اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000607540296590

فرشمیکا؛ رسانه اجتماعی آموزش آنلاین راه‌اندازی شد

کد: 14000607540296590

https://bit.ly/38Fb0MT

، تهران , (اخبار رسمی): فرشمیکا یک رسانه ویدیویی برای تماشا و انتشار محتوای آموزشی است که دسترسی به صدها ویدیوی آموزشی رایگان و امکان کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی را فراهم می‌کند

فرشمیکا؛ رسانه اجتماعی آموزش آنلاین راه‌اندازی شد
فرشمیکا؛ رسانه اجتماعی آموزش آنلاین راه‌اندازی شد

در رسانه فرشمیکا هم می‌توانید مهارت‌های جدید بیاموزید و هم از طریق انتشار محتوای آموزشی در زمینه تخصص‌های خود کسب درآمد کنید

با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران، بسیاری از کاربران در بهره‌گیری از ویدیوها و محتوای آموزشی ارزشمند دچار مشکل می‌شوند. فرشمیکا قدمی است در جهت رفع این مشکل که برای برطرف ساختن نیازهای گسترده افراد به محتوای آموزشی به روز و مفید طراحی شده است. فرشمیکا رسانه مدرنی است که توسط مدیران آکادمی فرشمی که سال‌ها در حوزه آموزش آنلاین در زمینه وب و آی تی فعال بوده‌اند ارایه شده است.

فرشمیکا یک سرویس مشابه یوتیوب و آپارات است با محوریت آموزش که بنا دارد خدمات متفاوت و تازه‌ای به کاربران ارایه دهد. توسعه‌دهندگان فرشمیکا در طول سال‌ها تجربه از سلایق و نیازهای کاربران در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کرده‌اند و پس از تحقیق و نظرسنجی، اقدام به ارایه این سرویس برای رفع نیازها و محدودیت‌های کاربران کرده‌اند.

در حال حاضر این سایت، با انتشار رایگان صدها ساعت ویدیوی آموزشی مربوط به فرشمی که پیش از این به فروش می‌رسیده‌اند آغاز به کار کرده است. این آموزش‌ها مشتریان و مخاطبان زیادی را جذب کرده بود و دسترسی آسان به محتوای آن، بیش از گذشته مورد نیاز افراد بخصوص قشر جوانی که به تازگی وارد دنیای کسب و کار شده‌اند بوده است. این مرجع آموزشی، با ویدیوهای جدید توسط ناشران جدید و در موضوعات تازه و بیشتری گسترش خواهد یافت.

یکی از قابلیت‌های این رسانه ارایه پلن‌های اشتراک پرمیوم و اختصاصی است که کاربران با خریداری آن‌ها به تمام ویدیوهای پرمیوم و غیررایگان دسترسی خواهند یافت. بنابراین تولیدکنندگان محتوای آموزشی و تمام افرادی که قادر به ساخت ویدیوهای آموزشی در زمینه‌ تخصص‌های خود هستند می‌توانند از طریق انتشار محتوا در فرشمیکا به کسب درآمد بپردازند. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا در فرشمیکا وجود دارد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به این صفحه مراجعه نمایند.

علاوه بر این مانند سرویس‌های مشابه، امکان ایجاد کانال و فهرست‌های پخش و همچنین ایجاد دوره‌های آموزشی در این رسانه وجود دارد که سازمان‌‌ها، آموزشگاه‌ها، کسب و کارها و سایت‌های مختلف می‌توانند با استفاده از آن، مخاطبان خود را افزایش داده و از طریق انتشار محتوا در زمینه خدمات، محصولات و فعالیت‌های خود و گسترش بخش آموزش سازمان خود و برندسازی، مشتریان و درآمد خویش را افزایش دهند.

افراد دارای تخصص نیز با شناخت نیاز بازار می‌توانند ویدیوهای آموزشی پرمخاطب ایجاد کنند. مثلا امروزه با گسترش استفاده از موبایل‌ها و گجت‌های هوشمند یا نرم‌افزارها، بسیاری از افراد در استفاده از این ابزارها دچار مشکل و سردرگمی می‌شوند و افراد مطلع می‌توانند با ساخت ویدیوهای آموزشی در این موضوعات و رفع مشکلات کاربران، از این طریق به درآمدزایی بپردازند.

هم‌اکنون برای استفاده از این سرویس و آشنایی با آن و تماشای ویدیوها یا استفاده از امکانات رایگان آن در تولید و انتشار محتوا به وبسایت فرشمیکا مراجعه نمایید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]