اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960824268447224

ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش

کد: 13960824268447224

https://goo.gl/S5E9kL

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله پنج دلیل قانع کننده برای استفاده از این استراتژی به شما ارائه خواهیم داد. شما خواهید دانست که چرا بازاریابی ویدیویی یکی از قدرتمندترین تکنیک‌هایی است که می‌توانید به منظور رشد و ارتقاء فروشگاه آنلاین خود آن را به کار بگیرید و فروش بیشتری داشته باشید.

ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش
ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش
ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش
ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش
ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش
ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش

ویدیو به تنهایی در خرید آنلاین تاثیر نمی‌گذارد. تقریبا ۵۰ درصد از کاربران اینترنت، قبل از بازدید از یک فروشگاه، ویدیوهایی را نسبت به یک محصول یا خدمات جستجو می کنند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تیک زوم؛ اگر مالک یک فروشگاه آنلاین یا یک کسب و کار هستید، سه هدف وجود دارد که باید داخل برنامه‌کاری خود در نظر داشته باشید:

  • ترافیک بیشتری در کار خود ایجاد کنید.
  • به مشتریان خود کمک کنید محصولات بیشتری خریداری کنند.
  • به مشتریان خود کمک کنید تا برای خرید بیشتر به شما سر بزنند.

چه می‌کنید اگر به شما بگویم که یک استراتژی بازاریابی وجود دارد که می‌تواند شما را به دو مورد از این سه هدف برساند؟

باور کنید که این استراتژی نه شعبده بازی است نه یک حقه کثیف بازاریابی. این داستان فقط استراتژی بازاریابی ویدیویی مناسب است که نتیجه خارق العاده‌ای به همراه خواهد داشت.

شماره یک: تمایل مردم

احتمالا می‌دانید که مردم زمان زیادی را برای تماشای ویدیو صرف می‌کنند.

طبق گفته‌ی هایپرفاین میدیا Hyperfine Media یک سوم از فعالیت‌های آنلاین صرف تماشای ویدیوها می‌شود که درصد نسبتا قابل توجهی را در ماه به خود اختصاص می‌دهد. با این آمار به راحتی خواهید دانست که چرا مردم خیلی تماشای ویدیو را دوست دارند در واقع ویدیوها لذت‌بخش و به آسانی قابل تماشا هستند.

از آنجایی که مردم عادت به تماشای ویدیو پیدا کرده‌اند، انیموتو Animoto طی یک بررسی به این مسئله پی برده است که یک چهارم مصرف‌کنندگان علاقه‌ی خود را به شرکتی که هیچ ویدیویی در وب‌سایت خود ندارد، از دست می‌دهند.

علاوه براین، نزدیک به دو سوم مصرف کنندگان می‌گویند که شرکت‌هایی که از ویدیو استفاده می‌کنند، می‌دانند چگونه به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. به عبارت دیگر مردم شرکت‌هایی را که از ویدیو مارکتینگ برای جلب توجه استفاده می‌کنند را بیش از آنهایی که از این ابزار استفاده‌ای نمی‌کنند می‌پسندند.

برای اینکه کاربران ویدیوی شما را تماشا کنند، باید تکنیک‌های مشارکت بیشتر را بدانید. به این معنی که، ویدیوهایی را ایجاد کنید که جالب، سرگرم کننده و قابل فهم باشند. این امر می‌تواند مردم را وادار به تماشای کل ویدیو کند که شانس شما برای فروش را افزایش خواهد داد.

حتی اگر می‌خواهید ویدیوهای جالب توجه بسازید، باید دقت داشته باشید که ویدیوهایی بسازید که نه کوتاه باشند نه طولانی. براساس اظهارات ویستیا wistia، ویدیوهایی که حدود دو دقیقه زمان دارند، بیشترین جذابیت را دارا هستند. به همین خاطر است که مردم به طور متوسط ۲٫۶ برابر زمان بیشتری را در صفحاتی که دارای ویدیو هستند، صرف می‌کنند.

نهایتا باید بدانید که چطور ویدیوهای خود را به درستی بارگذاری کنید. در غیر این صورت از هر ۵ نفر کاربر ۴ نفر وب سایت شما را ترک خواهند کرد.

شماره دو: افزایش ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک، یکی از موثرترین عوامل افزایش بازدیدکننده برای هر فروشگاه اینترنتی است. همچنین شرکت‌های بسیاری هستند که زمان و هزینه زیادی را جهت لینک شدن به سایت‌هایی با کیفیت بالا صرف می‌کنند. این لینک‌سازی باعث افزایش اعتبار دامنه سایت آنها می‌شود و در نتیجه رتبه‌ی بهتری در نتیجه موتورهای جستجو مانند گوگل خواهند داشت که منجر به افزایش ترافیک ارگانیک خواهد شد. هرچه کیفیت یک وب سایت از نگاه گوگل بالاتر باشد، می تواند ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب کند.

یکی از راه‌های تجزیه و تحلیل گوگل نسبت به کیفیت یک وب سایت، میزان Bounce rate آن وبسایت است. وقتی که وبسایتی نتواند بازدیدکنندگان خود را در صفحاتش نگه دارد یا اصطلاحا آنها فرار کنند، گوگل چنین وبسایتی را بی کیفیت تلقی خواهد کرد. بنابراین وبسایت‌هایی که بتوانند بازدیدکنندگان خود را به مدت بیشتری نگه دارند قطعا رتبه بالاتری دریافت خواهند کرد.

همانطور که می‌دانید ویدیو باعث ایجاد تعاملات بسیار زیادی بین کاربران و فروشگاه شما خواهد شد. با استفاده از این استراتژی درست بازاریابی ترافیک و فروش بیشتری ایجاد خواهد کرد.

قبل از شروع استفاده از ویدیو در فروشگاه آنلاین خود، باید تفاوت دو نوع ویدیو را به درستی بدانید:

  • نوع اول ویدیوهایی هستند بر فروش تمرکز دارند و محتوایی مانند نظرات مشتریان، معرفی محصول، و ویدیوهای تبلیغاتی هستند. این نوع ویدیو تنها زمانی می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد که مشتری آماده خرید باشد.
  • نوع دوم ویدیوهایی هستند که بر روی ایجاد مشارکت و تعاملات بیشتر تمرکز دارند و هدف آنها آموزش، برندسازی و ارائه پیشنهادات ویژه شرکت شما خواهد بود.

طبق تحقیقات به عمل آمده توسط Wyzowl تقریبا ۶۲ درصد از شرکت هایی که از ویدیو استفاده می‌کنند، بر این باورند که باعث افزایش میزان ترافیک ارگانیک وب سایت آنها شده است.

شماره سه: کسب اطلاعات از ویدیوها

به عنوان یک فرد متمرکز بر کسب و کار، احتمالا از اهمیت ویدیو و درصد بالای مشارکت بازدیدکنندگان شگفت زده‌اید.

ممکن است مردم تماشای ویدیو را دوست داشته باشند؛ اما چگونه این امر کار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ احتمالا می‌خواهید مردم در مورد محصولات یا خدمات شما فکر کنند و آنها را بخرند، نه اینکه فقط مردم را بخندانید و آنها را در یوتیوب به اشتراک بگذارید.

تا به اینجا فهمیدیم که ویدیوها در روند تصمیم‌گیری خرید تاثیر بسیار زیادی دارند. طبق تحقیقات Wyzowl حدود ۹۸ درصد از افراد گفته اند که تماشای ویدیوی توضیحی یا معرفی، باعث شده تا بیشتر درباره یک محصول یا خدمات بدانند. نه تنها این موضوع، بلکه ۹۰ درصد از مصاحبه شوندگان گفته‌اند که ویدیوهای محصولات، در روند تصمیم گیری آنها مفید بودند.

طبق مطالعات که توسط Animoto انجام شده است، به این موضوع پی برده‌اند که اکثر افراد تمایل دارند قبل از خرید یک محصول چندین بار ویدیوی معرفی محصول را تماشای کنند. علاوه براین Hyperfine Media به این نتیجه رسیده است که تقریبا ۶۴ درصد افراد پس از تماشای آنلاین ویدیو تمایل به خرید آن محصول را دارند.

ویدیو به تنهایی در خرید آنلاین تاثیر نمی‌گذارد. بر اساس یک مطالعه انجام شده توسط گوگل، تقریبا ۵۰ درصد از کاربران اینترنت، قبل از بازدید از یک فروشگاه، ویدیوهایی را نسبت به یک محصول یا خدمات جستجو می کنند.

قدرتی که ویدیو در فرآیند تصمیم‌گیری دارد، نشان می‌دهد که چرا ۹۳ درصد از شرکت های تجاری که از استراتژی بازاریابی ویدیویی استفاده می‌کنند، بر این عقیده هستند که درک کاربر از محصولات یا خدمتشان را افزایش می‌دهد و بر میزان تبدیل آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد.

شماره چهار: افزایش نرخ تبدیل

از آنجا که ویدیو تاثیر زیادی بر فرآیند تصمیم گیری مشتریان در خرید دارد، اصلا جای تعجب ندارد که بتوانید با استفاده از ویدیو نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید.

