اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970811325416860

تغییر دکوراسیون داخلی به کمک فریلنسر طراح داخلی

کد: 13970811325416860

https://goo.gl/T3aUvc

، مشهد , (اخبار رسمی): زندگی هر از چند وقت یک‌بار نیاز به تغییرات هرچند جزئی دارد که تغییر دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند یکی از این راهکارها باشد. تغییر دکوراسیون علاوه بر افزایش جذابیت محیط خانه موجب می‌شود که روزمرگی همیشگی که آن را احساس می‌کردید تغییر کند.

تغییر دکوراسیون داخلی به کمک فریلنسر طراح داخلی
تغییر دکوراسیون داخلی به کمک فریلنسر طراح داخلی

محیطی که با آن سر و کار داریم تا حدود زیادی بر خلق و خوی تأثیر می‌گذارد. فضای خانه‌ای که دلخواه نباشد، کارایی را پایین می‌آورد و به دنبال آن مشکلات روحی پدید می‌آید

اکثر خانه‌های امروزی آپارتمانی هستند و تغییر دادن دکور آپارتمان‌ها یا خانه‌های اجاره‌ای آن چنان کار ساده و آسانی نیست. از این رو باید راهکار دیگری برای تغییر دکوراسیون خانه‌های آپارتمانی اندیشید. برای این کار همراه با یکی از طراحان برجسته دکوراسیون داخلی ایمی یانگ (Amy Young) که تاکنون توانسته شهرت فراوانی در دکوراسیون خانه‌های مدرن در شهرهایی به‌مانند نیویورک و میامی به دست آورد.

همچنین ایمی همکاری مشترکی با مجله‌های طراحی داخلی مشهور آمریکایی در زمینه دکوراسیون دارد. در ادامه شاهد ایده‌هایی خواهید بود که می‌توانید به سادگی از آن‌ها برای تغییر دکوراسیون و ارتقا بخشیدن فضای خانه خودتان بدون جابجایی‌های عظیم استفاده کنید. به عنوان یک توصیه کلی اگر قصد صرف هزینه زیادی برای تغییر دکوراسیون ندارید این کار را به یک فریلنسر یا ارائه دهنده خدمات محلی بسپارید تا با هزینه کمتر و مدت زمان بهتر به آنچه که دوست دارید برسید.

چرایی تغییر دکوراسیون

زندگی هر از چند وقت یک‌بار نیاز به تغییرات هرچند جزئی دارد که تغییر دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند یکی از این راهکارها باشد. تغییر دکوراسیون علاوه بر افزایش جذابیت محیط خانه موجب می‌شود که روزمرگی همیشگی که آن را احساس می‌کردید تغییر کند. از جمله کسانی که این روزمرگی را با جان و دل لمس می‌کنند فریلنسرهایی هستند که بیشتر اوقات خود در خانه یا در اتاق کار خود می‌گذرانند و گاهی نیاز دارند برای جدا شدن از فضای همیشگی، تغییر دکور بدهند.

راهکارهای ساده تغییر دکوراسیون

بدون آنکه لازم باشد هزینه زیادی برای تغییر دکوراسیون خانه خود کنید، می‌توانید هر آنچه که دوست دارید را با هزینه اندک به المان‌ها داخلی خانه خود اضافه کنید و شاید حتی لازم باشد برخی از المان‌ها را از فضای داخلی خانه حذف کنید. چشم انسان عادت‌پذیری عجیبی به المان‌های همیشگی دارد و حتی اگر این المان‌ها زیبایی بی‌نظیر داشته باشند بعد از اندکی عادی و معمولی می‌شوند. لذا گاهی لازم است تغییر دکوراسیونی حتی به اندازه برداشتن و جابجا کردن وسایل داشته باشید؛ اما در ادامه شاهد روش‌هایی کارآمد در مورد تغییر دکوراسیون بر اساس نظر استاد طراح داخلی ایمی یانگ هستیم.

کنتراست بیشتر، جذابیت بیشتر

خانه رویایی شما چه رنگی است؟ بنفش، آبی یا سبز. هر کدام از این رنگ‌ها می‌تواند جلوه خاصی به خانه دهد، اما متأسفانه خانه اکثر ما رنگی ساده به‌مانند سفید دارد. توصیه می‌شود برای تغییر دکوراسیون، رنگ کردن تمام دیوارها نیست. بلکه بر اساس نظر ایمی بهترین کار اضافه کردن رنگ‌هایی با کنتراست متفاوت ما بین رنگ‌های کنونی اتاق‌های خانه خودتان است. همچنین می‌توانید با استفاده از المان‌های دیگر به‌مانند آینه‌ها، این رنگ‌ها را بیشتر از قبل برجسته کنید.

