اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990405439236590

با هدف ارتقای فروش و درآمد برای انواع وبسایت‌ها حتی با کمترین بودجه

پکیج آموزش سئوی آکادمی فرشمی با قابلیت‌های منحصربفرد منتشر شد

کد: 13990405439236590

https://bit.ly/3ibl1oT

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی فرشمی، به منظور رشد فروش برای فروشگاه‌های آنلاین و سایر وبسایت ها، دوره آموزشی سئوی خود را با امکانات جدید عرضه کرد. در این دوره علاوه بر ساعت‌ها ویدیوی آموزشی، ابزارهای مفید برای ارتقای رنک و ترافیک وبسایت نیز به صورت رایگان گنجانده شده است.

پکیج آموزش سئوی آکادمی فرشمی با قابلیت‌های منحصربفرد منتشر شد
پکیج آموزش سئوی آکادمی فرشمی با قابلیت‌های منحصربفرد منتشر شد

امروزه دیگر اهمیت سئو برای وبسایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین بر کسی پوشیده نیست. سئو، دیگر تنها محدود به تکنیک‌هایی در جهت افزایش ترافیک و بازدید از جانب موتورهای جستجو نیست. سئو همه چیز است. دانش سئو که امروزه تبدیل به یکی از پولسازترین علوم در حوزه اقتصاد مدرن و فناوری تبدیل شده، هم کیفیت محتوا را در برمی‌گیرد و هم شامل ارتقای ساختار می‌شود. برای آن که سایت شما در زمینه سئو موفق شود، هم باید محتوای خود را ارتقا دهید، هم سایت خود را از نظر ساختار و سرعت بهینه کرده و هم زیبایی و جذابیت کاربرپسند به علاوه کاربردپذیری را مدنظر قرار دهید.

برای همه‌ی این موارد، راهکارهایی وجود دارد که انجام آن‌ها به شما کمک می‌کند در مدت زمان کمتری نسبت به رقبا، اعتبار و رتبه سایت خود را افزایش داده و درآمد بیشتری را تجربه کنید. اکنون در سطح وب اگر جستجو کنید دوره‌ها و آموزش‌های بسیار در زمینه سئو توسط سازمان‌ها و وبسایت‌های مختلف به صورت رایگان و یا با قیمت‌های متفاوت و بعضا میلیونی عرضه شده که البته قیمت‌ها به نسبت کیفیت و جامعیت آموزش‌ها بسیار می‌تواند متفاوت باشد.

وجه تمایز پکیج آموزشی آکادمی فرشمی در بخش آموزش، استفاده از متدهای کارآمد آموزشی و ترکیب روش‌های آکادمیک و کارگاهی است. به گفته روابط عمومی فرشمی، دوره آموزشی سئو، بر اساس تجربه چندساله کارشناسی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و پژوهش در شیوه‌های آموزشی مدرن جهان تدوین شده است. بدین ترتیب که کارآموز، مفاهیم تئوریک سئو را در زمانی بسیار کوتاه، به گونه‌ای فرامی‌گیرد که بتواند حتی به دیگران نیز آموزش دهد. حجم بسیار مطالب، به صورت چکیده و با حذف اضافات در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد و او را از کلاس‌های آموزشی طولانی مدت و هزینه‌های گزاف بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر این، در کنار مفاهیم، تمام کارکردها به صورت عملی و به شیوه‌ی کارگاهی نیز آموزش داده می‌شود تا کارآموز، به سادگی بتواند آن را روی سایت خود یا مشتریانش پیاده کند. 

همایون آزادپور در ادامه خاطرنشان می‌کند: هدف این دوره آموزشی آن است که دانشجو پس از اتمام دوره، نه تنها بتواند سایت‌های خود را از نظر رتبه و ترافیک ارتقا داده و به درآمد بالا برساند که حتی بتواند به عنوان کارشناس سئو، از طریق پروژه های بهینه‌سازی سایت برای مشتریان نیز برای خود درآمدزایی عالی فراهم کند.

