اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971007336336860

رونمایی از سرویس استخدام و کاریابی پارس فریلنسر

کد: 13971007336336860

https://goo.gl/oGN3QN

، مشهد , (اخبار رسمی): تا پیش از این، فقط امکان برون‌سپاری پروژه و سفارش خدمات در سایت میسر بود. برخی قوانین مربوط به این سرویس، محدودیت‌هایی را برای استخدام تمام وقت ایجاد کرده بود. در سرویس سفارش خدمات، محدودیت‌ها کاملاً رفع شده اما برای سهولت بیشتر «سرویس استخدام»  به پلتفرم اضافه شد.

رونمایی از سرویس استخدام و کاریابی پارس فریلنسر
بروزرسانی پارس فریلنسر

سال گذشته، نرم‌افزار تحت وب «پارس‌فریلنسر» مطابق با فناوری‌های روز دنیا، از نو، کد‌نویسی و قالب آن را با رنگ و لعابی زیباتر، بازطراحی شد تا کاربر بتواند علاوه بر استفاده از بروزترین و قوی‌ترین فناوری‌ها، روی هدف اصلی خود، یعنی انجام هر چه بهتر پروژه، تمرکز بیشتری داشته باشد. با حذف عناصر و تصاویر اضافی و طراحی ظاهری جذاب، تجربه‌ی کار لذت‌بخش‌تری در استفاده از محیط داشبورد و میز کار پروژه فراهم شده است. .

سرویس جدید
در گذشته  صرفا فقط امکان برون‌سپاری پروژه و سفارش خدمات در سایت پارس فریلنسر میسر بود و برخی قوانین مربوط به آن از جمله عدم برقراری ارتباط و پرداخت در خارج از بستر سایت و یا عدم امکان استخدام تمام‌وقت، محدودیت‌هایی را برای هر دو گروه کارفرمایان و کارجویان ایجاد کرده بود. در سرویس سفارش خدمات محلی، محدودیت‌ها کاملاً رفع شده؛ اما برای سهولت بیشتر در امر استخدام و کاریابی، «سرویس استخدام» نیز به پلتفرم اضافه شده است.

خبر خوب
به زودی از سرویس دیگری به شکل انحصاری و برای اولین بار در ایران توسط «پارس‌فریلنسر» راه‌اندازی می‌شود؛ با کمک این امکان جدید، فرایند انتخاب متخصص برای کارفرما آسان‌تر و پروفایل متخصصین حرفه‌ای‌تر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام