اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980615401897665

بدافزاری که در نرم افزار موزیک پنهان شده است!

کد: 13980615401897665

http://bit.ly/2LBqe9J

، تهران , (اخبار رسمی): محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی اعلام کرده اند که هکرها بدافزار خطرناکی را تحت پوشش یک نرم افزار موزیک در فروشگاه گوگل پلی استور منتشر کرده اند تا بتوانند به اطلاعات کاربران آن نفوذ و دسترسی پیدا کنند

بدافزاری که در نرم افزار موزیک پنهان شده است!
ب دافزا AhMyth نام دارد، یک جاسوس افزار است که بوسیله موسیقی های محلی و سنتی منتشر میگردد

بدافزارها، باج افزارها و ویروس‌های کامپیوتری در سال‌های اخیر سیستم‌های افراد زیادی را آلوده و موجب خرابی و از کار افتادن آنها شده‌اند. به تازگی و طبق گزارش‌های منتشر شده مشخص شده است بد افزارها و باج افزارهایی در قالب یک نرم افزار موزیک در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور توانسته‌ است اطلاعات و داده‌های تعداد زیادی از کاربران را به سرقت برده و به حریم خصوصی آنان نفوذ کند.

با توجه به آن که این روزها اخبار زیادی مبنی بر آسیب‌پذیری‌های امنیتی و نفوذ بدافزارهای خطرناک به رایانه کاربران و شرکت‌های تجاری در جهان منتشر شده است، بنابراین پژوهشگران بسیاری درصدد کشف هرگونه بدافزار در نرم افزارهای مختلف هستند تا کاربران را از آسیب های احتمالی حملات سایبری حفظ کنند.

این بدافزار جدید که AhMyth نام دارد، یک جاسوس افزار منبع باز محسوب می‌شود که توسط محققان امنیتی کشف شده است و تحت پوشش نرم افزاری به نام RB Music که مجموعه‌ای از موسیقی‌های محلی و سنتی بلوچ را در خود جای داده است، موفق شده حجم بالایی از اطلاعات کاربران این برنامه را به سرقت ببرد و با نفوذ به حریم شخصی و خصوصی آنها، به داده‌های موردنظر هکرها دسترسی پیدا کند.

این محققان بر این باورند که بدافزار مذکور از دسامبر ۲۰۱۷ میلادی تاکنون میزبان این بدافزار و باج افزار خطرناک و پنهان بوده است و به هکرها و مجرمان سایبری امکان دسترسی و نفوذ به اطلاعات شخصی آنها را می‌داده است.

از آنجایی که اندروید یک سیستم عامل متن باز است به هکرها و مجرمان سایبری اجازه می‌دهد تا به صورت پیش فرض بر روی هر اپلیکیشنی که بخواهند، بدافزارهای پنهان نصب کنند که وضعیت این اپلیکیشن‌ها نیز معمولا تحت بررسی نیز قرار نخواهد گرفت، بنابراین کاربران ممکن است هرگز متوجه خطری که آنها را تهدید می‌کند، نشوند.

این کارشناسان و محققان با انتشار این خبر سعی دارند تا گوگل، شرکت توسعه دهنده فروشگاه پلی استور، هر چه سریع‌تر اپلیکیشن مذکور را از پلتفرم این فروشگاه حذف کند تا جلوی انتشار بیشتر این بدافزار را بگیرد و تعداد کاربران کمتری گرفتار این بدافزار خطرناک و جدید شوند. 

استفاده از نرم افزار آنتی ویروس مجهز به تکنولوژی مقابله با باج افزار یکی از راه‌های حفاظت اطلاعات در مقابل بدافزارها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنتی ویروس جی دیتا ( G DATA )

فروشگاه آنلاین آنتی ویروس ( ضد ویروس ) جی دیتا شاپ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آنتی ویروس ( ویروس کش ) قدرمند شرکت جی دیتا آلمان , آنتی ویروس (ویروسیاب قدرتمند) ایست نود32 (ناد32) , آنتی ویروس (ویروس کش ) بیت دیفندر (BITDEFENDER) , آنتی ویروس کسپراسکی (آنتی باج افزار کسپرسکی) و آنتی ویروس قوی اویرا (آویرا) در کشور ایران می باشد. محصولات خانگی و تحت شبکه آنتی ویروس قدرتمند جی دیتا (آنتی ویروس هوشمند) ، آنتی ویروس قدرتمند کسپراسکی (کسپرسکی) ، آنتی ویروس قدرتمند ایست ناد32 (نود۳۲ - ایست) ، آنتی ویروس بیت‌دیفندر (آنتی ویروس قدرتمند بیت دیفندر) و آنتی ویروس اویرا (آنتی ویروس قدرتمند آویرا) بطور کامل امنیت اطلاعات مهم و حیاتی کاربران را در برابر انواع بدافزار و باج افزار حفظ می نمایند. جهت دریافت استعلام قیمت لایسنس اورجینال آنتی ویروس (ضد ویروس) جی دیتا، آنتی ویروس کسپراسکی (KasperSky) ، آنتی ویروس ایست ناد32 (ESET | NOD32) ، آنتی ویروس بیت‌دیفندر (BitDefender) و آنتی ویروس اویرا (Avira) ( استعلام قیمت آنتی ویروس نسخه تحت شبکه و استعلام قیمت ویژه آنتی ویروس نسخه خانگی) با ما از طریق شماره 09032258973 تماس بگیرید. به امنیت اطلاعات خود اهمیت دهید و بخاطر داشته باشید امنیت در فضای مجازی امری نسبی است، ولی با ارتقا دانش خود و کسب مهارت و مطالعه اخبار و مقالات منتشر شده در حوزه فناوری اطلاعات می‌توانید به حداکثر شرایط امن فضای مجازی دست پیدا کنید. www.gdatashop.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]