اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960509256020263

نانوسان در میان برگزیدگان نهادهای ترویجی فناوری نانو

کد: 13960509256020263

https://goo.gl/YgZKtV

، تهران , (اخبار رسمی): نانوسان به‌عنوان یکی از ۱۰ نهاد ترویجی برتر از میان ۸۸ نهاد ترویجی فعال در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو انتخاب شد و طی مراسمی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو مورد تقدیر قرار گرفت.

نانوسان در میان برگزیدگان نهادهای ترویجی فناوری نانو

نانوسان به‌عنوان نهاد ترویجی فعال در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو موفق شد امتیاز کل ۲۶۲۰ را کسب نماید و در بین ده نهاد برتر این رقابت قرار گیرد.

نانوسان به‌عنوان یکی از ۱۰ نهاد ترویجی برتر از میان ۸۸ نهاد ترویجی فعال در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو انتخاب شد و طی مراسمی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو مورد تقدیر قرار گرفت.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبرد ۱۰ ساله فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقات ملی فناوری نانو می‌کند و نهادهای ترویجی فناوری نانو شامل گروه‌های دانشجویی، شرکت‌های آموزشی و مراکز آموزش‌وپرورش در اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام داوطلبان این رویداد مشارکت می‌کنند.

در راستای حمایت از فعالیت‌های ترویجی و آموزشی فناوری‌نانو، فعالیت‌های نهادهای ترویجی مشارکت‌کننده در برگزاری مسابقه دانشجویی فناوری نانو هرساله و پس از اعلام نتایج آزمون، توسط ستاد توسعه فناوری نانو در سه مولفه کمّی، اجرایی و کیفی ارزیابی می‌شود.

در این میان نانوسان به‌عنوان نهاد ترویجی فعال در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو موفق شد امتیاز کل ۲۶۲۰ را کسب کند و در بین ده نهاد برتر این رقابت قرار گیرد.

گفتنی است مجموعه نانوسان در سال‌های ابتدایی فعالیت خود، آموزش فناوری نانو در سطوح عمومی و تخصصی، تولید و نشر محتوا علمی و آموزشی و عرضه کتاب‌های عمومی و تخصصی فناوری نانو را در دستور کار قرار داد. در مردادماه ۱۳۹۵ با توجه به آغاز به کار فروشگاه اینترنتی واوک، توزیع کتاب‌های فناوری نانو به این مجموعه منتقل شد تا نانوسان با تمرکز بیشتری به تولید و انتشار محتوا در حوزه فناوری نانو و همچنین برگزاری و همکاری در برگزاری پروژه‌های ترویجی فناوری نانو ادامه دهد.

لازم به ذکر است، بیش از هفت درصد از شرکت‌کنندگان هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو، پایگاه اینترنتی نانوسان را برای ثبت‌نام انتخاب کرده بودند و شماری از این افراد موفق به کسب نتایجی قابل تقدیر در این مسابقه شدند. از جمله، آقای علی ماجدی موفق به کسب رتبه نخست این رویداد در سطح کشور شد و مطابق اعلام قبلی، فروشگاه اینترنتی واوک با تقدیم کارت هدیه خرید کتاب به ارزش ۲ میلیون ریال، از تلاش ارزشمند ایشان قدردانی می‌کند.

نانوسان به‌منظور ارائه تسهیلات در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که برای آشنایی با این برنامه‌ها می‌توانید این مجموعه را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانوسان

این مجموعه، آموزش اصولی فناوری نانو در سطوح عمومی و تخصصی، تولید و نشر محتوا علمی و آموزشی و طراحی و تولید محصولات کمک آموزشی را به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف خود، در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از پایگاه اینترنتی خود (www.nanosun.ir) اقدام به ارائه خدمات نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان