اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020212726276860
در دسترس نیست

با سرعتی باورنکردنی محتوای باکیفیت و منحصربه‌فرد تولید کنید

RadaGPT اولین دستیار تولید محتوای فارسی در ایران

کد: 14020212726276860

، مشهد , (اخبار رسمی): RadaGPT یک نویسنده هوشمند و با کیفیت برای سئو کاران و کپی رایترها است. این محصول توانایی ساخت محتوای با کیفیت و بهینه برای سایت ها و وبلاگ ها را داراست. RadaGPT با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی قادر به تولید محتوای مناسب برای هر نوع صنعت و موضوع است.

RadaGPT اولین دستیار تولید محتوای فارسی در ایران
RadaGPT اولین دستیار تولید محتوای فارسی در ایران

در دنیای امروز تولید محتوا مهارتی حیاتی برای بسیاری از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و افراد محسوب می‌شود. اما ارائه محتوای باکیفیت، منحصربه‌فرد و رضایت‌بخش برای مخاطبان نیاز به زمان و تلاش بسیاری دارد.با کمک RadaGPT این کار تا حدود زیادی تسهیل شده است.

RadaGPT چیست؟

RadaGPT یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با سرعتی باورنکردنی محتوای با کیفیت و منحصربه‌فرد تولید کنید. الگوریتم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی ما به شما کمک می‌کنند که ایده‌های خلاقانه خود را به محتوای بی‌نظیر تبدیل کنید.

استفاده از RadaGPT نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت و با کارآیی بالا محتوای خود را تولید کنید، بلکه درعین‌حال به شما کمک می‌کند تا به جای صرف هزینه‌های بالا برای استخدام نویسنده و کپی‌رایتر، با کمترین مهارت، محتوای باکیفیت تولید کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی یا AI، به مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها و روش‌های رایانشی گفته می‌شود که به سیستم‌ها و دستگاه‌ها این قابلیت را می‌دهند که هوشمندانه عمل کرده و بواسطه یادگیری، تحلیل، استنتاج و تفسیر داده‌های خام، وظایف مختلف را انجام دهند. معماری و فناوری هوش مصنوعی به گونه‌ای طراحی شده است که بر داده‌ها کار می‌کند و با استفاده از روش‌های یادگیری معمولاً بهبود پیدا می‌کند و در نهایت برای کارهایی مانند تشخیص الگو، پیش‌بینی، تصمیم‌گیری و حل مسئله استفاده می‌شود.

ابزارها و امکانات RadaGPT

قالبهای مختلف مانند تولید محتوای وبلاگ، ایده‌های کسب‌وکار، کال تو اکشن، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، سؤالات متداول بخشی از 60 ابزار این پلتفرم هستند.

با استفاده از این وب‌سایت، می‌توانید به راحتی محتوای خود را برای کشورها و زبان‌های مختلف آماده کنید؛ زیرا ابزار هوش‌مصنوعی این وب‌سایت بیش از 21 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند. با ثبت‌نام در این وب‌سایت، شما به رایگان به 900 کلمه دسترسی خواهید داشت. سپس با شارژ کردن حساب کاربری خود و انتخاب پلن پایه با هزینه پایین 4.99 دلار در ماه، می‌توانید به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهید.

تعرفه تولید محتوا در حال حاضر (12-02-1402) به ازای هر کلمه حداقل 90 تومان است، یعنی به ازای 40.000 کلمه 3600.000 تومان باید هزینه کنید. اما با تهیه اشتراک استارتر به مبلغ 4.99 دلار (259.000 تومان) با کمک RadaGPT  چهل‌هزار کلمه معادل 27 مقاله تولید محتوا انجام دهید.

ربات چت جی پی تی

در RadaGPT بصورت رایگان و بدون نیاز به vpn و شماره مجازی به ChatGPT دسترسی دارید.

اگر به دنبال یک پلتفرم مناسب برای تولید محتوا هستید، RadaGPT می‌تواند بهترین گزینه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]