اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960518257067397

در سایت دو زبانه‌ی زبانگو فراهم شد:

فرصت تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های ترجمه خبر

کد: 13960518257067397

https://goo.gl/iYvf74

، (اخبار رسمی): سایت دو زبانه زبانگو بستری متفاوت را برای علاقمندان به تقویت زبان انلگیسی و مهارت‌های ترجمه، به ویژه در حوزه ترجمه خبر، فراهم آورده است.

فرصت تقویت زبان انگلیسی و مهارت‌های ترجمه خبر
سایت دو زبانه زبانگو - www.Zabangu.com

زبانگو با انتشار اخبار و اطلاعات عمومی به صورت دو زبانه در حوزه‌های مختلف، بستری متفاوت را برای علاقمندان به تقویت زبان انلگیسی و مهارت‌های ترجمه، به ویژه در حوزه خبری، فراهم آورده است.

به گزارش زبانگو، خوانندگان این سایت می‌توانند با مطالعه اخبار و مطالب در حوزه‌های مختلف با کلمات جدید انگلیسی و همچنین اصول خبر نویسی و ترجمه خبر از فارسی به انگلیسی و برعکس آشنا شوند.

سایت زبانگو که با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند، اولین سایت خبری در ایران است که در آن می‌توانید مهمترین اخبار و اطلاعات مربوط به ایران و جهان را همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی بخوانید.

این سایت از آدرس zabangu.com قابل مشاهده و اپلیکیشن زبانگو نیز از لینک zabangu.com/app قابل دریافت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]