اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524257896860

چگونه به یک نویسنده برتر بدل شویم؟

کد: 13960524257896860

https://goo.gl/UF19Jt

، مشهد , (اخبار رسمی): سوالی که اغلب فریلنسرهای تولیدکننده محتوا مطرح می‌کنند این است که چگونه نویسنده برتر شویم؟ اگر می‌خواهید وارد رقابت نویسنده حرفه‌ای شوید این راهنما دقیقا برای شما تهیه شده است. در این مطلب خواهید آموخت که چگونه به یک نویسنده برتر و بی‌رقیب بدل شوید.

چگونه به یک نویسنده برتر تبدیل شویم؟
چگونه به یک نویسنده برتر تبدیل شویم؟

پیشنهادی را که برای تولید محتوا دریافت می‌کنید، نیازی نیست با لباس شیرجه بزنید وسط استخر! کافی است کمی بیشتر فکر کنید و قبل از آنکه آن پیشنهاد را قبول کنید مقدار بیشتری در آن زمینه تخقیق و تفکر کنید.

من بهنام هستم، یک فریلنسر تولیدکننده محتوا که در رشت زندگی می‌کنم. اغلب بنده را به عنوان یکی از بلاگرهای مطرح و فعال در زمینه تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی، کسب ثروت، آموزش‌های وردپرسی، سلامت، تکنولوژی و بسیاری موارد تخصصی و عمومی دیگر می‌شناسند. شما می‌توانید نوشته‌های من را در پارس فریلنسر و بسیاری از سایت‌های دیگر که با نام خودم مطرح می‌شود، بخوانید. به راستی چرا چنین رزومه قوی در نوشتن و تولید محتوا دارم؟ اگر می‌خواهید راز من را بدانید و آن را برای بدل‌شدن به یک نویسنده برتر به کار ببرید، با من در ادامه همراه شوید.

 

بخش اول: موضوعی را قبول کنید که در آن تخصص دارید

دفعات بعدی که پیشنهادی را برای تولید محتوا دریافت می‌کنید، نیازی نیست با لباس شیرجه بزنید وسط استخر! کافی است کمی بیشتر فکر کنید و قبل از آنکه آن پیشنهاد را قبول کنید مقدار بیشتری در آن زمینه تخقیق و تفکر کنید. قبل از خواب زمان بسیار مناسبی برای جمع‌کردن افکار و تصمیم‌گیری است.

ذهن ما در هنگام خواب تمرکز بسیار بالایی دارد و می‌تواند هر موضوعی را با دقت مورد موشکافی و کنکاش قرار دهد. بعداً متوجه خواهید شد که در حین نوشتن چقدر مطالب راحت‌تر به ذهنتان خطور می‌کند. و دیگر نیازی به درگیرکردن ذهن خود و یافتن مطالب نخواهید داشت.

 

بخش دوم: محتوای تولیدشده را در روز بعد بررسی کنید

بخش دوم بدل‌شدن به نویسنده بهتر بسیار ساده است. بعد از اینکه نوشتن را تمام کردید به مدت یک روز کامل آن را رها کنید و به کارهای دیگر مشغول شوید و یک روز بعد با ذهنیتی تازه به مرور آن بپردازید. در این صورت احتمالا مطلب را از دیدگاه دیگری خواهید دید و این باعث می‌شود جاهایی را که نیاز به تغییر دارند به راحتی تشخیص دهید و تغییرات را اعمال کنید.

 

این دو عامل چگونه شما را به نویسنده برتر تبدیل می‌کند؟

در حین نوشتن احساس ارتباط بیشتری به محتوای خود خواهید داشت و مطلب از دل و جانتان می‌آید و آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.

دیگر هرگز رشته مطالب از دستتان خارج نخواهد شد و تمرکز عالی رو نوشتن خواهید داشت.

البته موارد بالا تجربه شخصی است و به صورت تئوری موارد بسیار زیادی لازم است تا به یک نویسنده برتر تبدیل شوید. به عنوان مثال مطالعه مداوم می‌تواند تجربه شما را در موضوعات مختلف افزایش دهد. یا مشاهده و کسب تجربه فیزیکی بعضی از موضوعات نیز می‌تواند از شما یک حرفه‌ای بسازد اما مهمتر از هرچیز داشتن احساس قوی برای نوشتن است تا بتوانید جملات اثرگذار بسازید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها