اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960525258197397

در به‌روز‌رسانی جدید

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به بخش نظرات اضافه کرد

کد: 13960525258197397

https://goo.gl/FGd1QQ

، (اخبار رسمی): اینستاگرام به‌روز‌رسانی مهمی را در مورد بخش نظرات خود اعلام کرد که به افراد اجازه خواهد داد گفت‌وگوهای مختلف را زیر یک پُست به صورت رشته‌ای درآورند.

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به بخش نظرات اضافه کرد
سایت زبانگو - اخبار و اطلاعات عمومی دو زبانه - همزمان به فارسی و انگلیسی - www.Zabangu.com

اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود به افراد اجازه خواهد داد گفتگوهای مختلف را زیر یک پُست به صورت رشته‌ای درآورند.

به گزارش سایت خبری دو زبانه زبانگو به نقل از وب‌سایت مشیبل این ویژگی اولین بار در اوایل تابستان به صورت آزمایشی روی اپلیکیشن‌های اندروید گزارش شد اما حالا این شرکت در حال اضافه کردن نظرات رشته‌ای به اکانت تمامی افراد هم روی اندروید و هم روی iOS است.

بعد از به‌روز‌رسانی روز سه‌شنبه، زمانی که کاربران «پاسخ دادن» را روی یک نظر فشار می‌دهند، نظر در یک رشته تودرتو به نمایش در خواهد آمد.

قبل از این به‌روز‌رسانی، تمامی پاسخ‌ها در یک ستون قرار می‌گرفت که ایجاد چند گفت‌وگو در همان پُست را دشوار می‌کرد. حالا وقتی به یک نظر پاسخ می‌دهید، نظر شما کمی به سمت راستِ نظر اصلی، تورفتگی خواهد داشت.

این به‌روزرسانی، پُست‌های اینستاگرام را مشابه نظرات رشته‌ای می‌کند که در فیس‌بوک دیده می‌شود. اینستاگرام می‌گوید این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. 

اخبار و مطالب متنوع و آموزنده را به صورت دو زبانه (همزمان به فارسی و انگلیسی) در سایت و اپلیکیشن زبانگو مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]