اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261277665

شناسایی 100 درصدی بدافزارها و آخرین تهدیدهای سیستم عامل اندروید

محافظت کامل با آنتی ویروس اندروید اینترنت سکیوریتی G DATA

کد: 13960626261277665

https://goo.gl/wvUw7N

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه خصوصی و مستقل Av-test در جدیدترین تحقیق خود برای مقایسه نرم‌افزارها و سیستم‌های محافظ، 20 نرم افزار را برای سیستم‌های اندرویدی جهت تست میزان عملکرد آنها در برطرف کردن ریسک‌های کنونی مورد بررسی قرارداد.

محافظت کامل با آنتی ویروس اندروید اینترنت سکیوریتی جی دیتا ( G DATA )
شناسایی 100 درصدی بدافزارها و آخرین تهدیدهای سیستم عامل اندروید توسط آنتی ویروس ویژه اندروید جی دیتا

به گزارش فروشگاه اینترنتی جی دیتا شاپ، نرم افزار جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی 100 درصد بدافزارهای محیط آزمایش را شناسایی کرد و همچنین امتیاز کامل را بابت کاربری آسان نرم افزار به خود اختصاص داد.

 در نتایج نهایی، جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی بالاترین نمره ی ممکن که 13 است را به دست آورد و در صدر جدول در این مقایسه قرار گرفت که باعث شد مدرک Av-test را از آن خود کند.

در سناریوهای واقعی ، Av-test نرم افزارهای امنیتی را برای چک کردن قابلیت آنها در مقابله با خطرات کنونی مورد بررسی قرار می‌دهد. آنها (راه حلهای امنیتی) باید توانایی خود را با استفاده از همه ی عملکردها و سطوح حفاظتی اثبات کنند.

 

راهکارهای امنیتی ضروری برای دستگاههای موبایل:

 متخصصان امنیتی جی دیتا بیش از 750 هزار نرم افزار یا بدافزار مخرب را در نیمه اول 2017 شناسایی کردند. این نشانگر تقریبا 8400 نمونه بدافزار جدید در هر روز است. مجرمان سایبری دستگاههای همراه را هرچه بیشتر مورد توجه قرار داده اند چرا که بیشتر کاربران، عملیات بانکی و خریدهای خود را از طریق تلفن‌های هوشمند یا تبلتها انجام می‌دهند. بنابراین یک نرم افزار امنیتی باید یک اسکنر ویروس قوی و کارا را به همراه داشته باشد تا بتواند در برابر ویروس‌ها و تروجان‌ها و دیگربدافزارها محافظت کامل را برای کاربر ایجاد کند و همچنین باید قابلیت محافظت در زمان وبگردی و جلوگیری از فیشینگ را برای کاربران در برابر ایمیل‌ها و سایتهای مخرب دارا باشد. جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی یک محافظ همه جانبه برای اسمارت فونها و تبلت‌ها است.

 

محافظت کارا و موثر برای موبایل‌ها و تبلت‌ها:

 جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی یک محافظت همه جانبه و قابل اطمینان را برای موبایلها و دستگاههایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند،  پیشنهاد می‌کند. در کنار محافظت در برابر بدافزارها و نرم افزارهای خطرناک و خطراتی که در حین گشت و گذار در اینترنت با موبایل احتمال وقوع آن می‌رود.

 نرم افزار امنیتی هوشمند جی دیتا کاربران را در مقابل عواقب خطرناک و مهلک ناشی از گم شدن دستگاه یا دزدیده شدن آن محافظت می‌کند. با استفاده از این قابلیت، تلفن‌های هوشمند مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانند مکان یابی شوند و امکان حذف کلیه اطلاعات موجود در آنها از راه دور میسر است.

برای مشاهده لینک اصلی این مطلب اینجا را کلیک کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنتی ویروس جی دیتا ( G DATA )

فروشگاه آنلاین آنتی ویروس ( ضد ویروس ) جی دیتا شاپ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آنتی ویروس ( ویروس کش ) قدرمند شرکت جی دیتا آلمان , آنتی ویروس (ویروسیاب قدرتمند) ایست نود32 (ناد32) , آنتی ویروس (ویروس کش ) بیت دیفندر (BITDEFENDER) , آنتی ویروس کسپراسکی (آنتی باج افزار کسپرسکی) و آنتی ویروس قوی اویرا (آویرا) در کشور ایران می باشد. محصولات خانگی و تحت شبکه آنتی ویروس قدرتمند جی دیتا (آنتی ویروس هوشمند) ، آنتی ویروس قدرتمند کسپراسکی (کسپرسکی) ، آنتی ویروس قدرتمند ایست ناد32 (نود۳۲ - ایست) ، آنتی ویروس بیت‌دیفندر (آنتی ویروس قدرتمند بیت دیفندر) و آنتی ویروس اویرا (آنتی ویروس قدرتمند آویرا) بطور کامل امنیت اطلاعات مهم و حیاتی کاربران را در برابر انواع بدافزار و باج افزار حفظ می نمایند. جهت دریافت استعلام قیمت لایسنس اورجینال آنتی ویروس (ضد ویروس) جی دیتا، آنتی ویروس کسپراسکی (KasperSky) ، آنتی ویروس ایست ناد32 (ESET | NOD32) ، آنتی ویروس بیت‌دیفندر (BitDefender) و آنتی ویروس اویرا (Avira) ( استعلام قیمت آنتی ویروس نسخه تحت شبکه و استعلام قیمت ویژه آنتی ویروس نسخه خانگی) با ما از طریق شماره 09032258973 تماس بگیرید. به امنیت اطلاعات خود اهمیت دهید و بخاطر داشته باشید امنیت در فضای مجازی امری نسبی است، ولی با ارتقا دانش خود و کسب مهارت و مطالعه اخبار و مقالات منتشر شده در حوزه فناوری اطلاعات می‌توانید به حداکثر شرایط امن فضای مجازی دست پیدا کنید. www.gdatashop.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]