اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991030486716860

«هر پروژه‌ای را» را «درهرجای جهان» به «هرکسی» که دوست دارید بسپارید

سیستم پرداخت ارزی «پارس فریلنسر» راه‌اندازی شد

کد: 13991030486716860

https://bit.ly/3pnv1yn

، مشهد , (اخبار رسمی): کمی قبل از این ارتباط کاری بین المللی به خاطر مشکلات ناشی از پرداخت های بین الملل دچار مشکل اساسی بود که با راه اندازی سیستم پرداخت ارزی «پارس فریلنسر» کارفرمایان درهر جای جهان می توانند به صاحبان مهارت های مختلف در هرجای دیگر جهان پروژه سفارش دهند و به سادگی دستمزد آن را بپردازند.

 سیستم پرداخت ارزی «پارس فریلنسر» راه‌اندازی شد
سیستم پرداخت ارزی «پارس فریلنسر» راه‌اندازی شد

از میان هزاران دشواری و خسارتی که پاندمی‌کرونا برای مردم جهان، بویژه مردم ایران داشت، می‌توان مزایا و خوبی‌هایی هم پیدا کرد. از ارزیابی میزان توانایی زیرساخت‌های ارتباطی کشور تا مزایای دورکاری و لزوم توجه به خط و مشی‌های جدید کاری. برون سپاری کارها و ارائه پروژه‌ها به آزادکاران حرفه ای که در اصطلاح به آن‌ها «فریلنسر»‌ها گفته می‌شود، یکی از همان مسائل مهم قابل توجه بود که با شیوع کرونا خود را پیش از پیش نشان داد. البته پیش از این هم در ایران توجه به مقوله فریلنسینگ و شکل گیری پلتفرم‌هایی که در واقع رابط بین کارفرمایان و صاحبان مهارت‌های مختلف بود، درحال شکل گرفتن بود. اما به نظر می‌رسد این روزها توجه به این مقوله با شتاب بیشتری درحال رشد و شکوفایی است.

یکی از پلتفرم‌هایی که به صورت جدی و حرفه ای به عنوان رابط بین کارفرما و صاحبان مهارت کار خود را آغاز کرد و موفقیت خوبی هم در این زمینه کسب کرد پلتفرم «پارس فریلنسر» است که امکان ارتباط بین کارفرمایان با هزاران فریلنسر حرفه ای را فراهم کرده است.

به هرحال فراموش نکنیم که به قول مارشال مک لوهان امروزه دنیا، دهکده ای است و ما ساکنین دهکده جهانی هستیم و از آنحایی که فریلنسر بودن و شکل فرایندهای کاری سازمان‌ها درحال دگردیسی هستند، پلتفرم‌های واسطی مانند «پارس فریلنسر» می‌تواند با از بین بردن محدودیت‌های ناشی از بعد مسافت و برداشتن مرزهای جغرافیایی، دو سوی این رابطه انکار ناپذیر را در فرایند جهانی تجارت و کار به هم پیوند داده و این پدیده را ضمن جهانی کردن، گسترش قابل ملاحظه ای بدهد. این اتفاقی است که هم اکنون در سایت «پارس فریلنسر» در حال رخ دادن است؛ بین المللی شده رابطه‌های کاری.

کمی‌قبل از این ارتباط کاری بین المللی به خاطر مشکلات ناشی از پرداخت‌های بین الملل دچار مشکل اساسی بود که با راه اندازی سیستم پرداخت ارزی «پارس فریلنسر» کارفرمایان در هر جای جهان می‌توانند به صاحبان مهارت‌های مختلف در هرجای دیگر جهان پروژه سفارش دهند و به سادگی دستمزد آن را بپردازیند.

فراموش نکنیم که درحال حاضر تعداد زیادی مشاور روابط عمومی‌و شغل‌های مختلف در دنیا هستند که خدمات خود را از راه دور و بربستر وب ارائه می‌کنند و حتی اگر این مساله را صرفا بربستر جامعه فارسی زبان در نظر بگیریم، با توجه به گستردگی ایرانیان در سراسر جهان این گونه پلتفرم‌ها توانایی ایجاد همگرایی یک پتانسیل عظیم از قابلیت‌های منابع انسانی جامعه ایرانی را دارند که می‌تواند آینده کسب و کارها و البته بازار کار را متحول نماید.

طراح سه بعدی دورکار، تایپ گفتار دورکار، ایلوستریتور، طراح گرافیک، نویسنده مقاله و بلاگر، مدیر شبکه اجتماعی، توسعه دهنده بازی، مترجم، معلم، صداپیشه، کپی رایتر، کارشناس سئو، مدیر امنیت شبکه، توسعه‌دهنده وب، مشاور حقوقی و صدها شغل دیگر از جمله موارد قابل ذکر هستند که این روزها به وفور از طریق پلتفرم‌هایی مانند «پارس فریلنسر» در سراسر ایران و جهان در حال ارتباط با کارفرمایان هستند.

البته ارتباط ایجاد شده در «پارس فریلنسر» دو سویه است. بدین معنا که هم کارفرمایان و مشتریان و سفارش دهندگان پروژه می‌توانند در این سایت سفارش‌های خود را ثبت کنند و هم صاحبان مهارت‌های مختلف می‌توانند قابلیت‌های حرفه ای خود را ثبت کرده و منتظر جلب نظر کارفرمایان و سفارش دهندگان کار باشند.

نکته مهم این جاست که بازاری که در پیرامون این پلتفرم‌ها که «پارس فریلنسر» یکی از پیشگامان آن است، ایجاد شده، بازار کار بسیار بزرگی است که از پروژه‌های نرم افزاری، برنامه نویسی و هوش مصنوعی گرفته تا پروژه‌های مونشن گرافی، عکاسی، گرافیک، تولید محتوا، ایجاد فروشگاه‌های آنلاین، برنامه نویسی وب و ربات‌های مختلف و پروژه‌های دانشگاهی و صدها مورد دیگر را شامل می‌شود.

ناگفته نماند که اخیرا سایت «پارس فریلنسر» بخشی را با رویکرد استخدام اضافه کرده است که می‌تواند موجبات رابطه استخدامی‌دائمی‌را بین فریلنسر‌ها یا صاحبان مهارت‌های مختلف با کارفرمایانی که به افراد دائمی‌نیاز دارند، فراهم نماید.

سایت parsfl.ir سری بزنید تا خود متوجه شوید که چه تعداد زیادی از فریلنسرهای متبحر در این وب سایت حضور دارند که همگی جزو ماهرترین افراد در زمینه‌های مختلفی چون تولید محتوا و ترجمه، کارهای گرافیکی و طراحی‌های سه بعدی، برنامه نویسی و متخصصان طراحی وب سایت و اپلیکیشن و... هستند که به راحتی می‌توان پروژه‌های مختلفی را در کوتاه‌ترین زمان لازم به آن‌ها واگذار کرد.

ضمنا علاوه بر مراجعه به سایت parsfl.ir می‌توان از اپلیکیشن پارس فریلنسر هم استفاده کرد تا همیشه و در هر زمان به میز کار پروژه دسترسی داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]