اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960522257327251

انتخاب درست نرم‌افزار حسابداری؛ ارزان بخریم یا گران؟

کد: 13960522257327251

https://goo.gl/AtR3b3

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب درست نرم‌افزار حسابداری و مالی در مکانیزه‌کردن سیستم حسابداری می‌تواند منجر به بهترین یا اشتباه‌ترین تصمیم در امور یک سازمان شود. مدیران و حسابداران ترجیح می‌دهند با در نظر گرفتن اهمیت انتخاب درست، برنامه حسابداری خود را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان یا نرم افزار حسابداری گران
خرید نرم افزار حسابداری ارزان یا نرم افزار حسابداری گران

امکانات نرم‌افزار ارزان حسابداری یکی از عوامل مهم در قیمت‌گذاری نرم‌افزار حسابداری است.

به گزارش آرین سیستم این سوال مطرح می‌شود که در تعیین کارایی یک نرم‌افزار حسابداری یکپارچه تا چه اندازه قیمت در انتخاب تاثیر دارد؟ آیا می‌دانید قیمت ارزان نرم‌افزار حسابداری می‌تواند هشداری برای بی‌کیفیتی نرم‌افزار مالی باشد؟

 

خرید نرم‌افزار حسابداری ارزان

برخی از مدیران و صاحبان مشاغل در زمان خرید نرم‌‌افزار حسابداری بدون اینکه به کارایی و امکانات آن توجه کنند و ببینند اصلاً حسابداری کسب و کار خود را می‌توانند با این نرم‌افزار مدیریت کنند یا نه، سریعاً با دریافت کمترین پیشنهاد قیمت، نرم‌افزار ارزان حسابداری را خریداری می‌کنند.

از طرف دیگر نیز افرادی مانند مشتریان آرین سیستم هستند که کاربرد و بازدهی نرم‌افزار حسابداری مناسب با کسب و کار سازمان، بیشتر از قیمت برایشان اهمیت دارد. طبق تحقیقات و آمار به دست آمده در زمینه معیارهای انتخاب نرم‌افزار حسابداری، می‌توان گفت قیمت مناسب به معنای کمترین قیمت و حداکثر کارایی و کیفیت در دانلود نرم‌افزار حسابداری رایگان نیست بلکه می‌توان نرم‌افزار حسابداری با قیمت گران‌تر مثل نرم‌افزار حسابداری آرین سیستم خریداری کرد. اما این تضمین را داشته باشید که تمام امکانات مورد نیاز کار و فعالیت تجاری شما را مدیریت می‌کند.

 

معیار انتخاب نرم‌افزارهای حسابداری ارزان‌قیمت

اگر این روزها به بازار نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که تنوع و تعداد زیاد انواع نرم‌افزار ارزان‌قیمت حسابداری  باعث سردرگمی مشتریان، مخصوصاً اشخاص ناآگاه در انتخابشان شده است و هر کدام از شرکت‌های ارائه‌کننده نرم‌افزار ارزان حسابداری مدعی بیشترین امکانات نرم‌افزاری خود از محاسبه سود و زیان گرفته تا تهیه اظهارنامه مالیاتی برای کسب و کار شما هستند، اما قیمت‌های متفاوتی را به شما اعلام می‌کنند.

آیا واقعاً می‌دانید نرم‌افزارهای ارزان حسابداری و مناسب کسب و کار شما باید چه معیارهایی داشته باشند؟

 

 پاسخگویی به نیاز کاربران

در زمان خرید نرم‌افزار حسابداری آسان باید بدانید برای چه نوع سازمان و با چه وسعت ثبت حسابداری قرار است برنامه حسابداری تهیه کنید. همچنین قرار است چه کسی با این نرم‌افزار کار کند؟ آیا یک مدیر مالی با حداکثر اطلاعات حسابداری قرار است از این نرم‌افزار استفاده کند؟ یا یک کمک حسابدار با اطلاعات متوسط و در حد ثبت اسناد در نرم‌افزار ارزان حسابداری؟ بنابر این خیلی مهم است که نرم‌افزار ارزان‌قیمت حسابداری انتخاب کنیم که پاسخگوی نیاز کاربران شرکت در هر سطحی باشد که معمولاً چنین ویژگی در نرم‌افزارهای ارزان بازار به ندرت یافت می‌شود.

 

 کیفیت عملکرد نرم‌افزار ارزان حسابداری

بررسی و تست سطح کیفیت عملکرد و گزارش‌های حسابداری یکی دیگر از نکاتی است که در زمان انتخاب نرم‌افزار حسابداری شخصی باید به آن توجه کرد. نکته‌ای که در نرم‌افزار حسابداری آرین سیستم به خوبی برای رفع نیاز و رضایت کاربران به آن توجه شده است.

در این مرحله مشتری نرم‌افزار ارزان حسابداری، بین نرم‌افزار حسابداری و فاکتورهایی که در کار با آن مورد نظرش است هماهنگی ایجاد می‌کند و بر اساس نتیجه نهایی و اینکه چقدر این نتیجه به موارد و انتظاراتش از نرم‌افزار نزدیک است، تصمیم به انتخاب نرم‌افزار حسابداری ارزان می‌گیرد.

