اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960517256887251

پنج نکته قبل از خرید نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت

کد: 13960517256887251

https://goo.gl/BAebfm

، تهران , (اخبار رسمی): دارایی در هر سازمان به تمام اموال تملیکی و غیر تملیکی گفته می‌شود که ارزش مادی داشته باشد. امروزه سازمان‌ها هزینه‌های بسیاری را در هر سال صرف خرید اموال و دارایی‌های خود می‌کنند، به همین علت استفاده از روش‌هایی برای کاهش این هزینه‌ها در سازمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

5 نکته قبل از خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت | سیستم اموال
5 نکته قبل از خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت | سیستم اموال

اطلاع و آگاهی مدیران از وضعیت اموال و دارایی‌‌های سازمان، میزان استهلاک، خسارت و وضعیت بیمه کمک بسیاری به گرفتن تصمیمات صحیح برای سازمان و کاهش هزینه‌‌های اضافی خواهد کرد.

به گزارش آرین سیستم، یکی از راه‌هایی که امروزه کاربرد بسیاری در سازمان دارد ، خرید نر‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت و استفاده از آن در سازمان است. با توجه به این که تعداد بسیار زیادی نرم‌افزار مدیریت اموال توسط شرکت‌های مختلف ارائه شده است، انتخاب بهترین نرم‌افزار اموال‌گردانی که متناسب با فعالیت‌های سازمان باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است. به دلیل اهمیت این موضوع در این مقاله به معرفی سیستم اموال و ارائه نکات مهمی که هنگام خرید نرم‌افزار اموال و نرم افزار دارایی‌های ثابت باید به آن توجه کرد، می پردازیم.

 

اهمیت خرید نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت

برنامه مدیریت اموال به دلیل ویژگی‌های مختلفی که دارد نقش بسیار مهمی در سازمان ایفا می‌کند. اطلاع و آگاهی مدیران از وضعیت اموال و دارایی‌‌های سازمان، میزان استهلاک، خسارت و وضعیت بیمه کمک بسیاری به گرفتن تصمیمات صحیح برای سازمان و کاهش هزینه‌‌های اضافی خواهد کرد.

با توجه به مطالبی که در قسمت‌های قبل بیان شد خرید یا دانلود نرم‌افزار اموال رایگان با توجه به ویژگی‌های بسیاری که دارد، کمک بسیاری به کاهش هزینه‌های سازمان خواهد کرد. با توجه به انواع مختلف این نرم‌افزار که توسط شرکت‌های مختلف تهیه شده است، انتخاب و دانلود رایگان نرم‌افزار اموال فارسی که تمام نیازهای سازمان را برطرف کند از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین علت در این قسمت از مقاله نکات مهمی را که هنگام خرید نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت باید توجه کرد ارائه خواهیم داد.

 

1- قابلیت استفاده و پشتیبانی آنلاین

امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات و تکنولوژی، قابلیت‌های بسیاری به نرم‌افزارها افزوده شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، قابلیت دسترسی آنلاین به سامانه ثبت اموال و تهیه گزارش‌های لازم از طریق اینترنت است. مدیران سازمان هنگام خرید نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت باید به این نکته توجه کنند که دسترسی به سامانه اموال از طریق اینترنت امکان‌پذیر باشد و در هر ساعتی از شبانه‌روز و از هر مکانی بتوانند بر سیستم اموال نظارت داشته باشند.

2- قابلیت تعریف کاربران جدید به صورت نامحدود

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هنگام خرید نرم‌افزار مدیریت اموال و دارایی‌های ثابت باید به آن توجه کرد قابلیت تعریف کاربران به صورت نامحدود و تعریف سطح دسترسی‌های مختلف به کاربران است. امروزه بسیاری از سازمان‌های بزرگ تعداد کارمندان بسیاری دارند و در آینده نیز ممکن است به تعداد آن‌ها افزوده شود، در نتیجه داشتن این قابلیت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

3- یکپارچگی و انعطاف بالای نرم‌افزار

امروزه نسبت به گذشته تغییرات بسیاری در کسب و کار ایجاد شده است. بخش‌های مختلف در سازمان همانند گذشته جدا از هم نیستند و با استفاده از سیستم‌های مختلف به هم متصل شده‌اند و گزارش‌گیری واحدها از هم امکان‌پذیر شده است. هنگام خرید نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت توجه به این نکته ضروری است که این سیستم، بخش اموال را به بخش‌های دیگر سازمان مانند حسابداری، انبار، بازرگانی و خرید و فروش متصل کند.

4- مدیریت اطلاعات مختلف سازمان در یک پایگاه داده

یکی از قابلیت‌هایی که بسیاری از نرم‌افزارهای سازمان از آن برخوردارند، استفاده از یک پایگاه داده به جای چندین پایگاه داده است. یکپارچگی پایگاه داده‌ها باعث از بین رفتن گسستگی اطلاعات و داده‌ها در سازمان می‌شود و از ذخیره داده‌های تکراری جلوگیری می‌کند. در نتیجه هنگام خرید نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت توجه به این نکته لازم و ضروری است.

5-قابلیت ارتباط نرم‌افزار اموال با نرم‌افزارهای office

یکی از علل استفاده مدیران از نرم‌افزارهای مختلف، تهیه گزارش‌های لازم در قالب‌های مختلف است. هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری اموال توجه به این نکته ضروری است که این نرم‌افزار قابلیت ارتباط با نرم‌افزارهای مختلف office و تهیه گزارش در قالب word ، excel و هم چنین pdf را داشته باشد.

هدف ما در این مقاله بیان اهمیت نرم‌افزار داراییه‌ای ثابت در سازمان و نکاتی بود که هنگام خرید یا دانلود برنامه کنترل اموال توسط مدیران باید به آن توجه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]