اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022155830263

همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در حال برگزاری است

اولین نمایشگاه مجازی کتاب فناوری نانو در تهران

کد: 1395022155830263

https://goo.gl/sq4KVN

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با برگزاری بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در راستای تسهیل در دسترسی دانش‌آموزان، دانشجویان و پژوهشگران به منابع علمی و آموزشی فناوری نانو، «نمایشگاه مجازی کتاب فناوری نانو» برگزار می‌شود.در این نمایشگاه مجازی بیش از 150 عنوان از کتاب‌های مرتبط با این فناوری با شرایط ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب فناوری نانو

بیش از 150 عنوان کتاب عمومی و تخصصی فناوری نانو با 40 درصد تخفیف (با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو) ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه مجازی کتاب فناوری نانو، در طول اجرای این طرح که از 15 تا 25 اردیبهشت 1395 در سایت نانوسان  اجرا می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی و تخصصی مرتبط با فناوری نانو را با شرایط و تخفیف‌های ویژه به صورت اینترنتی خریداری کنند.
در این نمایشگاه مجازی طرح‌هایی به شرح زیر اجرایی می‌شود:

  • بیش از 150 عنوان کتاب عمومی و تخصصی فناوری نانو با 40 درصد تخفیف (با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو) ارائه می‌شود.
  • به همراه هر سفارش اینترنتی، یک کارت هدیه سایت آموزش فناوری نانو با اعتبار 5هزار تومانی ارسال می‌شود.
  • سفارشات اینترنتی بالای 300هزار تومان، 50هزار تومان تخفیف ویژه دریافت می‌کند.
  • به قید قرعه، به یکی از کاربرانی که در طی این 10 روز ثبت‌سفارش کنند، یک ربع سکه بهار آزادی اهدا می‌شود. (تاریخ قرعه‌کشی: 26 اردیبهشت)

شایان ذکر است، انتشار کتاب‌های عمومی و تخصصی در حوزه فناوری نانو در سال‌های اخیر روند رو‌به‌رشدی را تجربه کرده است و در طول برگزاری این نمایشگاه مجازی، اطلاعات مربوط به کتاب‌های فناوری نانو به تفکیک حوزه‌ها و صنایع مختلف به صورت روزانه بر روی سایت منتشر می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده کتاب‌ها و برخورداری از مزایای این طرح تا تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه 1395 به این صفحه به آدرس www.nanosun.ir/shp مراجعه کنند. همچنین نمایندگان نهاد‌های علمی،‌ آموزشی و پژوهشی می‌توانند برای تامین کتاب‌های مورد نیاز مراکز خود با شماره تلفن‌های  66871259 و 66891174 (با پیش شماره 021) تماس حاصل کنند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانوسان

این مجموعه، آموزش اصولی فناوری نانو در سطوح عمومی و تخصصی، تولید و نشر محتوا علمی و آموزشی و طراحی و تولید محصولات کمک آموزشی را به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف خود، در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از پایگاه اینترنتی خود (www.nanosun.ir) اقدام به ارائه خدمات نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]