اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960612260007224

ساخت ویدئوی بازاریابی و برندسازی و چهار نکته مهم

کد: 13960612260007224

https://goo.gl/v6HQkE

، تهران , (اخبار رسمی): ساخت ویدئوی بازاریابی و برندسازی یکی از پراهمیت ترین کارهایی است که باید در فضای آنلاین برای کسب و کار خود به آن بپردازید. ویدئو بصورت طبیعی افراد را مشتاقانه درگیرخود می‏‌کند و این در عصر انفجار اطلاعات، برای کسب و کارهای کوچک حیاتی است که محتوایی قابل فهم پیشنهاد دهند.

ساخت ویدئو بازاریابی و برندسازی و چهار نکته مهم
ساخت ویدئوی بازاریابی و برندسازی و چهار نکته مهم

به گزارش تیک زوم، این امر از آنجا مهم است که در غیر اینصورت این کسب‌وکارهای کوچک مشتری‌های خود را از دست خواهند داد. ویدئو بهترین ابزار برای گُزیده‌گویی است. اگر یک تصویر، هزار کلمه در دل خود داشته باشد، یک ویدئو، مطابق تحقیقات شرکت فورستر ۱/۸ میلیون کلمه را در دل دارد. تحقیقی از آژانس بازاریابی دیجیتال Axonn هم نشان می‌دهد که ۷ نفر از هر ۱۰ نفری که یک ویدئوی جذاب از یک برند را می‌بینند؛ با دید مثبت‌تری به آن می‏‌نگرند.

ولی آیا واقعاً ساخت ویدئوی بازاریابی و برندسازی برای کسب و کارهای خرد هم ممکن است؟ قطعاً بله!

هزینه‌های تولید در سالهای اخیر به‏ طور چشمگیری کاهش داشته و نیازی نیست که شما برای این کار یک تکنیسین حرفه‌ای باشید. برنامه‌های زیادی هستند که شانس تولید کلیپهای کم هزینه را برایتان فراهم می‏‌کند.

با این حال اگر به دنبال گرفتن یک نتیجه مطلوب از سرمایه‌گذاری‌تان بر روی ساخت ویدئو هستید، باید نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • همیشه مخاطب هدفتان را پیدا کنید و مطمئن شوید که ویدئوی شما مناسب حال اوست. اگر هم ویدئو وسیله مناسبی برای انتقال پیام به مخاطب شما نیست، دارید وقتتان را هدر می‏‌دهید.
  • از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و محتوای خود را در شبکه‌های مختلف تبلیغ کنید. آن را طوری قرار دهید که به راحتی پیدا شده و به اشتراک گذاشته شود.
  • از موبایل هم غافل نباشید چرا که حدود ۱۰ درصد، همه پخشها روی گوشی‌های موبایل  و تبلت اتفاق می‌‏افتد. در میانه سال  ۲۰۱۳ رشد ۴۱ درصدی سهم ویدئوها روی موبایل نسبت به ابتدای سال، آمار حیرت آوری را رقم زد.
  • و در نهایت، خلاق باشید؛ نه تنها در مورد محتوای ویدئوها که در مورد استراتژی کمپین‌‏های ویدئویی هم، خلاقیت به خرج دهید. یادتان باشد که خلاقیت همیشه هزینه تولید را پوشش می‌‏دهد.

پس منتظر چه هستید؟! همین حالا یک ویدئو بسازید و آن را منتشر کنید؛ می‌توانید خود، خدمت یا محصولتان را معرفی کنید و با ساخت ویدئوی بازاریابی و برندسازی مناسب از امتیازات آن استفاده کنید.

برای آموزش بیشتر در این زمینه توصیه می‌شود ویدیوی ساخت ویدئوی بازاریابی و برندسازی و چهار نکته مهم را در سایت تیک زوم مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک زوم

مجموعه تیک ‌زوم ‌‌‌‌‌با هدف مشاوره و آموزش شما در موضوعات بازاریابی ویدئویی و برندسازی شخصی و سازمانی شروع به فعالیت نموده است. با توجه به امتیازاتی که ویدئوها در فضای آنلاین دارند غافل بودن از این ابزار بسیار قوی و تاثیرگذار مدیران و افراد فعال در فضای آنلاین می‌توانند به کسب و کار و برندسازی سایتها و مجموعه های کسب و کار خود کمک کنند و به بازارهای بهتر و مناسبتری دست پیدا کنند. مدیریت این سایت بر عهده محسن نبوی است که با داشتن سالها فعالیت در حوزه فیلمسازی و بازاریابی، به شما کمک خواهد کرد تا با بهره‌گیری از اصول صحیح و قدم به قدم ویدئوها کسب و کار خود را توسعه دهید و برندی مطمئن و پرآوازه درست نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی