اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970716320706590

فرشمی٬ اولین ارایه‌دهنده متد از ایده تا درآمد با سرمایه اندک عرضه می‌کند

راهکارهای درآمدزایی زود بازده از طریق وبسایت و کسب و کار آنلاین

کد: 13970716320706590

https://goo.gl/p3uVwd

، تهران , (اخبار رسمی): اکنون به لطف اینترنت و تجارت الکترونیک٬ راه‌اندازی کسب و کار و رسیدن به درآمدهای ثابت میلیونی بدون سرمایه‌ی زیاد، برای همگان میسر شده است. گروه فرشمی، یکی از باسابقه‌ترین نام‌ها در این زمینه است که با متد از ایده تا درآمد، به شما در راه‌اندازی کسب و کارهای پرسود آنلاین و رشد و ارتقای آن کمک می‌کند.

راهکارهای درآمدزایی زود بازده از طریق وبسایت و کسب و کار آنلاین
وب مارکتینگ

طبق نظرسنجی‌ها، یکی از فاکتورهای مهم موفقیت فرشمی، همراهی آن با مشتریان در طی فرآیندهای کسب‌وکار تا حصول نتیجه است

امروزه دیگر خرید اینترنتی تبدیل به یکی از مرسوم‌ترین اتفاقات روزمره در بازار اقتصاد تبدیل شده است. آن قدر ایده‌های جذاب و توجیه‌پذیری در این حوزه برای کسب درآمد وجود دارد که حتی در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی امروز٬ بوده‌اند سایت‌ها و کسب و کارهای آنلاینی که رشد فروش خوبی را در این روزها تجربه کرده‌اند.

گروه فرشمی٬ مالک مجموعه سایت‌های فرشمی٬ چندین سال است که در حوزه وب مارکتینگ فعالیت می‌کند و افراد بسیاری را به جرگه‌ی صاحبان کسب و کار آنلاین ملحق کرده و همچنین سایت‌های بسیاری را به میزان فروش و درآمد چندین برابر رسانده است. بسیاری افراد، اولین تجربه خود را در حوزه وب مارکتینگ، از راه‌اندازی یک وبسایت به کمک فرشمی آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون جزو نام‌ها و برندهای شناخته شده در این زمینه‌ هستند. 

طی تحلیل‌ها و بر اساس نظرسنجی‌ها٬ یکی از نکاتی که می‌توان به عنوان علل اصلی اعتبار و نتیجه‌گیری مثبت برای تیم فرشمی یادآور شد، جدای از پشتیبانی قدرتمند، صادقانه و واقعی، در به‌روز بودن و خلاقانه بودن همیشگی راهکارها، ایده‌ها و نقشه‌ی راه این گروه است. در واقع بر طبق تحلیل بازخوردها و نظرسنجی‌های صورت گرفته، پس از عامل پشتیبانی، خلاقیت و به روز بودن، دومین عامل اثرگذار برای تیم فرشمی در موفقیت و ایجاد رشد در تجارت مشتریانش بوده است. 

۱- چگونه به کمک فرشمی یک وب‌سایت و کسب و کار آنلاین موفق راه‌اندازی کنیم؟

فرشمی به عنوان اولین ارایه‌دهنده متد از ایده تا درآمد، با عرضه‌ی پلن‌های متنوع و کارآمد، به افراد کمک می‌کند تا با کمترین هزینه، یک ایده‌ی مناسب و جذاب را امکان‌سنجی کرده و پس از طراحی یک پلن درآمدی، با طراحی یک سایت با کیفیت، که تمام موارد تجارت مورد نظر را تا آینده‌ی دور و نزدیک در خود پیش‌بینی کرده، شروع به مارکتینگ و کسب درآمد کنند.

اکنون با توسعه و گسترش چشمگیر وردپرس، امکان راه‌اندازی همه نوع سایت، از یک سایت ساده وبلاگی تا یک فروشگاه تمام عیار آنلاین به واسطه‌ی آن فراهم شده است. فرشمی با سال‌ها تجربه در زمینه ارایه قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس در مارکت فرشمی، برای مشتریان خود، سایت‌هایی لاکچری و پنج ستاره با مکانیزم‌های مدرن بازاریابی و تجارت آنلاین تولید می‌کند.

