اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960612259997224

برندسازی ویدئویی موفق برند بایودنت

کد: 13960612259997224

https://goo.gl/YUzS8g

، تهران , (اخبار رسمی): برندسازی ویدئویی موفق برند بایودنت (BiODENT) که یک شرکت آدامس‌سازی است، یکی از نمونه‌های قابل اشاره‌ای است که این روزها در فضای آنلاین دست به دست می‌شود و نشان دهنده تفکر و استراتژی حساب شده‌ای است که این برند در راستای فتح ذهن و ناخودآگاه مشتریان خود در پیش گرفته است.

برندسازی ویدئویی موفق برند بایودنت
برندسازی ویدئویی

به گزارش تیک زوم، بایودنت در این ویدئوی ۲ دقیقه‌ای که با خلاقیت در انتخاب استراتژی، سناریونویسی و تولید همراه شده است؛ به دنبال دستیابی به جایگاهی از برند خود در ذهن مشتریان خود رفته است؛ تا بتواند بر روی مزیت رقابتی تنوع طعم بر اساس پسند و ذائقه آنها کار کند. در حقیقت مسیری که بایودنت برای این هدف انتخاب کرده،  ترکیب دو مدل از مدلهای متنوع ساخت برندسازی ویدئویی و بازاریابی ویدئویی است. یعنی استفاده کردن از ترکیب تجربه موفق و توصیف مشتریان و  معرفی محصول در کنار هم.

 

ترکیب تجربه موفق و توصیف مشتریان در برندسازی ویدئویی:

(محبوبیت: متوسط | پتانسیل رشد: بالا)

در این نوع از ویدئوها مشتریان به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به عنوان بخشی از یک توصیف بزرگ، به مزیتهایی از آن برند خاص اشاره می‌کنند که این فرصت را برای ببیندگان بوجود می آورد که بتوانند خود را در بخشی از این مزیتها شریک بدانند. در حقیقت مشتریان در این نوع از ویدئوها سوالات مطرح شده را با پاسخهایشان دنبال می‌کنند. این نوع از برندسازی ویدئویی به نوعی یکی از محتواهای حمایتی در کنار بازاریابی و برندسازی مستقیم به حساب می‌آیند که اثر آنها را تشدید می‌کنند.

اگر بخواهیم پتانسیل و قدرت این مدل از ویدئوها را بررسی کنیم؛ باید بگوییم این جنس از ویدئوها محبوبیت متوسط و پتانسیل رشد و شیوع بالایی دارند.

 

معرفی محصول در برندسازی ویدئویی:

 (محبوبیت: متوسط | پتانسیل رشد: بالا)

ویدئوهای معرفی محصول یا سرویس معمولا در اوایل چرخه خرید استفاده می‌شوند. در واقع این ویدئوها بر روی مزایا و دیدگاه مشتریان خود تمرکز دارند و آنها باید به روشنی صحبت کنند که چگونه محصول می‌تواند نیاز و مساله مشتریان را حل کند. این ویدئوها برای کمک به مشتریان و تصحیح چشم انداز آنها، از مزایای محصولات و خدمات خود در مقایسه با رقبا صحبت می‌کنند.

این جنس از ویدئوها همانند مدل قبل، محبوبیت متوسط و پتانسیل رشد و شیوع بالایی دارند.

سازندگان این ویدئو با استفاده و طراحی خلاقانه بخشهایی از این دو مدل در کنار یکدیگر به یک فرم و قالب مناسبی برای بیان مفهوم مورد نظرشان بر اساس ویژگی خاص این برند و سلیقه و نیاز مشتریانشان رسیده‌اند.

سناریوی موفق:

طراحان و سازندگان این ویدئوی برندساز با هوشمندی مسیری را برای درگیرکردن مخاطبان ویدئو طراحی کرده‌اند که به واسطه سوالاتی که ببینده آنها را نمی‌شنود؛ پاسخهایی را از طرف افراد دریافت می‌کند که سبب همزادپنداری موثری در ببینده می‌شود. بطوری که در ناخودآگاه مخاطبان جواب شخصی آنها نیز در زمان بسیار کوتاهی شکل می‌گیرد و این یعنی استفاده بجا از عنصر قلاب ذهنی که می‌تواند ببیننده را پای تماشای ویدئو نگه دارد.

ساخت و تدوین هوشمندانه:

حرکتهای بجا و اندازه نماهای مناسب در پاسخ سئوالات در کنار تقطیع نماها و ریتم خوب پلانها در تدوین، انرژی و حس متناسبی را در راستای مفهوم مورد نظر برای انتقال دربر دارد. همگی موارد گفته شده از معیارهای با‌اهمیت در مرحله تولید و ساخت یک ویدئوی برندسازی و بازاریابی محسوب می شود که سازندگان آن به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

نتیجه‌گیری:

این ویدئوی کوتاه ۲ دقیقه‌ای در راستای مسیری از برندسازی بایودنت ساخته شده است که اگر قرار بود همین مفهوم با روشها و ابزارهای دیگر برندسازی بیان شود، مطمئنا هزینه بسیار بالاتر و در عین حال تاثیرگذاری کمتری را با خود به همراه داشت.برندسازی ویدیویی ابزار و تکنیک قدرتمندی در اختیار کسب و کارها و برندهای مختلف قرار می‌دهد که اگر با دقت و هوشمندی از آن استفاده شود ؛ مسیرهای همواری را در رشد و توسعه کسب و کار و برند به ما نشان خواهد داد.

 

علاقه‌مندان برای مطالعه مطالب و آموزشهای بیشتر درباره بازاریابی ویدیویی و برندسازی ویدیویی می‌توانند به سایت تیک زوم به آدرس  http://www.tikzoom.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک زوم

مجموعه تیک ‌زوم ‌‌‌‌‌با هدف مشاوره و آموزش شما در موضوعات بازاریابی ویدئویی و برندسازی شخصی و سازمانی شروع به فعالیت نموده است. با توجه به امتیازاتی که ویدئوها در فضای آنلاین دارند غافل بودن از این ابزار بسیار قوی و تاثیرگذار مدیران و افراد فعال در فضای آنلاین می‌توانند به کسب و کار و برندسازی سایتها و مجموعه های کسب و کار خود کمک کنند و به بازارهای بهتر و مناسبتری دست پیدا کنند. مدیریت این سایت بر عهده محسن نبوی است که با داشتن سالها فعالیت در حوزه فیلمسازی و بازاریابی، به شما کمک خواهد کرد تا با بهره‌گیری از اصول صحیح و قدم به قدم ویدئوها کسب و کار خود را توسعه دهید و برندی مطمئن و پرآوازه درست نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی