اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980428386687671

آرسس ایرانیان در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

کد: 13980428386687671

http://bit.ly/2SpIsOP

، تهران , (اخبار رسمی): آرسس ایرانیان با هدف معرفی محصولات خود، در نمایشگاه الکامپ ۹۸، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور دارد.

آرسس ایرانیان در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ
آرسس ایرانیان در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در تاریخ 27 الی 30 تیر ماه 98 برگزار می‌شود. این نمایشگاه همواره بزرگترین رویداد فناوری کشور است که هر سال با حضور گسترده فعالان این حوزه و مخاطبان آن‌ها روبرو می‌شود.

آرسس ایرانیان فعال در حوزه امنیت، آنتی ویروس‌ها و سرویس ایمیل سرور است که در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است.

هدف اصلی این شرکت از حضور در این نمایشگاه معرفی محصولات آیس وارپ و جی دیتا است.

به گفته محمد حسن ناصری مدیر عامل شرکت ارسس ایرانیان، این شرکت نماینده انحصاری و رسمی سه محصول خارجی در حوزه امنیت است.

محصول اول، آیس وارپ نام دارد که محصول کشور چک است. محمد حسن ناصری در این خصوص گفت: «ما چهار سال است که نمایندگی رسمی و انحصاری این محصول را داریم.» محصول دوم آنتی ویروس جی دیتا، محصول کشور آلمان است و در اخر محصول سوم فایروال هیلستون برای کشور چین است که در نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود.

ویژگی منحصر به فرد هر سه محصول فوق، این است که به طور کامل در ایران ساپورت می‌شوند و تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روی آن‌ها ندارد.

از مهم‌ترین دستاورد‌های این شرکت خدمات‌رسانی به شرکت‌هایی است که در درجه اول امنیت برای‌شان اهمیت دارد.

آرسس ایرانیان، مشتریان خوبی از جمله وزارت بهداشت، وزارت دارایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و ... دارد.

همچنین از موفقیت‌های دیگر این شرکت می‌توان به همکاری با شرکت‌های معتبری از جمله همراه اول، افرانت و .‌.. نام برد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.arsesiranian.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]