اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960902269176590

چگونه درآمد آنلاین خود را تا ۷۰ برابر افزایش دهیم؟

استراتژی‌های افزایش فروش برای فروشگاه‌های آنلاین

کد: 13960902269176590

https://goo.gl/Y7WyQk

، تهران , (اخبار رسمی): مطالعه‌ی این مقاله می‌تواند راهکارهای مفیدی برای کسب آمادگی جهت راه‌اندازی فروشگاه آنلاین‌تان و یا افزایش میزان فروشِ فروشگاه فعلی‌تان به شما ارائه دهد.

استراتژی‌های افزایش فروش برای فروشگاه‌های آنلاین
افزایش فروش آنلاین

اگر سرمایه‌ی زیادی در اختیار ندارید نگران نباشید. نمونه‌های بسیاری از کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها وجود دارند که با سرمایه‌ی بسیار اندک و عجیبی آغاز شده‌اند و در مدت کوتاهی به قول معروف ترکانده‌اند.

آیا به تازگی یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه خیل مشتریان را به فروشگاه‌تان سرازیر کنید؟ زمینه‌ی فروش و محصولات شما دارای رقابت شدیدی در بازار است و شما به اندازه‌ی هزینه‌ای که کرده‌اید قادر به کسب درآمد نیستید؟ زمان زیادی از تاسیس فروشگاه‌تان گذشته و هنوز میزان فروش‌تان ناامیدکننده است؟ می‌خواهید فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید؛ اما نگران بازدهی آن هستید؟ می‌خواهید از ۵۰ فروش در ماه به ۱۰۰ فروش در روز برسید؟ با مطالعه‌ی مقاله‌ی زیر، درباره‌ی تمام پرسش‌های فوق راهکارهای عملی مفیدی جهت افزایش فروش‌تان خواهید آموخت. با ما همراه باشید. اولین قدم شروع کار و راه‌اندازی آن است. اگر فروشگاه‌تان قبلا راه‌اندازی شده است و تنها در پی افزایش درآمدتان هستید می‌توانید به مرحله‌ی دوم بپرید. گرچه خواندن مرحله‌ی اول هم برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

۱- برای شروع؛ چگونه یک آغاز طوفانی برای مارکتینگ‌مان داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید کسب و کار تازه‌ای راه‌اندازی کنید و پس از تحقیق دریافته‌اید که یکی از راه‌های خوب کسب درآمد، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است و در دنیای وب فروشگاه‌های آنلاینی را مشاهده کرده‌اید که روزانه میلیون‌ها تومان درآمد دارند و خب طبیعتا شما هم وسوسه شده‌اید، باید قبل از شروع نکاتی را مدنظر قرار دهید.

حتما این نگرانی را دارید که آیا فروشگاه‌تان به موفقیت و کسب درآمد مورد توقع‌تان دست خواهد یافت یا نه. در این مرحله مهم‌تر از هر چیز باور و ایمان به کاری است که می‌خواهید انجام دهید. برای آن که به لحاظ مادی و معنوی، با انرژی و انگیزه فوق‌العاده و باوری عمیق کارتان را آغاز کنید سعی کنید به هدف‌تان جنبه‌ای متعالی نیز ببخشید. می‌توانید در کنار کسب ثروت، کارآفرینی و ایجاد شغل برای دیگران را نیز جزوی از هدف خود در نظر بگیرید. یا از همان ابتدا برنامه‌ریزی کنید که بخشی از درآمد خود را به امور خیریه اختصاص دهید. کارآفرینان بزرگ، همواره در اهداف خود جنبه‌هایی از حسن نیت اجتماعی را نیز لحاظ کرده‌اند و موفقیت آن‌ها موجب شادی افراد دیگری نیز شده است.