از جمله سیستم‌های پیشرفته‌ای که فرشمی در سایت‌های مشتریان خود راه‌اندازی می‌کند می‌توان به سامانه نوبت‌دهی و رزرواسیون آنلاین، سیستم بازاریابی و همکاری در فروش، سیستم ایمیل مارکتینگ پیشرفته و صفحه‌ساز گرافیکی مدرن نام برد. همچنین ثبت وبسایت در دایرکتوری کسب و کارهای آنلاین ایران و ارایه درگاه پیامکی پیشرفته رایگان، از جمله هدایای ارزشمندی است که فرشمی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پلتفرم خدمات طراحی سایت فرشمی، از پلن‌های مختلف فرشمی (از سایت‌های باکیفیت ارزان تا ستاره‌های درخشان وب ایران) بهره‌مند شوند.

۲- چگونه سایت و فروش آنلاین خود را ارتقا دهم؟

 اگر هم اکنون صاحب سایت و یک کسب و کار آنلاین هستید اما درآمدتان شما را راضی نمی‌کند و به دنبال پیشرفت و گسترش تجارت خود هستید، باز هم فرشمی پیشنهادهای خلاقانه و کارآمدی ارایه می‌کند.

آکادمی فرشمی، دانشگاهی است عملی و عملگرا، که با انبوه محتوای آموزشی خود در قالب متن، گرافیک و ویدیو، تئوری‌هایی می‌آموزد که عملا کسب و کار را متحول خواهد کرد. ده‌ها مقاله آموزشی در زمینه‌های مختلف وب مارکتینگ، آموزش‌های اختصاصی برای مشتریان فرشمی و درباره محصولات خریداری شده، به همراه دوره‌های ویدیویی آنلاین که در آنها به روزترین مباحث را به شکل عملی و تجربی آموزش خواهید دید، همه و همه در خدمت یک چیز است: رونق کسب و کار شما.

همچنین می‌توانید از خدمات بهینه‌سازی،  ارتقای سئو و تضمین امنیت فرشمی که به طور اختصاصی و سیستماتیک، در خدمت تحولی چشمگیر برای سایت‌ها قرار گرفته نیز استفاده کنید. در هر کدام از این زمینه‌ها همیشه می‌توان از خدمات پشتیبانی، مشاوره و راهنمایی فرشمی از طریق سامانه پشتیبانی بهره‌مند شد.

طبق تجربه، یکی از فاکتورهای مهم موفقیت فرشمی، همراهی آن با مشتریان در طی فرآیندهای کسب و کار تا حصول نتیجه است. پس از آن که تیم فرشمیف در راه‌اندازی کسب و کار و یا تحول و دگرگونی آن به جانب نتیجه‌گیری، با شما همراهی کرد، در ادامه‌ی راه نیز با مشاوره و طراحی کمپین‌ها و راهکارهای مختلف بازاریابی، سئو و رشد ترافیک و فروش در کنارتان خواهد بود. تاکتیک گروه فرشمی انجام معامله‌ی برد-برد با مشتریان خود است. هر چه سود بیشتری برای مشتریان فراهم شود، به همان میزان فرشمی نیز به سود بیشتری دست خواهد یافت. در آینده درباره‌ی راهکارها و تاکتیک‌های همراهی تا حصول نتیجه بیشتر سخن خواهیم گفت. 

پس همین امروز، به فرشمی ملحق شوید تا علاوه بر آغاز تجربه‌ی تجاری پرسود خود، تخفیف‌های کوتاه مدت آن را در راه‌اندازی هر یک از کمپین‌ها و یا پرداخت هر کدام از پلن‌ها از دست نداده و یا دست کم از هدایای رایگان اما ارزشمند فرشمی بهره‌مند شوید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]