 

سادگی، سرعت و آسانی کار با ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری

یک نرم‌افزار مناسب و کارآمد  باید سرعت عملکرد بالایی در ثبت و تهیه گزارش‌های حسابداری داشته باشد اما در استفاده از نرم‌افزار حسابداری نمی‌توان سهولت و سادگی را نادیده گرفت؛ چرا که عدم کاربری آسان باعث می‌شود نیاز به آموزش و استقرار، شرکت را متحمل زمان و هزینه زیادی کند که این خود باعث کاهش تقاضا و انتخاب نرم‌افزار حسابداری توسط سازمان‌ها و اشخاص می‌شود.

 

کیفیت گزارش‌های حسابداری

آخرین مرحله و البته مهمترین قسمت از یک نرم‌افزار حسابداری، خروجی ثبت‌های حسابداری است که به شکل گزارش‌ها و خروجی پایانی نرم‌افزار ارزان حسابداری عنوان می‌شود. امکان تهیه و دریافت گزارش‌های مورد نیاز مثل گزارش سود و زیان، گزارش حقوق و دستمزد یا گزارش ترازنامه با فرمت‌های گوناگون و حتی لوگو شرکت، یکی دیگر از معیارهای خریداران نرم‌افزار حسابداری است.

 

نکات خرید نرم‌افزار ارزان‌قیمت حسابداری

یکی از مولفه‌های مهم در خرید بهترین نرم‌افزار حسابداری، قیمت است و بر مبنای چهار پی (p) اساسی و پایه در فروش محاسبه می‌شود. Product یا همان محصول، palace یا بازار (محدوده مشتریان یک محصول)، Promotion یا همان روش‌های تبلیغاتی، Price یا همان قیمت.

در زمانی که تصمیم می‌گیرید با یک شرکت نرم‌افزاری وارد معامله شوید باید این نکته را در نظر بگیرید که اولین هزینه‌ای که باید متحمل شد، پرداخت قیمت اولیه نرم‌افزار ارزان حسابداری است. در مرحله بعد پرداخت هزینه‌های نصب نرم‌افزار حسابداری است که با در نظر گرفتن این هزینه بسیاری از شرکت‌ها همچون آرین سیستم، خدماتی مانند پشتیبانی و آموزش کارکنان را نیز تا مدت زمان محدودی در ازای فروش نرم‌افزار حسابداری به مشتری خود ارائه می‌دهند.

بعد مدتی که از خرید نرم‌افزار حسابداری دقیق گذشت در ازای خدماتی همچون پشتیبانی باید هزینه‌ای را به شرکت نرم‌افزاری پرداخت کنید. این هزینه پشتیبانی و آموزش بسته به قرار داد طرفین ممکن است به صورت ماهانه یا سالانه دریافت شود.

 

آیا می‌دانید قیمت خرید ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری به چه عواملی بستگی دارد؟

در زمان انتخاب بهترین و ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری از طرف ارائه‌کنندگان محصولات نرم‌افزار حسابداری ممکن است با قیمت‌های گوناگون مواجه شوید یا اینکه برخی از آنها بسته‌های نرم‌افزاری متفاوت با قیمت‌ها و امکانات گوناگون به شما پیشنهاد کنند؛ حتی برخی از آنها نسخه‌های آزمایشی با امکانات و تعداد ثبت سند محدود ارائه می‌کنند. بنابراین بستگی دارد نرم‌افزار ارزان حسابداری چه امکاناتی دارد و شما چقدر می‌خواهید هزینه کنید و آیا اندازه کسب و کار شما بزرگ است یا کوچک؟ باید بدانید امکانات نرم‌افزار ارزان حسابداری یکی از عوامل مهم در قیمت‌گذاری نرم‌افزار حسابداری است.

بعضی از شرکت‌ها بسته به افزایش امکانات نرم‌افزار حسابداری و به قول معروف سفارشی‌سازی، قیمت را افزایش می‌دهند. این‌گونه ممکن است حتی گران‌ترین نرم‌افزار حسابداری نیز لقب بگیرد. به طور مثال نرم‌افزارهای آرین سیستم به دلیل کاربردهای بسیار و امکان سفارشی‌سازی جزو گران‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری هستند. جدا از جدی‌گرفتن مسئله امکانات نرم‌افزار حسابداری، باید این نکته را نیز در نظر گرفت که تعدد امکانات نرم‌افزار حسابداری مهم نیست. بلکه امکانات کاربردی مورد نیاز کسب و کار شماست که باید در نظر گرفته شود. به طور مثال امکان محاسبه و ثبت درصد پورسانت بازاریاب یکی از امکانات نرم‌افزار حسابداری است که بیشتر در شرکت‌های تجاری یا فروشگاه کاربرد دارد و در یک شرکت تولیدی ممکن است یک امکان بدون استفاده و حتی دست‌وپاگیر باشد.

 

نتیجه‌گیری نهایی خرید نرم‌افزار حسابداری

در پایان می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که در انتخاب نرم‌افزار حسابداری، سه عامل قیمت، امکانات و نیازمندی‌های شرکت از معیارهای انتخاب هستند که به هم وابسته‌اند و باید باهم در زمان خرید نرم‌افزار حسابداری مقایسه و بررسی شوند و در نهایت بعد از بررسی و استفاده از پیشنهاد‌های مشاوران راهنمای انتخاب نرم‌افزار حسابداری، موضوع قیمت با ارزش و مهم می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]