اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262417586

10 تکنیک برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین موفق

کد: 13960705262417586

https://goo.gl/77yqCt

، تهران , (اخبار رسمی): قدرت دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی آنلاین) را نمی توان نادیده گرفت اگر به دنبال ایجاد وب سایتی جدید هستید، می‌خواهید فعالیت فعلی دیجیتال خود را بهبود ببخشید و یا از طریق رسانه‌های اجتماعی شروع به کار کنید، 10 تکنیک دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین که در این مقاله شرح دادیم، برایتان مفید خواهد بود.

10 تکنیک برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین موفق، نحوه بررسی سئو و بهینه بودن سایت, کمپین های ایمیل مارکتینگ, ریسپانسیو بودن سایت

اگر به دنبال راه‌اندازی یک وب سایت جدید هستید، می‌خواهید فعالیت فعلی دیجیتال خود را بهبود ببخشید و یا از طریق رسانه های اجتماعی شروع به کار کنید، 10 تکنیک دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین که در زیر ارائه کرده ایم، برایتان مفید خواهد بود:

 

1. برای دیجیتال مارکتینگ خود یک استراتژی مشخص داشته باشید.

راه اندازی یک کمپین دیجیتال بدون یک استراتژی منسجم، مثل راه رفتن بدون مسیر و هدف است. اگر یک طرح واضح و متمرکز نداشته باشید، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید که کمپینتان تاثیرگذار باشد یا بازگشت سرمایه داشته باشید؟ پس زمانی را برای برنامه ریزی یک استراتژی روشن که باعث رشد کسب و کار و موفقیت کمپین می‌شود، کنار بگذارید.

 

2. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

امروزه با وجود تنوع پلتفرم ها، رسانه های اجتماعی تبدیل به یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان شده اند، به طوری که در یک زمان هم میتوانید برند خود را معرفی کنید و هم مهارت های تجاری خود را ارتقا دهید. رسانه های اجتماعی سریع، تعاملی و جذاب هستند. به یاد داشته باشید که حساب های کاربریتان را به طور مرتب به روزرسانی کنید و هرگز آنها را برای مدت زمان طولانی غیر فعال نکنید زیرا این امر، سطح وفاداری مشتری و اعتبار نام تجاری شما را کاهش می‌دهد.

 

3. هدف کمچین تبلیغاتی خود را مشخص کنید.

باید بدانید از مشتریان خود چه می‌خواهید، از آنها میخواهید بعد از دیدن تبلیغ شما چه کار کنند؟ اگر از طریق به روز رسانی شبکه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی تبلیغ می‌کنید، می‌خواهید آنها را به کجا هدایت کنید؟ به عنوان مثال، آیا می‌خواهید آنها را با شما تماس بگیرند، ایمیل بزنند از از وبسایتتان بازدید کنند؟

 

4. مطمئن شوید سایتتان در موبایل و تبلت به درستی نمایش داده می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم بریتانیا ترجیح می‌دهند کار های خود را به صورت دیجیتالی و از طریق دستگاه های متصل به اینترنت (مثل و موبایل و تبلت) انجام دهند، بنابراین مهم است که سایت و دیجیتال مارکتینگ شما روی انواع دستگاه ها پاسخگو و سازگار باشد-به اصطلاح mobile friendly باشد. این امر باعث افزایش اعتبار نام تجاری شما می‌شود.

 

5. از تصاویر استفاده کنید.

تولید محتوای جذاب و مرتبط در دنیای پرسرعت امروز، نکته‌ای مهم و کلیدی است. از آنجایی که میخواهیم در مدت چند ثانیه محتوای خود را به طور واضح به مخاطبان انتقال دهیم، تصاویر نقش بسیار موثری در بیان محتوا و انتقال آن و جذب کردن مشتری دارند.

 

6. حضور خود در گوگل را بررسی کنید.

گوگل به طور مداوم در حال تکامل و پیشرفت است و مهم است بدانید سایت شما بر اساس چه معیار هایی در گوگل رتبه بندی میشود. یک راه خوب برای آزمایش این است که کلمات کلیدی‌ای که فکر میکنید برای مخاطبانتان جذاب است جستجو کنید و ببینید کجای لیست نتایج جستجوی گوگل قرار دارید و سپس برای بهبود رتبه‌ی خود اقدام کنید.

 

برای مشاهده مقاله کامل به وبلاگ رَهام تک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رَهام تکنولوژی - Rahamtech

رهام تِک با تیمی از متخصصین مجرب وب هاستینگ با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان شرکت سهامی خاص نوآوران داده پردازی رهام با شماره ثبت ۵۰۵۴۹۴ و با هدف ارایه طیف گسترده ای از خدمات و راهکاری نوین تحت وب تاسیس گردید. سیاست کلی رهام، ارایه خدمات با کیفیتی متمایز و رفع نیازهای مختلف مشتری در یک پکیج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش