اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960508255916590

چگونه برای محتوا یا محصول خود از طریق آنلاین بازاریابی کرده و فروش‌تان را افزایش دهید

روش‌های بازاریابی اینترنتی

کد: 13960508255916590

https://goo.gl/uw6GXP

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می‌دانستید بسیاری از روش‌های تبلیغات بازدهی بسیار کمی دارد؟ برخلاف تبلیغ شرکت‌های تبلیغاتی اتفاقا تبلیغات هزینه است. هزینه‌ای که بسیاری از اوقات بازگشتی ندارد. چه راهکارهایی برای بازاریابی آنلاین وجود دارد که نتیجه‌ای ناامیدکننده در پی نداشته باشد. در ادامه مقاله با بهترین روش‌ها آشنا می‌شوید.

دیجیتال مارکتینگ

به گزارش شرکت فرشمی، اولین چیزی که پس از راه اندازی یک کسب و کار تازه به آن نیاز دارید معرفی کسب و کارتان به مخاطبان و جذب مشتری است. چه کسب و کار شما اینترنتی باشد یعنی از طریق یک وبسایت یا شبکه های اجتماعی به کسب درآمد بپردازید و چه کسب و کاری سنتی داشته باشید مثل یک کتابخانه و یا حتی سوپرمارکت، از روشهای مطرح شده در این آموزش میتوانید بهره مند شوید.

حال به سرعت میرویم سراغ اصل ماجرا و راههایی که پیش رویتان قرار دارد تا به کمک اینترنت بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید را به شما معرفی می کنیم. در آموزش های بعدی سرویس های ایرانی که این خدمات را در اختیارتان قرار میدهند به شما آموزش خواهیم داد.

 

برای این کار چند راه پیش روی‌تان قرار دارد:

 

۱- استفاده از سایتهای تبلیغ اینترنتی

این سایتها معمولا به شما این امکان را میدهند تا تبلیغ کالا و خدمات تان را به صورت رایگان درج کنید. شما میتوانید متن و احتمالا عکسهایی در معرفی خدمات تان وارد کنید و اطلاعات تماس تان را قرار داده تا علاقمندان بتوانند شما را بیابند. این سایتها برای خدمات بیشتر و موثرتر از شما وجه دریافت میکنند.

استفاده از این نوع تبلیغ بیشتر برای کسب و کارهای غیراینترنتی، اطلاع رسانی، استخدام و معرفی  کسب و کارهای کوچک مفید است. کاربرانی که در اینترنت به دنبال خدماتی مشابه باشند از طریق جستجو مطلب شما را در سایت مذکور می یابند و با شما تماس میگیرند.

میزان تاثیرگذاری این نوع تبلیغ به طور میانگین و تقریب بین صفر تا ۲۰ درصد است. برای کسب و کارهای آنلاین و یا کسب و کارهای دارای وبسایت و پایگاه اینترنتی پیشنهاد نمیشود.

 

۲-تبلیغ در گوگل

تبلیغ گوگل یکی از موثرترین روش تیلیغ برای کسب و کارهاست. برای کسب و کارهای آنلاین و یا مشاغل دارای وبسایت، این روش در حال حاضر بیشترین بازدهی را خواهد داشت.

تبلیغ در گوگل به دو شکل و روش انجام میگردد که به خاطر تحریمها هر دو روش در ایران با محدودیت های بسیار مواجه است. اما شرکت هایی هستند که از طریق کشورهای واسط مانند امارات و تایلند این خدمات را به کاربران ایرانی ارایه می دهند.

این تبلیغات به دو شکل صورت میگیرد که گوگل آن را Adsense و Adwords نام نهاده است. روش دوم از لحاظ هزینه بصرفه تر است.

در گوگل ادوردز شما چند کلمه کلیدی تعریف می کنید و کاربرانی که از طریق جستجوی گوگل این کلمات را جستجو کنند گوگل در بالا و یا پایین صفحات نتایج جستجو، لینک مورد نظر شما را نمایش میدهد. در این روش، نرخ تبدیل یا میزان موفقیت بالاست چرا که کاربرانی که به دنبال خدمات موردنظر هستند تبلیغ شما را نیز مشاهده میکنند و احتمال اینکه لینک شما کلیک بخورد بالاست.

در روش ادسنس گوگل بنر تبلیغی شما را در صفحات مرتبط از لحاظ محتوا و یا موقعیت جغرافیایی در سراسر وب نمایش می‌دهد.

این نوع تبلیغ برای کسب و کارهای اینترنتی و دارای وبسایت مناسب است. نرخ موفقیت در این روش به طور تقریب بالاتر از ۲۰ درصد و در بعضی موارد بالای ۵۰ درصد است.

 

۳- تبلیغات کلیکی

این نوع تبلیغ چند سالی است که رشد چشمگیری در دنیای وب داشته است. در ایران نیز وبسایتهای متعددی خدمات تبلیغ کلیکی ارایه می‌دهند که جز در یکسری جزییات کارکردی کاملا مشابه دارند.

در این نوع تبلیغ شما یک کمپین ساخته و برای خدمات خود یک بنر ایجاد می کنید. بنر شما در سایت‌هایی که طرف قرارداد شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغ هستند به طور متناوب به نمایش درمی آید. شما تنها به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما انجام می‌گیرد پول پرداخت می‌کنید.

حتما در حین گشت و گذار در وب با بنرهای مختلفی در سایت‌ها مواجه شده‌اید که برخی از آنها مربوط به سیستم تبلیغات کلیکی می‌شود و برخی از آنها بنر مستقیم تبلیغات است که سایت میزبان به واسطه فروش جایگاه تبلیغ آن را در سایت قرار داده است.

