اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960504255557251

صندوق مکانیزه فروش چیست؟

کد: 13960504255557251

https://goo.gl/AvMKyr

، تهران , (اخبار رسمی): در بسیاری از کشورهای جهان در زنجیره تولید برای کنترل جریان گردش کالا از صندوق مکانیزه فروش به عنوان یکی از راه‌کارهای اساسی اقتصاد کشور استفاده می شود. در کنار تمام مزایای هم‌گام بودن صندوق فروش با نیازهای بشر، استفاده از نرم‌‌افزار صندوق فروش در بهره‌مندی بهینه از زمان نقش بسزایی دارد.

صندوق مکانیزه فروش چیست ؟ نرم افزار هوشمند صندوق فروش | آرین سیستم

برای ثبت اطلاعاتی هم‌چون خرید و فروش، موجودی کالا یا نگه‌داری هزینه در یک واحد شغلی و اجرای بهتر قوانین و مقررات مربوط به مالیات از صندوق فروش رایانه‌ای دارای برنامه فروشگاهی استفاده می‌شود.

به گزارش آرین سیستم استفاده از صندوق فروش برای مردم کشورهای پیشرفته به حدی جایگاه مناسبی دارد که استفاده از آن را برای نظام‌ندی از وقت و امکانات به نفع کل جامعه می‌دانند. امروزه در ایران نیز تا حد زیادی شاهد تلفیق فرهنگ و آگاهی مردم در استفاده از صندوق فروش با استفاده از سایر ابزارهای الکترونیک هستیم. همه رفتارهای اصناف با استفاده از نرم‌افزار صندوق فروش شفاف می‌شود و هر مشتری به شخصه ترجیح می‌دهد خرید خود را از جایی انجام دهد که مجهز به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی باشد.

 

نرم‌افزارصندوق فروش چیست؟

برای ثبت اطلاعاتی هم‌چون خرید و فروش، موجودی کالا یا نگه‌داری هزینه در یک واحد شغلی و برای اجرای هر چه بهتر قوانین و مقررات مربوط به مالیات از صندوق فروش رایانه‌ای دارای برنامه فروشگاهی استفاده می‌شود. استقرار نرم‌افزارصندوق فروش برای کمک به فرآیند حساب‌رسی مالیاتی یکی از راه‌کارهای ارائه‌شده در بسیاری از کشورهای جهان است.

در بازار رقابت امروزه نرم‌افزار صندوق فروش یک الزام برای دقت و بهره‌وری در انجام عملیات است و این نیاز با توجه به تغییرات سریع نیاز مشتریان در کسب و کار احساس می‌شود. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که یک نرم‌افزار صندوق کارآمد موجب برتری شما در برابر رقباست.

 

مزایای استفاده از نرم‌افزار صندوق

شناسایی عملکرد مودیان از طریق ثبت خرید، فروش و یا موجودی کالا از اهداف راه‌اندازی صندوق مکانیزه فروش و صدور فاکتور توسط صاحبان مشاغل است. حال اگر می‌خواهید بدانید نرم افزار صندوق فروش چه مزیتی دارد باید به  موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد ثبات و نظم در کسب و کار
شفاف‌سازی در درآمدها، هزینه‌ها و مبادلات تجاری مودیان
استفاده از تسهیلات مالیاتی درنظر‌گرفته‌شده برای مودیان
مشتری‌مداری در قالب صدور فاکتور فروش الکترونیک
به حداقل رسیدن فرآیند قطعی‌شدن مالیات و …

مزایای استفاده از نرم‌افزار فروش فروشگاهی برای اصناف

برنامه فروشگاهی علاوه بر قابلیت دسترسی به گزارش های واقعی روزانه و شناسایی اقلام پر فروش و پر مصرف ، دارای مزایایی مثل صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

صاحبان مشاغل با جمع‌آوری اطلاعات توسط نرم‌افزار صندوق فروش قادر هستند در زمینه تحلیل عملکرد فروش یا طبقه‌بندی اجناس، گزارش‌های متعددی تهیه کنند. فایده این گزارش‌ها می‌تواند کمک به اتخاذ تصمیم در زمان فروش کالای موجود در انبار و یا حجم سفارش خرید کالای مورد نیاز باشد.

با تمام این توصیفات اما یکپارچگی همه عملیات فروش، انبار و حسابداری توسط یک سیستم اتوماتیک بزرگ‌ترین مزیت برنامه فروشگاهی است و ادامه عملیات بدون حضور فروشنده نیز انجام می‌شود.

فروشنده می‌تواند همه فاکتورهای خرید، انبار، فروش یا تغییر موجودی کالا را کنترل و بررسی کند. این کار مانع از اشتباهات عددی و کسری موجودی صندوق می‌شود.

 

برخی از ماژول‌های نرم‌افزار فروش فروشگاهی

  • حسابداری
  • انبار
  • خزانه داری
  • گزارشات مدیریتی
  • فروش
  • مدیریت سیستم

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت داده پردازی آرین مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]