با انتخاب این هدف، اکنون شما آمادگی روحی برای آغاز کارتان را کسب کرده‌اید. حال باید به لحاظ مادی و فنی نیز مجهز شوید. بدیهی است اگر در ابتدای کار سرمایه‌ی زیادی برای سرمایه‌گذاری روی هدف‌تان در اختیار داشته باشید درصد موفقیت‌تان افزایش خواهد یافت. شما با سرمایه‌ی بیشتر، محصولات بیشتر، کارمندان افزون‌تر، امکان تبلیغات گسترده‌تر و منابع بیشتری در اختیار خواهید داشت و همه‌ی این‌ها نرخ موفقیت را افزایش خواهد داد.

اما اگر سرمایه‌ی زیادی در اختیار ندارید نگران نباشید. نمونه‌های بسیاری از کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها وجود دارند که با سرمایه‌ی بسیار اندک و عجیبی آغاز شده‌اند و در مدت کوتاهی به قول معروف ترکانده‌اند. بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که اکنون در زمینه‌های کاری‌شان بازار را قبضه کرده‌اند سرمایه‌ی اولیه‌شان بسیار محدود بوده است. آیا می‌دانید دیجی‌کالا با سرمایه‌ای حدود ۳۰ میلیون تومان توسط دو برادر آغاز به کار کرد؟

حال باید دید با این سرمایه‌ی اندک چگونه می‌توان یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرد؟

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با سرمایه اندک

اگر سرمایه‌ی اولیه‌تان بسیار اندک است و یا اصلا تمایل دارید که فروشگاه محصولات دانلودی راه‌اندازی کنید که به سرمایه‌ی کمتری نیاز دارد، می‌توانید این کار را با بسته‌ی ساخت فروشگاه دانلودی با نام تجاری بسته سبز انجام دهید. در این بسته تمام آنچه برای ساخت یک فروشگاه دانلودی نیاز دارید تعبیه شده است و می‌توانید با نصب آن‌ها فروشگاه‌تان را راه‌اندازی کنید. برای این کار کافی است راهنمای زیر را مطالعه کنید.

راهنمای ساخت فروشگاه محصولات دانلودی

در صورتی که می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین برای محصولات فیزیکی مثل فروشگاه کیف و کفش، سوپرمارکت و یا فروش لوازم دیجیتال راه‌اندازی کنید و یا اینکه صاحب یک فروشگاه هستید و می‌خواهید بخش فروش اینترنتی نیز برای فروشگاه‌تان راه‌اندازی کنید باز هم کار ساده و ارزانی در پیش رو دارید. این بار یابد بسته آبی یا سوپرپکیج فروشگاهی ووکامرس را تهیه کنید. در این بسته نیز تمام ابزارهای لازم جهت راه‌اندازی یک فروشگاه در اختیارتان است با این تفاوت که باید از میان قالب‌های متنوع ووکامرس یکی را جداگانه انتخاب کرده و بر روی فروشگاه‌تان نصب کنید. برای این کار نیز راهنمای خوبی در اختیار دارید. همچنین در اینجا نیز شما امکان نصب بسته را با چند کلیک دارید:

دریافت بسته آبی فرش‌می‌– سوپر پکیج فروشگاهی ووکامرس

حال شما فروشگاه‌تان را ساده، سریع و ارزان راه‌اندازی کرده‌اید و محصولات خود را در آن درج کردید. چگونه می‌توانید فروشگاه‌تان را به درآمدزایی برسانید. این تازه شروع کار است. شما باید در نهایت فروشگاه‌تان را به درآمدی میلیاردی برسانید. چرا که نه؟ یادتان باشد هدف شما به اندازه کافی متعالی هست که تحقق یابد. شما می‌خواهید به واسطه کسب و کار خود، شرایط زندگی را بهبود ببخشید. کارآفرینی شما یک فعالیت اجتماعی و مسئولانه است. بنابراین باید به درآمدی دست یابید که بتوانید منبع درآمدی برای ده‌ها خانوار نیز ایجاد کنید. پس باید ببینیم که چگونه می‌توانیم به این هدف دست یابیم؟