بدیهی است که این نوع تبلیغ برای تبلیع‌دهنده، کمترین نرخ تبدیل (موفقیت) را داراست به خاطر آن که کمترین میزان سنجش ارتباط در شکل نمایش این بنرها وجود دارد و بنابراین نتیجه آن بیشتر به شانس بستگی دارد. این نوع تبلیغ مناسب برندسازی، و یا تبلیغات گسترده شرکت‌های بزرگ جهت آن استراتژی که به آن “همیشه جلوی چشم مخاطب بودن” می گویند است. یا اگر کالایی دارد که به درد هر قشر و هر نوع مخاطبی می‌خورد این بهترین نوع تبلیغ برای شماست زیر فرقی نمی‌کند تبلیغ شما در چه سایتی با چه محتوایی به نمایش درآید و احتمال کلیک خوردن آن در هر جایگاهی بالاست.

 

۴- تبلیغات بنری

حتما با بنرهای تبلیغی که در سایت‌های مختلف نصب است آشنایی دارید. این بنرها به چند روش مورد استفاده قرار می‌گیرند. یا از طریق تبلیغات کلیکی که در بالا توضیح داده شد که تبلیغ دهنده تنها برای هر کلیکی که روی بنرش می‌خورد پول پرداخت می‌کند. و یا بنرهای دوره‌ای که سایت‌های میزبان، جایگاه تبلیغ خود را طی دوره‌های زمانی معین مثلا ماهانه، به تبلیغ دهنده می‌فروشند و در واقع اشتراک ماهانه دریافت می‌کنند. این مبلغ بسته به رنک و رتبه سایت میزبان ممکن است بسیار متفاوت باشد.

برای بالا بردن میزان موفقیت در این نوع تبلیغ بهتر است سایت‌هایی را برای تبلیغ کالا یا خدمات خود انتخاب کنید که موضوع فعالیت‌شان نزدیک به موضوع فعالیت شما باشد.

 

۵- تبلیغات محتوایی هوشمند

این نوع تبلیغ چند وقتی است که در فضای وب باب شده و دریچه‌ای جدید به سوی افق نوین تبلیغات اینترنتی گشوده است. مخصوصا برای ما که در یک کشور تحریمی زندگی می‌کنیم و برای استفاده از تبلیغات گوگل با محدودیت‌های زیادی مواجهیم این نوع تبلیغ می‌توانید دست کم جایگزین تبلیغ گوگل ادسنس شود.

در این سیستم، تبلیغات شما در بخش مطالب مرتبط یک مقاله یا پست از یک وبسایت نمایش می‌یابد. با استفاده از موتور هوشمند سیستم تبلیغ شما در پای مطالبی که ارتباط بیشتری با موضوع و متن بنرتان دارد به نمایش درمی‌آید. شما یک متن عنوان و یک تصویر و البته یک لینک صفجه فرود برای خودر انتخاب می‌کنید و لینک تبلیغی شما مانند مطالب مرتبط با یک نوشته در زیر آن به نمایش درمی‌آید و احتمال کلیک خوردن آن بسیار بالاست.

ما بزودی شما را با روش کار و چگونگی ایجاد این تبلیغ‌ها به واسطه معرفی سرویس‌های ایرانی موجود آشنا می‌کنیم. همچنین در بروزرسانی‌های این مطلب نیز خدمات دهندگان ایرانی را به شما معرفی کرده و سپس آموزش‌های استفاده از این خدمات را به صورت متنی و ویدیویی در اختیارتان خواهیم گذاشت. همچنین مخاطبان آموزش‌های ما، می‌توانند از کد تخفیف در استفاده از این خدمات بهره‌مند گردند که ما از شرکت‌های خدمات دهنده درخواست کرده‌ایم تا این تسهیلات را در اختیار مخاطبان ما قرار دهند.

 

۶- کمپین‌های خبری و رسانه‌ای

در این روش شما نیازمند راه‌اندازی کمپین‌های خبری هستید. اخبار سایت‌تان را در رسانه‌های معتبر منتشر می‌کنید و با ارائه پروموشن‌ها و مطالب جذاب درباره فعالیت‌ها و محصولات‌تان یک برد خبری برای برند خود ایجاد می‌کنید. در این نوع تبلیغ نیز بر حسب میزان جذابیت مطالب و محصولات شما، بازدهی ممکن است از صفر تا میزان قابل توجهی در نوسان باشد. هر چه خبرهای شما جذاب‌تر باشد، مشتریان بیشتری با این روش می‌توانید به دست آورید.

در این راستا می‌توانید از سرویس اخبار رسمی نیز بهره‌مند شوید. این سرویس به شما کمک می‌کند خبرها و مطالب بهتری راجع به کسب و کارتان بنویسید و علاوه بر آن، بازنشر این اخبار را در رسانه‌ها برای شما تضمین می‌کند.

 

۷- شبکه‌های اجتماعی

یکی از راه‌های جدید و تاثیرگذار برای بازاریابی آنلاین، به کارگیری پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی در این زمینه است. حتما می‌دانید برخی به توسط کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی به درآمدهای میلیونی رسیده‌اند. بنابراین شما نیز می‌توانید با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، کسب و کار خود را مطرح کنید. خاصیت ویروسی و اپیدمی شبکه‌های اجتماعی، نام برند شما را دهان به دهان خواهد چرخاند و بازدید سایت‌تان را با افزایش قابل توجهی مواجه خواهد ساخت.

شما با ساخت یک کانال یا گروه در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام (که پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی داخل ایران هستند) می‌توانید به تبلیغ و معرفی کسب و کار خود پرداخته و بدون هزینه چندانی مشتریان خود را افزایش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]