Wyzowl میگوید ۷۴ درصد از افرادی که با آنها مصاحبه کرده است کسانی بودند که یک ویدیوی توضیحی اطلاعاتی در رابطه با محصول یا خدمات به آنها ارائه داده است که در نهایت منجر به خرید آنها شده است. همچنین در همین مطالعه دریافته است که ۷۷ درصد مصرف کنندگان با تماشای ویدیو متقاعد شده‌اند که آن محصول را خریداری کنند. این اتفاق به این معنی است که ویدیو، نه تنها به افراد کمک می‌کند که به برند شما جذب شوند و اطلاعات بیشتری درباره پیشنهادات شما کسب کنند، بلکه به آنها کمک می‌کند تا شروع به خرید محصولاتتان کنند.

طبق این اطلاعات و آمار و ارقام می‌توان بطور قطع گفت که درصد افرادی که بعد از تماشای یکی ویدیو محصولی را خریداری می‌کنند به مراتب بیشتر از کسانی است که ویدیویی را تماشا نکرده‌اند. با استناد به این اطلاعات می‌توان گفت که ویدیو نرخ تبدیل یک وب سایت را تا حدود ۴.۸ درصد افزایش می‌دهد.

در نهایت Wyzowl دریافته است که ۷۶ درصد از شرکت های تجاری که از ویدیو استفاده می‌کنند بر این باورند که ویدیو باعث افزایش ROI (بازگشت سرمایه گذاری) آنها شده است.

شماره پنج: تاثیر شگفت‌انگیز ویدیوها

تا اینجای داستان دانستیم که مردم ویدیوها را دوست دارند و می‌توانند به ترافیک و جذب بیشتر کمک کرده و تبدیل بیشتری ایجاد کنند. اما بازاریابان در مورد ویدیو چه نظری دارند؟

در واقع، جای تعجب ندارد که ۸۷ درصد از بازاریابان آنلاین از محتوای ویدیویی برای رشد کسب و کار خود استفاده می‌کنند، در حالی که ۸۸ درصد از آنها می‌گویند که ویدیو «بخش مهمی» از استراتژی بازاریابی آنهاست.

به گفته Ascend2 تنها مشکل بازاریابی ویدیویی این است که نیمی از فروشندگان امروز معتقدند که ویدیو سخت‌ترین شکل محتوایی است که آنها در تولید آن با مشکل مواجه می‌شوند. با این وجود همگی بر اصل تاثیرگذاری ویدیو در گسترش کسب و کار و افزایش فروش محصول تاکید دارند.

با این حال، همه‌ی ویدیوها یکسان نیستند. طی تحقیق انجام شده توسط Ascend2 نیمی از بازاریابانی که با آنها مصاحبه شده به ترتیب ویدیوهای نظرات مشتریان (۵۱ درصد)، ویدیوهای آموزشی (۵۰ درصد) و ویدیوهای نمایشی (۴۹ درصد) به عنوان موثرترین نوع بازاریابی ویدیویی معرفی کرده‌اند.

نتیجه گیری

در این مقاله بیش از چندین دلیل و مدرک مستند درباره قدرت و پتانسیل ارزشمند بازاریابی ویدیویی به شما  ارائه شد. امیدوارم به این باور رسیده باشید که با استفاده از این پتانسیل ارزشمند می‌توانید به راحتی میزان فروش خود را افزایش دهید و به تعامل مناسبی با کاربران خود برسید.

از آنجایی که حالا می‌دانید کاربران و مشتریان شما تمایل به تماشای ویدیوهای شما دارند. بنابراین تمام تلاش خود را در راستای ساخت ویدیویی قدرتمند و جذاب خواهید کرد.

بهترین روش برای افزایش فروش محصولاتی که در انبار یا فروشگاه خود دارید، این است که ساخت ویدیوهای خود را در کنار یک مشاور و راهنمای خوب از امروز شروع کنید.

 

ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک زوم

مجموعه تیک ‌زوم ‌‌‌‌‌با هدف مشاوره و آموزش شما در موضوعات بازاریابی ویدئویی و برندسازی شخصی و سازمانی شروع به فعالیت نموده است. با توجه به امتیازاتی که ویدئوها در فضای آنلاین دارند غافل بودن از این ابزار بسیار قوی و تاثیرگذار مدیران و افراد فعال در فضای آنلاین می‌توانند به کسب و کار و برندسازی سایتها و مجموعه های کسب و کار خود کمک کنند و به بازارهای بهتر و مناسبتری دست پیدا کنند. مدیریت این سایت بر عهده محسن نبوی است که با داشتن سالها فعالیت در حوزه فیلمسازی و بازاریابی، به شما کمک خواهد کرد تا با بهره‌گیری از اصول صحیح و قدم به قدم ویدئوها کسب و کار خود را توسعه دهید و برندی مطمئن و پرآوازه درست نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]