اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960723264247586

پیشنهادهایی برای افزایش فروش آنلاین وب سایت

راه هایی برای افزایش فروش آنلاین برای مدیران وب سایت - قسمت اول

کد: 13960723264247586

https://goo.gl/UyD19c

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی داریم تا راه‌هایی برای افزایش فروش آنلاین را برای مدیران وب سایت، به نقل از مراجع مختلف شرح دهیم. یکی از نکاتی که اغلب مدیران سایت‌های بزرگ توصیه می‌کنند: “همه چیز را بدون ترس تست کن!” در این مقاله پیشنهادهایی می‌دهیم که با تست آن در سایت، تغییر در فروش را مشاهده خواهید کرد.

در نهایت ما دریافتیم که تست ایده‌های جدید در یک وب سایت تنها راه کشف بهترین استراتژی‌های افزایش فروش است. فقط کافیست تا یکی از تست‌های این مقاله را انجام دهید و نتیجه آن را در فروش سایت خود ببینید.

 به گزارش شرکت رهام تکنولوژی: ما هرچه قدر هم که در مدیریت وب سایت و دنیای اینترنتی تجربه داشته باشیم، هیچ وقت نمی‌ توانیم با اطمینان بگوییم که یک استراتژی یا روش بازاریابی، بهترین نتیجه را برای کسب و کارمان به همراه خواهد داشت. دنیای وب با سرعت باور نکردنی در حال تغییر است و انتظارات مشتریان هم روز به روز متحول می شود. بنابراین شما هم باید دائما در حال تحول کسب و کار خود باشید.

در نهایت همه‌ی ما به این نتیجه خواهیم رسید که تست کردن موارد جدید تنها راه کشف بهترین استراتژی‌های افزایش فروش وب سایت شماست. اگر شما هم اهل ریسک کردن هستید، فقط کافیست تا یکی از تست‌های موجود در این مقاله را انجام دهید و نتیجه آن را در فروش یا بازخورد مشتریان و کاربران خود تحت نظر بگیرید.

 

تست #1 : پیشنهاد ویژه ای در مورد یکی از محصولات یا خدمات خود در صفحه اصلی وب سایت ارایه کنید.

اگر محصولات یا خدمات مختلفی را در وب سایت خود برای فروش دارید، توصیه می‌کنیم تا حتما این تست را انجام دهید و نتایج آن را در فروش وب سایت خود بسنجید. محققان مجموعه entrepreneur طی تحقیقاتی گسترده از بین کاربران وب سایت‌های آنلاین دریافتند که ارایه محصولات یا خدمات محدودتر در یک فضا + توضیحات مختلف و کافی در مورد همان محصول، نتیجه فروش بالاتری را خواهد داشت.

این تست به صورت کلی به تمرکز افراد مرتبط است. به جای اینکه تلاش کنید تا با نمایش محصولات یا خدمات متعدد با توضیحات کم در سایتتان، همه بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید; یک  مورد خاص یا یکسری خاص از خدمات یا محصول را با تمام جزئیات به نمایش بگذارید و با دقت و تمرکز بر روی همان محصول، تمام سوالات و شک و شبه‌های مشتریان را پاسخ دهید. اینکار به معنای توقف در فروش سایر محصولات نیست، شما می‌توانید در صفحات بیشتری خدمات و محصولات خود را معرفی کنید و یا از پیشنهاد‌های Follow-up که تست #12 شرح داده می‌شود، استفاده کنید.

قطعا تاثیر این راهکار در وب سایت‌های مختلف، یکسان نخواهد بود و تنها راه مشخص شدن تاثیر آن در وب سایت شما، تست آن است. دست به کار شوید، نقاط قوت محصول یا خدمت مورد نظر خود را پیدا کنید و با یک طراحی مناسب، آن را به مدت یک یا 2 هفته در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید و تاثیر آن را در فروش اندازه گیری کنید.

 

تست # 2 : جای قرارگرفتن فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی خود را تغییر دهید تا تعداد اعضای خبرنامه ایمیلی خود را افزایش دهید.

فرم عضویت خبرنامه ایمیل، ابزاری است برای شما تا به وسیله آن ایمیل کاربران وب سایت خود را جمع آوری کنید و لیست ایمیل خود را به مرور بزرگ‌تر کنید. لیست ایمیل به شما اجازه می‌دهد تا به صورت مداوم با کاربران در ارتباط باشید و قادر شوید تصویر مورد اعتمادتری از شرکت یا برند خود برای آنان بسازید. این تصویر به مرور به مقدار فروش خدمات یا محصولات شما کمک خواهد کرد.

اما تا به حال به محل قرار گرفتن فرم عضویت در وب سایت خود دقت کرده اید‌؟ آیا می‌دانید که نحوه نمایش و محل قرار گرفتن این فرم می‌تواند تاثیر زیادی در تعداد اعضای لیست ایمیل شما داشته باشد؟

اگر پیغام مارکتینگ طولانی در کنار فرم عضویت خود ندارید، توصیه می‌کنیم این تست را به رادیکال ترین حالت ممکن انجام دهید و فرم عضویت را در ابتدای صفحه اصلی سایت خود و جلوی چشم کاربر در لحظه ورود به سایت قرار دهید، تا همه قبل از اسکرول کردن وب سایت شما، آن را به خوبی ببینند.

اما اگر پیغام مارکتینگ طولانی‌تری در کنار فرم عضویت خود می‌نویسید، بهتر است تا فرم عضویت ایمیل را در اسکرول دوم و بعد از اینکه اعتبار و هویت خود را به کاربر نشان دادید، قرار دهید.

همچنین توصیه می‌کنیم تا در تمامی‌صفحات وب سایت خود، فرم عضویت خبرنامه ایمیلی را قرار دهید تا دائما جلوی چشم کاربرانتان باشد. حتی می‌توانید از افکت‌های Hover-ad برای فرم عضویت استفاده کنید. در مجموع هرچه فرصت‌های عضویت بیشتری برای کاربرانتان در نظر بگیرید، اعضا و لیست ایمیل بیشتری نیز دریافت می‌کنید.

 

تست # 3 : تاثیر گذاری پیشنهادات ویژه وب سایت خود را باHover Ad دو چندان کنید.

مطمئنا همه با مفهوم Pop-up آشنا هستید. پاپ آپ‌ها، پنجره‌های کوچکی هستند که حاوی تبلیغ، پیشنهاد ویژه یا اطلاعات خاصی اند و با ورود شما به یک وب سایت به طور اتوماتیک باز می‌شوند. چه از آن‌ها متنفر باشید یا دوستشان داشته باشید، پاپ آپ‌ها برای مدت بسیار زیادی، جزو ابزارهای تبلیغاتی آنلاین بسیار موثر محسوب می‌شدند. اما به مرور زمان، کاربران اینترنت از وجود پاپ‌های زیاد، ابراز نارضایتی کردند و کمپانی‌های بزرگی مثل Google, AOL و Netscape آن‌ها را در مرورگرهای معروف بلاک کردند.

گرچه که کاربران اینترنت همواره می‌توانند انتخاب کنند که پاپ‌ها را به صورت کامل ببینند، اما تنظیمات پیش فرض در اکثر مرورگرها به نحوی است که به طور خودکار اکثر پاپ آپ‌ها را بلاک می‌کنند و بازدیدکنندگان وب سایت هم از دیدن اطلاعات و پیشنهادات بسیاری محروم می‌شوند.

اما هم اکنون تکنولوژی جدیدی به محبوبیت رسیده که عملا کاربردی شبیه به Pop up دارد، اما پاپ آپ محسوب نمی‌‌شود و در نتیجه در مرورگرهای امروزی نیز بلاک نمی‌‌شود. این فناوری، Hover Ad نام دارد که قطعا ارزش تست در سایت شما را دارد.

