اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262387586

معرفی چند اپلیکیشن کاربردی برای مدیران + دانلود

کد: 13960705262387586

https://goo.gl/ruFH43

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران انواع کسب و کارهای کوچک و متوسط عموما وظایف متعدد و متفاوتی عهده دارند. این امر باعث شده تا به یادآوری تمامی کارها توسط مدیران کمی دشوارتر از قبل شود. رسیدگی به امور مالی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی،بازاریابی، کارشناسی در خدمات مشتری و …

معرفی چند اپلیکیشن کاربردی برای مدیران + دانلود

به گزارش شرکت رهام تک، خوشبختانه ده‌ها  اپلیکیشن برای کمک رسانی و انجام راحت تر و سریعتر کارها برای دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل و تبلت برای کارآفرینان ارایه شده  که در این مقاله چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک را معرفی خواهیم کرد؛ برخی از آن‌ها احتمالا برایتان آشنا و برخی نا آشنا هستند. این برنامه‌ها حتی برای استفاده‌های شخصی نیز مناسب هستند و اکثرا نیز برای مصارف شخصی و کوچک، رایگان هستند.

 

با اپلیکیشن یادداشت نویسی Evernote

اِوِرنوت به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی مطالب مهم خود از جمله نوشته، تصاویر، فایل صوتی و …  را در فضایی ابری و به صورت آنلاین سازمان دهی شده نگه دارید. Evernote در کامپیوترهای شخصی Windows, Mac و همچنین موبایل‌ها و تبلت‌های iOS و Android ارایه می شود و همچنین از طریق وب نیز قابل دسترس است. شما می توانید نوشته‌های خود را بین تمامی دستگاه‌های خود نگهداری کنید،  آن‌ها را برای جستجوی آسان‌تر برچسب گذاری کنید، از تصاویر، صداها و ویدیو یا لینک‌های اینترنتی استفاده کنیدیا جدول بسازید. با این اپلیکیشن می‌توانید به محتواهای کسب و کارتان در هر جایی که هستید و بوسیله هر دستگاهی، دسترسی داشته باشید.

راهنمای استفاده از Evernote

• اطلاعات شخصی یا  شرکت خود  را به دفترچه یا Notebook‌هایی جداگانه تقسیم کنید (یک دفترچه برای اطلاعات مالی، یک دفترچه اطلاعات فنی و ….) و آن را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید. در نسخه‌های تجاری Evernote، امکان کار چند نفر از اعضای تیم روی یک Note نیز وجود دارد.

• Evernote با کمک دوربین تلفن شما می تواند مدارک را با کیفیت بالا اسکن کند. در نتیجه با Evernote در واقع یک اسکنر همراه دارید.

• با ذخیره نوشته‌ها، توییت‌ها و کاتالوگ‌ها، یک صندوق یا دفترچه برای ایده‌ها و نقشه‌های فنی یا مدیریتی خود بسازید. می‌توانید از آن‌ها برای شکل گیری استراتژی‌های جدید استفاده کنید.

• Evernote web clipper به عنوان یکی از ابزارهای مجموعه Evernote به شما اجازه می دهد تا محتوای یک صفحه اینترنتی را به صورت کامل به عنوان یک Note در دفترچه‌های خود ذخیره کنید.

برای دانلود Evernote در گوگل پلی و اپل استور به لینک‌های زیر مراجعه کنید :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.evernote&hl=en

https://itunes.apple.com/us/app/evernote-stay-organized/id281796108?mt=8

 

مدیریت تراکنش‌های مالی با اپلیکیشن Wave

وِیو یک اپلیکیشن مالیو  حسابداری است که مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ و با کمتر از ۱۰ کارمند طراحی شده، و یک ابزار حسابداری برای غیر حسابداران به حساب می‌آید! این اپلیکیشن به مدیران این امکان را می‌دهد که درآمد و هزینه‌ها  را مدیریت و مانیتور، فاکتورها را مدیریت، رسیدها را مرور و گزارش‌های مختلف از سیستم بگیرند. اپلیکیشن Wave در واقع حسابداری را به صورت ساده و قابل فهم برای عوام ارایه می کند.

روش‌هایی برای استفاده بهتر از اپلکیشن Wave

• دسته بندی‌های هزینه‌ها /درآمدها را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کنید تا امکان گزارش گیری دقیق تری داشته باشید.

• از رسیدهای پرداخت خود عکس بگیرید و آن‌ها را در اپلیکیشن ثبت کنید. با اینکار در واقع سند حسابداری ایجاد کنید.

• از طریق اپلیکیشن بصورت خودکار، گزارش‌های مالی، مثل سود و زیان، گزارشات مالیات فروش، ترازنامه و… ایجاد کنید.

• استفاده از اپلیکیشن را بین افرادی که به آن‌ها اعتماد دارید، مانند شرکای تجاری، دستیاران و متخصصان حسابداری برای کمک در مدیریت دفتر، جا بیاندازید.

اپلیکیشن Wave برای اندروید یا آی او اس و از دو لینک زیر قابل دانلود است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.waveapps.sales&hl=en

https://itunes.apple.com/us/app/invoice-by-wave-invoices-and-credit-card-payments/id881629660?mt=8

 

مدیریت زمانبندی پروژ‌ها و امور به وسیله اپلکیشن Toggl

تاگل یکی از ساده‌ترین زمان شمارها به شمار می‌رود، و برای انجام بهتر کارها طراحی شده است.  می‌توانید پروژه‌ها را بشمارید، گراف‌ها را مشاهده کنید، تایم شیت (برگه ثبت ساعات کاری انجام شده) بسازید و خروجی کار خود را با چندین اپلیکیشن مدیریت پروژه دیگر همگام سازی کنید.

اپلیکیشن Wave مخصوصا برای افراد Freelancer که بر مبنای ساعت / کارکرد حق الزحمه دریافت می کنند، بسیار مفید و کاربرید است.

 چطور از Toggl استفاده کنیم؟

• تایمر را در هنگام انجام هر کار به صورت جداگانه استارت کنید و سپس زمان آن را با نام متناسب با آن کار ذخیره کنید.  سپس می‌توانید به وقت صرف شده در انجام وظایف و پروژه‌های مختلف نگاهی اجمالی داشته باشید.

• تایم شیت و زمانبندی هریک از پروژه‌ها را بررسی و ارزیابی کنید از طریق Project Dashboards ببینید کدام یک از پروژ‌ها یا وظایف بیشترین زمان را به خود مشغول می کند و هر پروژه‌ها و مشتری چقدر سودآور است.

• به سادگی می توانید ببینید، تیم کاریتان زمان خود را در روز صرف چه وظایف و اموری می کند.

اپلیکیشن Toggle برای اندروید و iOS ارایه شده و از دو لینک زیر قابل دانلود و نصب می باشد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toggl.timer&hl=en

https://itunes.apple.com/us/app/toggl-work-time-tracker/id885767775?mt=8

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رَهام تکنولوژی - Rahamtech

رهام تِک با تیمی از متخصصین مجرب وب هاستینگ با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان شرکت سهامی خاص نوآوران داده پردازی رهام با شماره ثبت ۵۰۵۴۹۴ و با هدف ارایه طیف گسترده ای از خدمات و راهکاری نوین تحت وب تاسیس گردید. سیاست کلی رهام، ارایه خدمات با کیفیتی متمایز و رفع نیازهای مختلف مشتری در یک پکیج می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]