همچنین اگر خلاقیت کافی دارید می‌توانید از رنگ کردن یکی از دیوارهای اتاق خود به عنوان بخشی از تغییر دکوراسیون استفاده کنید؛ اما اگر دستگاه یا وسایل کافی ندارید می‌توانید از همکاران نقاش یا فریلنسر حرفه‌ای که متخصص در نقاشی ساختمان هست استفاده کنید که برای شما دکوراسیون اتاقتان را مطابق با میل شما تغییر دهد.

علاوه بر رنگ کردن یک سمت از دیوار، می‌توان از روش‌های دیگری به‌مانند تاباندن یک نور متفاوت به وسیله چراغ‌های رنگی به قسمتی از دیوار، چسباندن کاغذدیواری، قرار دادن اشیا رنگی و همچنین چسباندن استیکرهای رنگی روی دیوار نیز استفاده کرد. هر آنچه که می‌خواهید انجام دهید را با الهام گرفتن از طرح‌های بسیاری که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد، غنی‌تر کنید. به عنوان توصیه پایانی در این بخش، رنگ‌هایی که دارای کنتراست بالا هستند را شناسایی کنید و آن‌ها را در کنار یکدیگر بچینید، در نهایت مشاهده خواهید کرد که این روش به چه اندازه می‌تواند خانه شما را جذاب‌تر از قبل نشان دهد.

اتاقی پشت آینه

آینه‌ها، آن چیزی هستند که می‌توانند دکوراسیون خانه شما را به مقدار زیادی دستخوش تغییر کنند. آینه‌ها را امروزه می‌توانید در ابعاد و شکل‌های مختلف در بازار پیدا کنید که اغلب آن‌ها حاشیه‌های جذاب و دیدنی به عنوان دکور دارند؛ اما آنچه که مد نظر ما است، دیواری آینه‌ای برای اتاقی است که انچنان وسعت زیادی ندارد، به‌مانند آشپزخانه.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید که از آن خسته شده‌اید و تصمیم گرفته‌اید بدون تغییر خانه کمی روح تازه و شاداب در آن بدمید به شما توصیه می‌شود، دل از دیوارهای ساده دورتادور خودتان بکشید و به جای آن‌ها از آینه‌های قدی روی دیوار استفاده کنید. لازم نیست آینه‌های تراشکاری شده به‌مانند اتاق و سقف قصرهای پادشاهان در آشپزخانه استفاده کنید.

آینه‌ای که برای اتاقی به‌مانند آشپزخانه قرار است استفاده کنید، می‌تواند تزئینات جزئی داشته باشد اما آنچه که برای ما در تغییر دکوراسیون هم است، بازتاب فضای آشپزخانه در داخل آینه‌ها هست که فضای بیشتری به‌مانند یک اتاق دیگر پشت آینه به شما القا خواهد کرد. ایده‌ای که شاید کمتر کسی به آن فکر کرده باشد.

وجود آینه‌ها علاوه بر تغییر دکوراسیون، روشنایی بیشتری به محیط خانه شما می‌دهد. علاوه بر آشپزخانه، از آینه می‌توانید به عنوان یک نمای کلی در ورودی خانه خودتان استفاده کنید تا علاوه بر آراستگی بیشتر تغییر دکوراسیون هم انجام داده باشید.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانید از فریلنسر و خدمات محلی برای انجام کارهای خودتان استفاده کنید. این افراد با هزینه کمتر و اغلب خلاقیت بیشتر دکوراسیون خانه را بر اساس نیاز شما تغییر می‌دهند.

جابجایی در ناهارخوری

آیا به خانه و ناهارخوری خودتان عادت کرده‌اید و حس تکراری بودن آن اذیتتان می‌کند؟ چند لحظه با خود فکر کنید که می‌توانید همه قانون‌هایی که برای ناهارخوری و رسمی بودن قسمت آشپزخانه دارید را کنار بگذارید و کمی شادابی بیشتر به آن اضافه کنید.

شما از یک فریلنسر می‌توانید در خواست کنید که به جای صندلی‌های همیشگی ناهارخوری، نیمکت از چوب به‌مانند آنچه که در رستوران‌ها مشاهده می‌کنید درست کند. یا از یک آزادکار درخواست کنید کوسن‌هایی به شکل‌های مختلف برای نیمکت شما تهیه کند تا به جای صندلی‌های همیشگی و حوصله سر بر از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید رنگ‌بندی المان‌های ناهارخوری خودتان را نیز تغییر دهید. کافی است به جای سپردن کار خود به یک نقاش سنتی، آن را به یک هنرمند دکوراسیون داخلی بسپارید تا او بتواند به عنوانی یک آزادکار یا فریلنسر کار ما را با ذوق و علاقه پیش ببرد و در نهایت هر آنچه که دوست دارید را بدون فوت وقت حاضر کند.

آنچه که قرار است اتاق ناهارخوری شما را تغییر دهد، از داخل خود خانه شما است و لازم نیست هزینه زیادی برای تهیه آن صرف کنید. حتی با یک رنگ زدن ساده به میز ناهارخوری خواهید فهمید که چقدر دکوراسیون داخلی خانه شما تغییر کرده است؛ اما آیا فقط با رنگ کردن و تغییر دکوراسیون می‌توان تکراری بودن را از یک اتاق یا خانه برداشت؟ اگر خانه شما با وجود این کارها باز هم تکراری است، چند روش دیگر که حتماً پاسخگوی نیاز شما خواهد بود را در ادامه بررسی می‌کنیم.

چراغ‌های بیشتر

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا کافی‌شاپ‌ها یا رستوران‌ها نورپردازی خاصی دارند؟ یا از المان‌های روشنایی مخصوصی برای زیباتر جلوه دادن محل استفاده می‌کنند؟ دلیل این کار را می‌توانید شما در خانه و آشپزخانه خودتان به کار ببرید تا دکوراسیون خانه تغییر کند.

اگر با وجود تغییراتی که در رنگ، ساختار و همچنین اضافه کردن المان‌های دیگر به خانه، هنوز خستگی و روح کسالت از کاشانه‌تان پر نکشیده، بهترین پیشنهاد ما به شما اضافه کردن تعداد زیادی لامپ نورانی (البته کم‌مصرف) با شکل‌های گوناگون است. قبل از اینکه به سراغ خرید وسایل و لامپ‌های متنوعی که در مغازه‌های لوستر فروشی وجود دارد بروید، به پیشنهاد بعدی ما فکر کنید.

به جای خریدن لامپ، می‌توانید از یک آزادکار تولید کننده وسایل تزئینی استفاده کنید تا هر آنچه که در ذهن دارید را عملی و از الگوهای تکراری بازاری فرار کنید. علاوه بر این شما برای نصب و راه‌اندازی این لامپ‌ها نیاز به یک نیروی حرفه‌ای دارید که دوباره می‌توانید از توانایی یک فریلنسر بهره ببرید. قبل از نصب می‌بایست بدانید که آیا کنتور برق شما توانایی تحمل تعداد لامپ‌های اضافه شده به شبکه برق خانه را دارد یا ته.

لزوم حضور طراح داخلی فریلنسر

طراح داخلی قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. می‌توانند هر زشتی به‌مانند سیمان را به یک زیبایی تبدیل کنند. همچنین به متریال ها و مواد آشنایی کامل دارند و می‌دانند چه جایی چه ماده‌ای می‌تواند ماندگاری و جذابیت بیشتری داشته باشد. به همین دلیل شما در تغییر دکوراسیون نیاز به حضور یک طراح داخلی دارید. برای این کار استفاده از معماری داخلی آزادکار را به شما توصیه می‌شود در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چرا یک طراح داخلی لازم دارید؟

محیطی که ما با آن سر و کار داریم تا حدود زیادی بر خلق و خوی ما تأثیر می‌گذارد. فضای خانه‌ای که دلخواه شما نباشد، کارایی را پایین می‌آورد و به دنبال آن مشکلات روحی پدید می‌آید. لذا قبل از اینکه خانه دلخواهتان تبدیل به کابوس شود، کاری برای طراحی داخلی آن کنید. آخر هفته خودتان را خالی کنید تا با راهکارهای ساده‌ای که گفتیم در کنار یک آزادکار طراحی داخلی، کسالت را از خانه و اتاق خودتان دور کنید. برای شروع کار می توانید فریلنسرهای مورد نظر خودتان را از پارس فریلنسر استخدام و از انها در انجام کارهای مربوط به تغییر دکوراسیون استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]