کارشناسان سایت entrepreneur می‌گویند با استفاده از Hover Ad در ارایه پیشنهادات ویژه به کاربران خود، موفق شدند فروش را تا 162 درصد افزایش دهند! تبلیغات توسط Hover Ad از آن جهت تاثیر گذار است، که اکثراً می‌تواند حاوی اطلاعات مهمی‌ از جمله فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی یا تخفیفی ویژه برای مدتی محدود در جلوی چشم بیننده باشد.

توصیه می‌کنیم تا برای شروع، فرم عضویت در خبرنامه را به صورت Hover Ad به کاربرانتان نمایش دهید. این کار در وب سایت entrepreneur، باعث افزایش 86 درصدی تعداد اعضای خبرنامه شد.  شما همچنین می‌توانید پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های خود را نیز به صورت Hover Ad به نمایش بگذارید و نتیجه فروش را با زمانی که پیشنهادات را از طریق لینک‌های معمولی اطلاع رسانی می‌کردید، مقایسه کنید.

برای مشاهده نمونه‌هایی از Hover Ad به لینک زیر مراجعه کنید :

http://popup-toolkit.com/hover_ads_examples/

 

تست # 4 : بارزترین مزایای خود را در تیتر اصلی (Headline)  سایت خود ذکر کنید. 

Headline یا تیتر اصلی سایت شما، تاثیر بسیاری در فروش آنلاین شما دارد. تیتر اصلی سایت شما معمولا اولین نکته‌ای است که هر بازدیدکننده با ورود به سایت شما می‌بینید، بنابراین باید آن را طوری انتخاب کنید که توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را تشویق کند تا بقیه متون سایت را بخوانند.

یک تیتر یا Headline موفق باید به مشکل یا نگرانی مهمی‌از کاربران شما اشاره کند و همچنین امکانات یا مزایای خاص شما را برای رفع آن مشکل یا نگرانی، برجسته و بارز نشان دهد. در ادامه، مثالی را شرح می‌دهیم تا بیشتر با تاثیرگذاری یک Headline موفق آشنا شوید :

به گفته کارشناسان دیجیتال مارکتینگ سایت entrepreneur، یکی از مشتریانشان این تیتر را برای وب سایت خود انتخاب کرده بود :

Box4Blox–The Amazing Toy Storage Box For Lego – اسم محصول Box4Blox بود و کار آن نیز بر طبق تیتر، جعبه ای برای قرارگیری اسباب بازی‌های لگو  می‌باشد.

مشکل این هدلاین یا تیتر در این است که به کاربر می‌گوید که ماهیت محصول چیست، اما نمی‌ گوید چه مشکلی را برای مردم حل می‌کند; در واقع این تیتر، به کاربر دلیلی برای ادامه خواندن مطلب نمی‌ دهد.

محققان و کارشناسان این مجموعه در نهایت این تیتر را به صورت زیر تغییر دادند :

“Finally! Discover the Secret That’s Got More Than 50,000 LEGO-Crazy Kids Worldwide Actually LOVING Clean-Up Time!”

“بالاخره ! با محصولی که باعث شد بیش از 50.000 کودک عاشق لوگو از جمع کردن (مرتب کردن) اسباب بازی‌هایشان لذت ببرند، آشنا شوید!

این تیتر به خوبی به مزیت اصلی این محصول و نحوه کمک آن به رفع یک مشکل که ریخت و پاش کودکان بعد از بازی با لوگو بود، به خوبی اشاره می‌کند و می‌تواند کاربر مرتبط و نیازمند به محصول را به خوبی به سایت هدف هدایت کند.

 

منبع مقاله : وبلاگ رَهام تک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رَهام تکنولوژی - Rahamtech

رهام تِک با تیمی از متخصصین مجرب وب هاستینگ با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان شرکت سهامی خاص نوآوران داده پردازی رهام با شماره ثبت ۵۰۵۴۹۴ و با هدف ارایه طیف گسترده ای از خدمات و راهکاری نوین تحت وب تاسیس گردید. سیاست کلی رهام، ارایه خدمات با کیفیتی متمایز و رفع نیازهای مختلف مشتری در یک پکیج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]