اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960608259767586

راهنمای انتخاب و خرید هاست مناسب

کد: 13960608259767586

https://goo.gl/XGWHwE

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید هاست مناسب و رسیدن به یک وضعیت ایده آل،  لازم است است تا به مواردی دقت کنید که در این مقاله مهمترین موارد آن توضیح داده شده‌اند.

انتخاب بین هاست های ویندوز، هاست لینوکس، هاست ایران یا خارج از کشور، اکثرا باعث سردرگمی می شود. ما در این مقاله سعی می کنیم به این نکات ابهام پاسخ دهیم.

به گزارش شرکت رهام تکنولوژی، برای خرید‌هاست مناسب و رسیدن به یک وضعیت ایده آل،  لازم است است تا به مواردی دقت کنید که در این مقاله سعی در توضیح آن‌ها خواهیم داشت. 

 

1-‌هاست داخل ایران یا خارج از کشور

با مطالعه مقاله آموزشی به لینک زیر و در نظر گرفتن تفاوت‌های عمده سرورهای ایران یا خارج از نظر سرعت، پایداری، نوع پورت و... می توانید بهترین راهکار برای سرور میزبان خود را انتخاب کنید.(توضیح کامل در مقاله ی زیر)

فرق سرورهای واقع در ایران و خارج از کشور

 

2-‌هاست ویندوز یا لینوکس

باید به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که برنامه سایت شما به زبان asp x, asp.net می باشد می بایست سرویس‌هاست ویندوز را خریداری نمایید و در غیر اینصورت بهتر است سرویس‌هاست لینوکس را خریداری کنید. (توضیح کامل در مقاله ی زیر)

هاستینگ لینوکس یا ویندوز؟

 

3- منابع مورد نیاز سایت

باید به این نکته توجه داشته باشیم که کدام یک از پلن‌ها مناسب شما  است. برای رسیدن به این امر، لازم است نیازمندی‌های خود را، از فضای دیسک گرفته، تا تعداد ایمیل، پهنای باند و... در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در این زمینه می‌توانید به وبلاگ رهام تک، به آدرس www.rahamtech.com/blog مراجعه کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رَهام تکنولوژی - Rahamtech

رهام تِک با تیمی از متخصصین مجرب وب هاستینگ با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان شرکت سهامی خاص نوآوران داده پردازی رهام با شماره ثبت ۵۰۵۴۹۴ و با هدف ارایه طیف گسترده ای از خدمات و راهکاری نوین تحت وب تاسیس گردید. سیاست کلی رهام، ارایه خدمات با کیفیتی متمایز و رفع نیازهای مختلف مشتری در یک پکیج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]