اما امتیازات این پکیج آموزشی به همین‌ها منحصر نمی‌شود. علت آن که این دوره نام پکیج را بر خود گرفته، آن است که تنها شامل ویدیوهای آموزشی نیست و هر آنچه که برای رشد و ارتقای یک سایت مورد نیاز است و در آموزش‌ها به آن اشاره می‌شود در این بسته به مشتری عرضه می‌گردد. مثلا نرم‌افزارها و افزونه‌هایی که در این دوره، نحوه کارکردشان تشریح می‌گردد در این بسته به صورت رایگان (با بروزرسانی مادام العمر) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این بسته نرم‌افزاری از طریق مارکت فرشمی و با همان کیفیت محصول، به صورت رایگان به شرکت کنندگان در دوره اهدا می‌شود. علاوه بر این‌ها یک امکان جذاب دیگر نیز در پکیج وجود دارد و آن دسترسی به تمام ابزارهای مدیریت و تحلیل سئو، در قالب پلتفرمی با نام Frashmi Dive است که یکی از خدمات جدید گروه فرشمی است. اشتراک سالانه این پلتفرم ارزشمند نیز به صورت رایگان به خریداران پکیج سئوی آکادمی فرشمی ارایه می‌گردد.

همایون آزادپور در این ارتباط به اخبار رسمی می‌گوید: وبمسترها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و وبسایت‌ها و همچنین کارشناسان سئو، برای تجزیه و تحلیل سئوی یک وبسایت و مدیریت آن از ابزارها و سرویس‌های مختلفی از جمله کنسول جستجوی گوگل، گوگل آنالتیکز، الکسا، Moz و ابزارهای دیگری مثل GTMetrix و SEMRush استفاده می‌کنند. برخی از ابزارها رایگان و محدود و برخی از آنها که به صورت نامحدود ارایه می‌شوند پولی هستند. تیم فنی فرشمی، طی یک ابتکار خوب برای تسهیل کار افراد، تمام این ابزارها و سرویس‌ها را در یک پلتفرم تجمیع کرده و تحت نام تجاری Frashmi Dive در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین افراد دیگر برای تحلیل سئوی سایت‌های خود، نیازی نیست به سرویس‌های مختلفی مراجعه کرده (که برخی از آنها حتی به خاطر تحریم‌ها، خدمات خود به ایرانیان را محدود کرده اند) و تمام آنها را یک‌جا در اختیار خواهند داشت و کار سئو را با سرعت و کیفیت بهتری به انجام خواهند رساند.

مدیر واحد ارتباطات فرشمی در پاسخ به سوال خبرنگار اخبار رسمی در رابطه با ویژگی‌های دیگر این پکیج آموزشی اظهار می‌دارد: یک آفر جذاب دیگر را ما در این پکیج جامع برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم که باز هم در جهت ارتقای هر چه بیشتر سایت‌های مشتریان عمل می‌کند و آن هم انتشار رایگان یک رپورتاژ آگهی در وبسایت فرشمی است. همانطور که در آموزش‌ها هم اشاره می‌شود، رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های مدرن و موثر جذب ترافیک و ارتقای رنک سایت است. بنابراین تصمیم گرفتیم این امکان جذاب را هم در این پکیج بگنجانیم تا باعث صرفه‌جویی مناسبی در هزینه‌های کاربران شود.

«هزینه این پکیج جامع آموزشی برای مشتریان چقدر است»؟ همایون آزادپور در پاسخ به این پرسش گفت: هدف اصلی ما از ارایه این پکیج، فارغ از هر چیز دیگر، فراهم آوردن صرفه اقتصادی برای کسب و کارهای نوپا و سایر مشاغل اینترنتی بوده که در شرایط و اوضاع فعلی، از بودجه‌های آنچنانی برخوردار نبوده و قادر نیستند هزینه‌های گزاف برای بهینه‌سازی، تبلیغ و ارتقای کسب و کار خود متحمل شوند. به خاطر همین، علاوه بر آموزش‌های ویدیویی، سایر امکانات مورد نیاز را که هر کدام می‌توانستند هزینه‌های زیادی برای صاحبان کسب و کارها به همراه داشته باشند را به صورت رایگان در این پکیج ارایه کرده‌ایم. همچنین بنا به تصمیم مدیریت فرشمی، این پکیج را در فروش ویژه و با قیمت شگفت انگیز ۴۵۰ هزار تومان عرضه کرده‌ایم. بنابراین نه تنها از قیمت‌های میلیونی معمول برای این دوره‌ها خبری نیست که این فروش ویژه با این قیمت تا مدت محدودی نیز ادامه خواهد داشت.  یک هدیه هم برای مخاطبان رسانه محترم اخبار رسمی در نظر گرفته‌ایم که خوانندگان این گزارش می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این هدیه یک کد تخفیف برای خریداری این پکیج جامع آموزشی است که مخاطبان اخبار رسمی با درج کد تخفیف seopack2099 می‌توانند این پکیج را به مدت سه روز از زمان انتشار این گزارش با تخفیف ۲۰ درصد دریافت نمایند.

برای خریداری پکیج جامع آموزش سئو، همین حالا می‌توانید به آکادمی فرشمی مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]