اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960630261727671

اعطای نمایندگی فروش محصولات شرکت آرسس ایرانیان

کد: 13960630261727671

https://goo.gl/ZykgWK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آرسس ایرانیان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری ایمیل سرور سازمانی آیس وارپ (IceWarp) و آنتی ویروس آلمانی جی دیتا (G DATA) از کلیه شرکتهای معتبر در حوزه فناوری اطلاعات در سراسر ایران و با شرایط بسیار عالی دعوت به همکاری می‌کند.

اعطای نمایندگی فروش محصولات شرکت آرسس ایرانیان
اعطای نمایندگی فروش محصولات شرکت آرسس ایرانیان شامل میل سرور آیس وارپ و ضد ویروس جی دیتا

شرکت آرسس ایرانیان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری ایمیل سرور سازمانی آیس وارپ ( IceWarp ) و آنتی ویروس آلمانی جی دیتا ( G DATA ) از کلیه شرکتهای معتبر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، خصوصا فروش و پشتیبانی نرم افزار (خصوصا شرکتهای فعال در حوزه ایمیل سرور و آنتی ویروس) در سراسر ایران و با شرایط بسیار عالی دعوت به همکاری می‌کند.
همکاران و شرکتهای فعال در این حوزه می‌توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال یا با شماره همراه 09032258973 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی