اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073590263

درنهادهای ترویجی ششمین مسابقه ملی فناوری نانو

نانوسان رتبه نخست را کسب کرد

کد: 1395051073590263

https://goo.gl/lG0c5m

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، با توجه به امتیاز کل کسب شده توسط نهادهای ترویجی فعال در مسابقه، نانوسان با امتیاز کل 4602 رتبه نخست ششمین مسابقه ملی فناوری نانو را کسب کرد.

نانوسان موفق به کسب رتبه نخست نهادهای ترویجی ششمین مسابقه ملی فناوری نانو شد

در ششمین مسابقه ملی ‏فناوری نانو، 106 نهاد ترویجی شامل 64 گروه دانشجویی (60%)، 16 شرکت‌ آموزشی (15%) و 6 نهاد آموزش و پرورش (6%) و 20 نهاد از سایر نهادهای ترویجی (19%) در روند ثبت‌نام و آموزش داوطلبان مشارکت داشته‌اند.

ستاد توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از فعالیت‌های ترویجی و آموزشی فناوری‌نانو، نهادهای ترویجی مشارکت‌ کننده در برگزاری مسابقه دانشجویی فناوری نانو را هر ساله و پس از اعلام نتایج آزمون، ارزیابی می‌کند. این ارزیابی از آغاز به کار دبیرخانه و ثبت‌نام داوطلبان تا زمان اعلام نتایج آزمون صورت می‌پذیرد. به طور کلی، فعالیت‌های نهادهای ترویجی در سه مولفه کمّی، اجرایی و کیفی ارزیابی می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، با توجه به امتیاز کل کسب شده توسط نهادهای ترویجی فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو، به ترتیب نهادهای ترویجی شرکت نانوسان (امتیاز کل 4602)، شرکت مبنا پژوهان فناوری های نوین آتیه (امتیاز کل 4440) و کانون توسعه علوم و فناوری نانو بسیج دانشجویی خراسان رضوی (امتیاز کل 3997) رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

گفتنی است، در ششمین مسابقه ملی ‏فناوری نانو، 106 نهاد ترویجی شامل 64 گروه دانشجویی (60%)، 16 شرکت‌ آموزشی (15%) و 6 نهاد آموزش و پرورش (6%) و 20 نهاد از سایر نهادهای ترویجی (19%) در روند ثبت‌نام و آموزش داوطلبان مشارکت داشته‌اند.

نتایج رتبه بندی نهادهای ترویجی فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو با جزئیات بیشتر از اینجا قابل دریافت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانوسان

این مجموعه، آموزش اصولی فناوری نانو در سطوح عمومی و تخصصی، تولید و نشر محتوا علمی و آموزشی و طراحی و تولید محصولات کمک آموزشی را به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف خود، در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از پایگاه اینترنتی خود (www.nanosun.ir) اقدام به ارائه خدمات نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان