اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193556590

فرشمی با هر میزان از تخصص فراهم می کند

وبسایت خود را با هر تخصصی خلق کنید

کد: 13950913193556590

https://goo.gl/luah5r

، تهران , (اخبار رسمی): فرشمی، اولین ارائه دهنده منابع و خدمات طراحی وبسایت، به صورت اختصاصی برای تخصص های گوناگون است. افراد و شرکت های مختلف علاوه بر طراحان حرفه ای وب، می توانند از خدمات و منابع فرشمی در جهت ایجاد وبسایت های خلاقانه و متناسب با موضوع فعالیت خود بهره بگیرند.

با هر تخصصی وبسایت خود را خلق کنید

هدف سایت فرشمی ارائه شکلی از خدمات است که به کمک آن، هر کس با هر نوع و میزانی از تخصص و صرف کمترین هزینه، بتواند مطابق با نیاز خود به خلق وبسایت هایی خلاقانه و زیبا بپردازد

به گزارش روابط عمومی فرشمی تمز، در نگاه اول فرشمی نیز مانند یکی از وبسایت های ارائه دهنده منابع، برای طراحان وب است. از این دست وبسایت ها کم نیستند و هر کدام مدت هاست که به فعالیت مشغولند. اما وجه تمایز فرشمی، در تمرکز آن بر ارائه منابع، خدمات و آموزش به طور اختصاصی برای تجارب و تخصص های گوناگون است.

اگر برای راه اندازی یک باشگاه ورزشی یا کلینیک دندانپزشکی نیاز به راه اندازی سایت جهت جذب مشتری دارید و یا برای هواداران خود نیاز به ساخت یک وبسایت دارید و یا برای تبلیغات انتخاباتی، فروش آنلاین بلیط، راه اندازی خبرگزاری یا انتشار مجله آنلاین و هر موضوع دیگری خواهان داشتن یک وبسایت هستید آن گاه فرشمی، جایی است که به شما کمک می کند به راحتی و با کمترین هزینه به آن چه می خواهید دست یابید.

در واقع فرشمی، هزینه های شما را به طور کاملا محسوسی کاهش می دهد. شما همان زمانی  که باید برای توجیه یک طراح وب، برای ساخت وبسایتی متناسب با سلیقه تان صرف کنید را در فرشمی صرف می کنید و با مشاهده نمونه های موجود، بر اساس سلیقه خود و کمک کارشناسان پشتیبانی، منابع مورد نیاز برای ساخت وبسایتی مناسب برای کسب و کار خود را یافته و به کمک پیشتیبانی فرشمی، فرآیند نصب و راه اندازی آن را انجام خواهید داد.

بدین ترتیب شما با صرف هزینه ای بسیار کمتر، سایت خود را در فضای مجازی راه اندازی خواهید کرد. اما بدون تردید این فرآیند برای شرکت هایی که سایت های اختصاصی تر و شخصی تری نیاز دارند، آن ها را از طراحان وب بی نیاز نمی کند. آن ها می توانند با صرف هزینه بیشتر، متناسب با نیاز و سلیقه خود، کار را به متخصصان این رشته بسپارند.

فرشمی برای طراحان وب نیز، منابع و آموزش های ویژه ای تدارک دیده است. بروزترین منابع طراحی سایت شامل قالب ها و افزونه های سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس و مقالات آموزشی می تواند مرجع مناسبی برای طراحان وبسایت جهت انجام سفارشات باشد. با استفاده از پلن های ویژه فرشمی برای طراحان وب، آن ها می توانند از تخفیفات و قیمت های به صرفه برای محصولات بهره مند شوند.

فرشمی پلن های مختلفی نیز برای کسب درآمد افراد ترتیب داده که افراد با تخصص های گوناگون و یا حتی با کمترین میزان تخصص، امکان بهره مندی از مزایای آن را خواهند داشت. از مترجم و طراح سایت گرفته، تا بازاریاب می توانند از طریق فرشمی، یک منبع درآمد دائمی برای خود ایجاد کنند. همچنین توسعه دهندگان و طراحان وب نیز می توانند از طریق فرشمی به فروش منابعی همچون قالب ها و افزونه های وردپرس و منابع آموزشی و .. بپردازند.

هدف سایت فرشمی ارائه شکلی از خدمات است که به کمک آن، هر کس با هر نوع و میزانی از تخصص و صرف کمترین هزینه، بتواند مطابق با نیاز خود به خلق وبسایت هایی خلاقانه و زیبا بپردازد و وب فارسی نیز از این نظر به مرجعی غنی از لحاظ محتوا و زیبا و مدرن به جهت شکل ظاهری تبدیل شود.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید یا فروش منابع از طریق فرشمی به وبسایت فرشمی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]