اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207239060263

پایگاه اینترنتی «نانوسان» ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف ارایه می کند

ثبت نام در مسابقه ملی فناوری نانو با تخفیف ویژه

کد: 13951207239060263

https://goo.gl/yi3csc

، تهران , (اخبار رسمی): مدتی است که ثبت‌نام در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز شده است. نانوسان نیز مانند سال‌های گذشته ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این رقابت علمی را به صورت اینترنتی آغاز کرده است. ثبت‌نام در مسابقه ملی فناوری نانو از طریق نانوسان بسیار ساده و مقرون‌به‌صرفه است.

در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو ثبت‌نام کنید

اگر در دوره‌های قبلی مسابقه شرکت کرده باشید، از طریق سایت نانوسان با ۷۵ درصد تخفیف و در صورتی که برای اولین بار قصد شرکت در این مسابقه را دارید، با ۵۰ درصد تخفیف می‌توانید ثبت‌نام کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نانوسان، کافی است در پرتال ستاد توسعه فناوری نانو ثبت‌نام کرده باشید. بعد با مراجعه به این صفحه، با تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت هزینه می‌توانید در این رقابت حضور داشته باشید. اگر در دوره‌های قبلی مسابقه شرکت کرده باشید، از طریق سایت نانوسان با ۷۵ درصد تخفیف و در صورتی که برای اولین بار قصد شرکت در این مسابقه را دارید، با ۵۰ درصد تخفیف می‌توانید ثبت‌نام کنید.

هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبان فرصت دارند تا پایان اسفند‌ماه سال ۱۳۹۵ نسبت به ثبت‌نام در مسابقه اقدام نمایند.

نکات اعلام شده توسط دبیرخانه مسابقه به شرح زیر است:

– سرفصل «توانمندی‌های فناوری نانو ایران» به سرفصل‌های آزمون اضافه شده است.
– از سرفصل «توانمندی‌های فناوری نانو ایران» صرفا در آزمون‌های سایت آموزش فناوری نانو (مرحله اول مسابقه ملی فناوری نانو) طرح مساله خواهد شد. همچنین منبع پیشنهادی برای این بخش، ویرایش سوم کتاب محصولات فناوری نانو ساخت ایران است.
– توجه داشته باشید که در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو امتیاز نهایی هر داوطلب شامل ۱۰ درصد از میانگین امتیاز کسب شده توسط داوطلب در دو آزمون جامع سایت آموزش ویژه هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو و ۹۰ درصد امتیاز حاصل از نتیجه آزمون حضوری تئوری خواهد بود و کلیه سوالات آزمون بصورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود. (دفترچه سوالات و پاسخامه‌های آزمون‌های قبلی را از این صفحه دریافت کنید)
– تمامی نخبگان دانشگاهی با ارائه گواهی معتبر از سوی دانشگاه، بنیاد ملی نخبگان و… می‌توانند به صورت رایگان در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو شرکت نمایند؛ ثبت‌نام این داوطلبان پس از ارسال معرفی‌نامه رسمی سازمان مربوطه مبنی بر نخبه بودن داوطلب به آدرس [email protected] پس از بررسی و تأیید، به طور مستقیم توسط دبیرخانه مسابقه انجام می‌پذیرد.
– داوطلبانی که در دوره‌های قبلی مسابقه ملی فناوری نانو حضور داشتند، می‌توانند از طریق نانوسان با ۷۵ درصد تخفیف و با هزینه ۵۰۰۰ تومان در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو ثبت‌نام کنند.
– سه نفر برتر ادوار مسابقه ملی فناوری نانو به مدت دو سال (دو دوره پیاپی مسابقه ملی فناوری نانو)، از زمان کسب رتبه اول تا سوم مسابقه، امکان حضور در آزمون نهایی و کسب رتبه را ندارند.
– داوطلبان دانشجوی پزشکی عمومی تا ترم ۸ام تحصیلی و یا گذراندن ۱۴۰ واحد درسی، در مقطع کارشناسی رتبه‌بندی می‌شوند.
– مجوز حضور در دوره توان‌افزایی ویژه برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو با محوریت تجاری‌سازی و کسب و کار فناوری نانو به جوایز برگزیدگان اضافه شد.
۱۰۰ نفر برتر کل آزمون، ۱۰۰ نفر برتر مقطع کارشناسی، مدرسان برتر و سه نفر از هر یک از ۱۰ نهاد ترویجی برتر مسابقه مجوز حضور در دوره توان‌افزایی ویژه برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو را خواهند یافت. این دوره با هدف افزایش توان علمی و اجرایی برگزیدگان در حوزه تجاری‌سازی و کسب و کار فناوری نانو برگزار می‌شود.
– مناطقی که تعداد ثبت نامی‌های آن در مسابقه بیش از ۷۵ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن منطقه، شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل مکان و نیروی اجرایی را با هماهنگی دانشگاه فراهم نمایند، با موافقت ستاد نانو، به عنوان مرکز آزمون مسابقه ملی فناوری نانو، انتخاب و معرفی خواهند شد.
تبصره: هر استان حداقل یک حوزه آزمون خواهد داشت و داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام استان محل حوزه آزمون خود را انتخاب نمایند. محل دقیق حوزه‌های آزمون بر اساس جدول زمان‌بندی مسابقه اعلام خواهد شد.
-برای اطلاع از جوایز این مسابقه اینجا کلیک کنید.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو با پست‌الکترونیکی دبیرخانه به آدرس [email protected] مکاتبه نمایند و یا با شماره‌های ۴۸ و ۰۲۱۶۶۵۳۲۶۱۸، ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ تماس حاصل کنند.
اخبار مسابقه ملی فناوری نانو را از طریق کانال رسمی تلگرام مسابقه به آدرس www.telegram.me/irannanocompetition دریافت کنید.

در صورتی که برای آمادگی این آزمون تمایل دارید کتاب‌های فناوری نانو را مطالعه کنید، به طبقه کتاب‌های فناوری نانو فروشگاه اینترنتی واوک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانوسان

این مجموعه، آموزش اصولی فناوری نانو در سطوح عمومی و تخصصی، تولید و نشر محتوا علمی و آموزشی و طراحی و تولید محصولات کمک آموزشی را به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف خود، در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از پایگاه اینترنتی خود (www.nanosun.ir) اقدام به ارائه خدمات نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]