اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960608259757586

گواهینامه SSL چیست و چه طور کار می‌کند؟

کد: 13960608259757586

https://goo.gl/Qq6VdR

، تهران , (اخبار رسمی): پروتکل (SSL (Socket Secure Layer ،یک استاندارد بین المللی و شناخته شده برای کد کردن اطلاعات بین کاربر و وبسایت است. اطلاعاتی که از این طریق مبادله می‌شوند به صورت کد بوده و همین مساله از دزدیده شدن و سواستفاده از آنها جلوگیری می کند.

به گزارش رهام تک، در این مطلب با اهمیت SSL آشنا می‌شوید:

 

SSL چیست؟

پروتکل (SSL (Socket Secure Layer ،یک استاندارد بین المللی و شناخته شده برای کد کردن اطلاعات بین کاربر و وبسایت است. اطلاعاتی که از این طریق مبادله می‌شوند به صورت کد بوده و همین مساله از دزدیده شدن و سواستفاده از آنها جلوگیری می‌کند. SSL این اطمینان را به شرکتها و مشتریان می‌دهد که بتوانند با خیال راحت هرگونه اطلاعات خصوصی (مانند شماره کارت اعتباری) را مورد استفاده قرار دهند.

 

گواهینامه SSL چیست؟

هنگامی که شخصی تقاضای SSL را برای وبسایت خود می‌دهد سوالات متعددی از قبیل هویت سایت و شرکت و محل شخص پرسیده می‌شود و بعد از وارد کردن اطلاعات سرور دو کلید رمز ایجاد کرده، یکی خصوصی و دیگری عمومی.  کلید خصوصی به صورت محرمانه و دور از دسترس مورد حفاظت قرار دارد ولی از کلید عمومی حفاظت نمیشود و در یک فایل درخواست گواهینامه که CSR نامیده میشود قرار دارد که حاوی مشخصات سرور و شرکت شما به صورت رمز میباشد.در این زمان باید این کد CSR را برای صادرکننده گواهینامه ارسال کرده و در حین مراحل سفارش مرکز صدور این گواهینامه به بررسی و تایید اطلاعات شما پرداخته سپس یک گواهینامه SSL برای شما صادر و ارسال می‌کند.

شرکت های متعددی این گواهینامه را در سرویس های مختلفی صادر میکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل با توجه به قرارداد خود موظف به پرداخت خسارت هستند.نوع رمزگذاری در این شرکت ها با هم متفاوت بوده و از تکنیک های خاص خود استفاده میکنند، مطمئنا بهره بردن از شرکت های معتبر بسیار عاقلانه تر و مورد اطمینان تر میباشد.

 

گواهینامه SSL چه تاثیری بر روی وبسایت دارد؟

  • رمز گذاری تمامی اطلاعات و افزایش امنیت سایت
  • افزایش اعتماد کاربران به وب سایت
  • تاثیر مستقیم و مثبت بر روی SEO و رنک وب سایت شما در Google
  • امکان اخذ گواهی نماد الکترونیکی 2 ستاده

 

جهت تهیه گواهینامه SSL به لینک https://www.rahamtech.com/ssl از سایت رهام مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رَهام تکنولوژی - Rahamtech

رهام تِک با تیمی از متخصصین مجرب وب هاستینگ با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان شرکت سهامی خاص نوآوران داده پردازی رهام با شماره ثبت ۵۰۵۴۹۴ و با هدف ارایه طیف گسترده ای از خدمات و راهکاری نوین تحت وب تاسیس گردید. سیاست کلی رهام، ارایه خدمات با کیفیتی متمایز و رفع نیازهای مختلف مشتری در یک پکیج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]