیر مسئول مای آپت با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین صاحبان کسب و کار  و مخاطبان فضای مجازی و ارتقای سطح کیفی نمایش خدمات و محصولاتشان پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: مای آپت با شعار "انتخاب درست؛ انتخاب من" و با معرفی چندرسانه ای رسانه های دیجیتال، سعی بر ارائه درست ترین انتخاب ها به مخاطبان فضای مجازی را دارد.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های این سامانه برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ایجاد و ارائه تخصصی ترین و جامع ترین سامانه جهت معرفی رسانه های دیجیتال کشور عزیزمان ایران هستیم.

تقوی در مورد استقبال مخاطبان فضای مجازی از سامانه مای آپت گفت: وبسایت مای آپت هم اکنون دارای ۲۲۵۰۰ بازدید کننده ماهانه و ۴۵۰۰۰ بازدید ماهانه می باشد، همچنین رنک الکسا مای آپت در ایران ۳۱۶۹ می باشد و از سئوی فوق العاده بالایی برخوردار است. لذا با ثبت رسانه دیجیتال خود در وبسایت مای آپت علاوه بر افزایش شناخت مخاطبان، نرخ تعامل کاربران در رسانه دیجیتال شما بالا خواهد رفت.

گفتنی است صاحبان رسانههای دیجیتال می تواند با مراجعه به www.myopt.ir/plans  رسانه ی خود را ثبت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرهنگی دریچه سپید

موسسه فرهنگی هنری دیجیتال دریچه سپید فعال در تولید محتوای چندرسانه ای و نشر در فضای مجازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]