اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960619260650005

نتایج یک نظرسنجی به مناسبت نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران

اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟

کد: 13960619260650005

https://goo.gl/LKxAF1

، تهران , (اخبار رسمی): مردم چه نوع فرش ماشینی را می‌پسندند؟ چه رنگ‌هایی را دوست دارند و تمایلشان به خرید فرش از چه مکان‌هایی است؟ اینها نمونه سوالاتی است که به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران، از مخاطبان این صنعت پرسیده شده و در قالب یک اینفوگرافیک به نمایش درآمده است.

 تحقیقات بازار، ابزار مهم شناخت سلائق بازار و مشتریان یک صنعت است. به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران که در تاریخ 13 الی 16 شهریورماه 1396 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، سامانه‌ی تحقیقات بازار نظربازار، با همکاری اخبار رسمی، یک نظرسنجی آنلاین انجام داده است تا سلائق و ذائقه مخاطبان را ارزیابی و تحلیل کند.

نتایج این ارزیابی در یک اینفوگرافیک خلاصه شده است که علاقه‌مندان برای مشاهده و دانلود آن می‌توانند از لینک https://goo.gl/dUATbF استفاده کنند.

اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟
اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]