۲- رازهای یک شروع موفق؛ چگونه ممتاز باشیم؟

امروزه دیگر کمتر کسب و کاری را می‌توان یافت که در هنگام شروع رقبای سفت و سختی برای خود نداشته باشد. اگر شما چنین استارت‌آپی باشید که بر پایه یک ایده‌ی نو که آن هم به نوع خود برای رفع یک نیاز کهنه یا نو به وجود آمده، آن وقت احتمالا درصد موفقیت‌تان می‌تواند بیشتر باشد. البته فرقی نمی‌کند. باز هم شما باید یکسری نکات را در نظر بگیرید.

حال وقت آن رسیده که خودتان را به جهان معرفی کنید. قدم اول می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی باشد که هزینه‌ی خاصی هم برایتان نداشته باشد. در شبکه‌های اجتماعی‌ای که عضو هستید (اگر نیستید دست به کار شوید و یک پروفایل در اینستاگرام، لینکداین فیسبوک و تلگرام ایجاد کنید) تیم‌تان را معرفی کنید و توانایی‌های خود و کسب و کارتان و مهم‌تر از آن امتیازات خود را معرفی کنید. چه محصولات خاص و متمایزی در فروشگاه‌تان وجود دارد؟ فروشگاه شما دارای چه امکانات و قابلیت‌های متمایزی است؟ مشتریان بالقوه شما می‌خواهند بدانند چه کسانی پشت این فروشگاه هستند تا در صورت بروز مشکل بتوانند به آن‌ها اتکا کنند. پس با دقت و حوصله به سوالات‌شان پاسخ دهید.

بهتر است فروشگاه شما یک وبلاگ هم داشته باشد که بتوانید به طور خیلی صمیمی‌تجربیات و علایق خود را با مشتریان‌تان در میان بگذارید. وبلاگ‌تان را به شبکه‌های اجتماعی بخصوص تلگرام متصل کنید تا کاربران بیشتری بتوانند با شما و کارتان آشنا شوند.

و توصیه نهایی برای این مرحله، قرار دادن تخفیف‌های ویژه برای رونمایی از فروشگاه‌تان جهت ترغیب مشتریان و در صورت امکان ارایه هدایا و محصولات رایگان به آنها است.

۳- محتوای خود را به جهان معرفی کنید؛ بازاریابی آنلاین

با انجام همه‌ی این کارها هنوز هم تعداد مشتریان و فروش شما به میزان دلخواه نرسیده است؟ اشکالی ندارد شما هنوز در میانه راه هستید. اکنون دیگر باید کمی کیسه را شل کنید. اما به یاد داشته باشید برای تبلیغات، همیشه هزینه گزاف، بهترین نتیجه را نخواهد داد. در واقع برخی از شیوه‌های تبلیغات برای شما می‌تواند کاملا به مثابه دور ریختن پول باشد. خصوصا وقتی که هنوز در ابتدای راه هستید.

۴- چه می‌گویید اگر دیگران محصول شما را بفروشند؛ سیستم همکاری در فروش

تجربه نشان داده است که سیستم همکاری در فروش یکی از راه‌های بی‌هزینه و مؤثر برای افزایش فروش بوده است. چون هزینه ندارد پس ضرری هم ندارد.

برای آن که بدانید چگونه از سیستم همکاری در فروش و بازاریابی برای فروشگاه‌تان بیشترین بهره را در افزایش فروش ببرید این مقاله را مطالعه کنید:

چرا و چگونه با سیستم همکاری در فروش درآمدمان را افزایش دهیم

امیدواریم که با انجام درست و دقیق موارد ذکر شده در این راهنما، به فروش میلیاردی خود دست بیابید. برای دریافت اطلاعات و آموزش‌های بیشتر به آکادمی‌فرش‌می‌ مراجعه کنید:

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]